Vols fer un pastís d'Oreo? [TUTORIAL]

Per un aniversari, per postres o simplement per berenar. Un pastís molt fàcil de fer, ràpid i boníssim. Vols saber com es fa? Només et cal això!

| 23/11/2013 a les 12:20h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, pastís, oreo, recepta
Ingredients:

- Dues capsetes de galetes Oreo
- 5 làmines de gelatina sense sabor
- 1/2 litre de nata per montar
- mantega
- sucre (100gr)
- 2 tarrines de formatge de 200 grams


Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Ores al poder
Anònimaoreera, 23/11/2013 a les 12:26
+39
-5
Fa una pintaaaaa...... Mmmmmmm..... Llàstima k la boca et keda negra .... :(
:))
Anònimaaaaaaaaaaa, 23/11/2013 a les 12:44
+0
-2
Hola podeu entrar en aquesta pàgina web si us plau? Em farieu un favor molt gran, és per el Treball De Recerca. Moltes gràcies, és sobre les relacions sexuals.

Un petó adolescents
:))
Anònimaaaaaaaaaaaa, 23/11/2013 a les 12:51
+0
-0
ÑAMÑAAAAAAAM*-*
Anònimiljukhukhk, 23/11/2013 a les 12:57
+3
-0
Ara m'he quedat amb les ganes de provarlo :(. El provaré de fer aquesta tarda ajajaja. Potser deixaré le cuina feta mrda pero bueno.. :')
PETONS ADOLESCENTS:*
ki57rje6uhywr
Anònimaaaaaa, 23/11/2013 a les 13:50
+4
-0
x la q diu q fem el questionari del seu treball de recerca: u he intentat, pero al posar l'edat en q la vaig perdre diu q ha de ser un numero superior a , i estic posant 16!
bueno...
Annim, 23/11/2013 a les 14:12
+1
-0
res a veure amb el de la primera foto
dxcfgv
dsfgdh, 23/11/2013 a les 14:18
+1
-1
Pot estar molt bo, però hi ha estudis que diuen que les Oreo són cancerígenes... ahi lo dejo!:/

Independència JA! //*// Petons adolescents!:)
Hi han més!
Anònima:3, 23/11/2013 a les 14:49
+0
-0
Jo aquest pastís el vaig fer fa poc d'aquesta mateixa recepta, és molt facil queda molt bo i no deixa la boca negra!
A més a més aquesta mateixa noia ha tret un altre video d'aquest pastis pero millorat:)




per la del questionari
Anònimaa ;), 23/11/2013 a les 18:30
+3
-0
Ehem, jo no he perdut la virginitat i a les dos últimes m'obliguen a posar algo.
Si no la he perdut com coi vols que digui perque ho vai fer o si stic arrepentida?
per les que els agrada Justin Bieber...
Anònimmaremevaaa, 25/11/2013 a les 16:49
+0
-0
NOTICIAAAA



se li veeuu tooot el paqueeet! ajajajajajajajaja leu de veure es ahbsjbajbslbs *_*
aaaaaa
Anònimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, 26/11/2013 a les 20:17
+0
-0
i la gelatina....quan es posa??
jhgjhbg
Ioreodelicioso, 05/12/2013 a les 12:34
+1
-0
*-*
bueno...