TEST: Ets addicte al mòbil?

Molts adolescents no suporten estar molta estona sense consultar la pantalla i alguns fins i tot necessiten ajuda perquè tenen una addicció. Comprova el teu grau de dependència.

| 10/09/2014 a les 15:00h
Arxivat a: TESTS, mòbil, test


TEST: Ets addicte al mòbil?
Cada quan carregues la bateria del mòbil?
Quan vas a la piscina o a la platja t’emportes el mòbil?
La teva mare/pare et renya sovint per estar molt amb el mòbil
Et saps molts ‘estats’ de Whatsapp dels teus amics
Et passes força estona pensant quina foto et faràs per penjar-la a Instagram
El primer que fas al llevar-te és mirar si t’han enviat un Whatsapp.
Quan canvies la foto de perfil de Whatsapp?
Si escoltes que t’arriba un missatge...
Confessa! Has revisat el Whatsapp, Instagram, Twitter... mentre estaves assegut al vàter?
Més d’una vegada m’ha passat que se m’ha quedat el mòbil sense espai de memòria
0-70 punts: Estàs molt enganxat al mòbil! Ets dels que no pot estar lluny del telèfon i segur que els teus amics estan farts de que quan queden amb tu no apartes els ulls de l’smartphone. Hauries de deixar de mirar tanta estona la pantalla i fer un cop d’ull a la realitat que t’envolta. Per evitar usar el mòbil posa les alertes del Whatsapp en silenci i obliga’t a tu mateix a estar x minuts sense agafar-lo.
 
71-150 punts: No estàs enganxat però forma part de la teva vida. T’agrada utilitzar el mòbil per estar sempre disponible pels teus amics i per no perdre’t cap novetat però vigila de no fer un ús excessiu perquè sense adonar-te podries acabar sent addicte al mòbil. Recorda no utilitzar-lo quan estàs amb els amics o la família.
 
151 o més punts: Definitivament no estàs en risc de caure en una adicció tecnològica. Només fas ús del mòbil quan és necessari, és normal que t’oblidis el mòbil a casa o que no contestis els missatges de Whatsapp fins passada una bona estona. No t’agrada molt parlar a través d’una pantalla, prefereixes el contacte directe amb la gent i per quedar creus que és més útil una trucada ràpida que un missatge. 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

el meu mòbil inexistent
Anònimaaaaaaaa, 10/09/2014 a les 15:21
+13
-0
270 punts el meu mòbil per mi es inexistent!!!!
225 PUNTS!
Noia Ray-Ban, 10/09/2014 a les 15:40
+4
-1
No estic gens enganxada al mobil!! :)
I jo el mobil el porto a la piscina per escoltar música... :)

Primeraa
150
Anònimefcdwcdwbwyb, 10/09/2014 a les 15:42
+16
-0
Visca els punts intermitjoss
//*// V #demademadema !!!
Ueue
Pseudonimofóbica, 10/09/2014 a les 16:06
+6
-0
Ni amb tu ni sense tu!!
eskee
Anònimus, 10/09/2014 a les 16:52
+24
-1
Qui no va el lavabo sense el mobil?!? és necessari sinó t avorreixes, ja portes masses anys llegint el pots de les cremes, dels xampus,.. o les instroccions de qualsevol cosa, ara ja canvies!!
60
..., 10/09/2014 a les 17:03
+20
-0
NO ESTIC ENGANXADA AL MOBIL SINO A LA GENT QUE HI HA REDERA...
180
Anònim, 10/09/2014 a les 18:29
+1
-1
Demà tothom a la V. II*II!!!
....
30, 10/09/2014 a les 18:35
+1
-0
estic enganxadaa!!!
120
Anònim, 10/09/2014 a les 19:05
+0
-0
120
EL MÒBIL ÉS ADICTIU.
Anònimasdjkhad, 10/09/2014 a les 20:14
+0
-0
255.
285 haha
Anònim, 10/09/2014 a les 20:32
+1
-0
285 punts!! ;)
El faig servir per trucar trimestralment haha
Aquest test es una porqueria
Anònim, 10/09/2014 a les 21:03
+4
-0
Aquest test es basa en lo viciat q estiguis a les xarxes socials, jo passo hores i hores al mobil, i em considero enganxat, pero no perdo el temps memoritzant estats de whatsapp ni canviant de fotos.
Svjihcvdsihcbdsu
Anònim, 10/09/2014 a les 21:42
+0
-0
Crec que es un test interessant pero mes aviat podrieu posar-li test per saber la meva adiccio a whatsapp, esta molt be de debo, m'ha agradat molt fer-lo pero es per saber si ets adicte a whatsapp i a xarxes sociials! Pero gracies pel test m'encanta ferne!!

||*||
15
Anònimvfgj, 11/09/2014 a les 01:01
+1
-0
ueueueue el meu mobil es mi tesorooo, esta clar que sense mobil no puc viure
Visca llegir......... llibres
Viciats, 12/09/2014 a les 17:12
+1
-0
Aquest test no necessàriament ha de comprovar el nivell d'addicció a les xarxes socials perquè també les pots consultar a l'ordinador.
I per la que es cansa de llegir les cremes: també pots llegir un llibre o una revista ;)

60
Anònim, 13/09/2014 a les 00:39
+0
-0
estic super enganchada*-*
JAJAJAJA
Elena Nito Del Bosque, 14/09/2014 a les 01:34
+2
-0
tio 0:') nembe nem be jdr! uajajajajaj ara parlant en serio, aixo no pot ser... jajaj
omg :')
Anònim, 14/10/2014 a les 15:33
+1
-0
0 punts xd aixo t q acabar
90 punts
Anònim, 01/11/2014 a les 20:57
+0
-0
Beeee no soc adictaa pro tinc k vigilar xd
*-*
Anònim, 02/11/2014 a les 09:45
+1
-0
0 puuuntss
Un 0 JAJAJAJJA:')
Whattsappera profesional, 10/11/2014 a les 16:39
+1
-0
La veritat es que en un dia em puc tirar fins a 3 hores al mòbil! IS MY LIFE :')
PD: Ho heu de reconèixer, estar amb el mòbil un dissabte és més divertit que estar al sofa tot el dia sense fer res!!
15punts
Anònim, 23/11/2014 a les 17:50
+0
-0
Visca l'adiccio al iphone jajaja ironiaa
105
Anònima, 04/12/2014 a les 13:03
+0
-0
105 puajajjaaja
30
Anònim, 04/12/2014 a les 13:41
+1
-0
No soc adicta al mobil, soc adicta a la persona que hem parla.
ESTIC ENGANXADA!
Anònim, 02/01/2015 a les 13:15
+0
-0
Soc adicta!! Em sembla que m'haure de controlar una mica i no estar tant amb el mobil! ;)

PD: UN 30