Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

JOC: Ja pots jugar on-line al Super Mario Bros.

El Super Mario Bros. està considerat un dels millors jocs de la història, i ara des d'Adolescents.cat ja hi podràs jugar on-line i sense moure't de la teva pàgina preferida! Nosaltres ja ens hi hem enganxat!

| Actualitzat el 05/07/2011 a les 19:51h

COMENTARIS

+10
-19
ok
Anònim, 05/07/2011 a les 20:01
vaale
+55
-15
asdas
Anònim, 05/07/2011 a les 20:03
vaig a jugar-hi :)
+53
-30
COM?
Anònim, 05/07/2011 a les 20:06
JA ES PODIA JUGAR-HI EH ONLINE FA TEMPS SI BUSQUES JUEGOS MARIOBROS TE SURTEN MOLTISSIMS I UN D'ELLS ÉS AQUEST O SIGUI QUE QUINA NOTÍCIA MÉS FALSA!
+27
-8
!!
!!, 05/07/2011 a les 20:10
la noticia sera falsa pero jo no ho sabia i ara si! tot i tot i aixo es una merda perqe n o se fe ana!
+26
-5
Viciada
VICIAADAA, 05/07/2011 a les 20:21
Per culpa vostra, m'he viciat al Mario :C :S
+19
-8
noo
Anti Justin, 05/07/2011 a les 20:33
Els volets han anat tota la vida cap a la dreta!
Quan saltes hi ten surt un sempre ha anat cap a la dreta i aquí va a l'esquerra :(
+19
-5
mario bros star!
Anònim, 05/07/2011 a les 20:43
+5
-7
Una cosa
Anònim, 05/07/2011 a les 20:53
Com és po saber si es online, perquè jo no veig a cap altre jugador jugant...?:S
+9
-3
pff
Anònim, 05/07/2011 a les 20:57
me mort :(
+17
-3
dlkgsd
Anònim, 05/07/2011 a les 21:15
doncs io no puc jugar-hi prqe ni sem mou -.-
+7
-6
q faan¿
:), 05/07/2011 a les 21:30
q faaan? es un joc normal i corrent del mario, i aixo u pots trobar a qualsevol web de jocs
+4
-7
q faan¿
:), 05/07/2011 a les 21:35
q faaan? es un joc normal i corrent del mario, i aixo u pots trobar a qualsevol web de jocs
+3
-21
vayadeporte
Anònim, 05/07/2011 a les 21:39
Avui a Vaya Deporte...
¡Ventdelcesc (3ª Temporada)!
¿Creéis que será la definitiva? ¿ Tendrá este culebrón más capítulos que Ventdelplà de TV3? Oui, non?


http://vayadeporte.wordpress.com/2011/07/05/ventdelcesc-3
%c2%aa-temporada/
+10
-19
hahah
Anònim, 05/07/2011 a les 22:07
He posat negatiu a tots els comentaris...:P
+16
-9
cx
Anònim, 06/07/2011 a les 00:01
aquest joc es una santisima puta merda
+0
-12
Humor
VayaDeporte, 06/07/2011 a les 22:53
Para terminar el dia, en Vaya Deporte, cuando Muniain bebe la novia de De Gea canta. ¿Podrá sustituir al showman de Reina en la Roja?


http://vayadeporte.wordpress.com/2011/07/06/cuando-muniain-bebe-la-novia-de-de-gea-canta/
+11
-4
...
Anònim, 06/07/2011 a les 23:07
KEEEE un noticia k no es del Justin!!!...

ja era hora...
+2
-7
un de molt millor
Anònim, 08/07/2011 a les 12:56
aki un de molt millor:
http://1367dc76.megaline.co
+23
-1
no va
Anònim, 02/09/2011 a les 15:03
a mi no hem va cliko per jugar al boto aquell i no hem fa RES
+16
-1
anonim
*:), 07/09/2011 a les 14:27
a mi no em deix jugar :(
+19
-0
No va
Anònim, 30/09/2011 a les 17:41
com es fa per jugari clico lu del mig i no em surtª!!!
+19
-1
No em va
Marta, 04/10/2011 a les 17:52
A mi tampoc em va clico al mig i no em surt!!!
+17
-1
no va
Anònim, 28/10/2011 a les 18:31
A mi tampoc em va clico lo del mig i no va
+21
-0
NO VA
Criis(:, 04/11/2011 a les 20:46
com que no va eh.. per mes que Clicki res...
+9
-0
merdaa
Anònim, 31/12/2011 a les 21:19
no puc entrar!
+1
-1
Maria
Anònim, 03/01/2012 a les 16:19
es flipan aquest joc;)
+10
-1
...
MMR, 12/01/2012 a les 19:09
A mi no em deixa entrarrr!!! vaya mee...
+4
-0
:S
Anònim, 27/01/2012 a les 18:42
no hem funciona!
+3
-1
flipaoostos
vayaamierdanen, 18/02/2012 a les 16:02
onde me vaiss jugando a esta mierdaa nen aprovechar la vidaa iros a pasearr o algo liarla con amigoos o liaros con amgios;) peroo es muy friki jugar a estoo
+1
-0
flipaoostos
vayaamierdanen, 18/02/2012 a les 16:03
onde me vaiss jugando a esta mierdaa nen aprovechar la vidaa iros a pasearr o algo liarla con amigoos o liaros con amgios;) peroo es muy friki jugar a estoo
+4
-1
no funciona
Anònimdfbw, 13/03/2012 a les 21:50
ei això no funciona!!! me diu ke kliki per jugar, cliko i contimua igual. ia mestic fartan!! hum
+0
-2
marioo cann
andrea :p, 21/03/2012 a les 16:21
MARIO CANN!!! JAJAJJA M'ENCANTEN ELS JOCS DE MARIO
+3
-0
:D
Hanane, 20/04/2012 a les 20:34
no hem deixa jugar :/
+2
-0
i don't know;)
la'mimi16, 29/04/2012 a les 13:32
vaya pta merda, aixo no va ni a tiros, qe es esta estafa? clic here to play i res de res? tamare i jugara, per qe no i vaigui men vai al minijuegos i listo? i ja ni hi ha d'online multiplayer, puede ser?

PUEDE!¬¬
+2
-0
No puuc!
Anònimaaaaa??!, 21/07/2012 a les 15:40
Io clicuu el boto per entrar i no passa res a la pantalla. Algun consell?
+1
-0
gfrbjerhstyn
Boriana, 30/07/2012 a les 10:38
es veritat!! A TUMAR FANTA EL BOTÓ...!
+0
-0
sisplauuu
Anònimtftf, 15/09/2012 a les 16:35
Sisplau algu pot posa el linc del joc ami no em deixa entra
Gràcies
+1
-0
mm....