Ús de cookies
Adolescents.cat utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto

Motor Rush, el joc pels que us molen les motos

El Motor Rush és un joc altament addictiu per tots aquells que us agrada el motor, i sobretot les motos de cross!

| Actualitzat el 11/07/2011 a les 13:05h

COMENTARIS

+7
-10
:)
Anònim, 11/07/2011 a les 14:53
És molt fàcil :P
+12
-42
Que es aixo?
Anti Justin, 11/07/2011 a les 15:28
Que sou minijuegos ara o que?
Sempre posan jocs.
Heu de posar noticies interessants no jocs, que per aixo ja anem a minijuegos o miniclip,... Aqui venim a veure actualitat.
+6
-31
Que es aixo?
Anti Justin, 11/07/2011 a les 15:34
Que sou minijuegos ara o que?
Sempre posan jocs.
Heu de posar noticies interessants no jocs, que per aixo ja anem a minijuegos o miniclip,... Aqui venim a veure actualitat.
+4
-4
jaja
Anònim, 06/11/2011 a les 16:59
Como mola bueiii!!!
+50
-1
com?
Anònim, 11/11/2011 a les 22:28
com cony sobre!
+15
-1
estafa
Anònim, 15/12/2011 a les 22:43
a mi no sem obra, vaia estafa
+10
-1
...
Anònim, 24/12/2011 a les 16:37
a mi tampoc sem obre anonim... qina putada...
+7
-0
novaaaaaaaa:/
Anònim, 09/01/2012 a les 20:58
No sem obreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vv'
+5
-0
-.-
Júliaa!(:, 31/01/2012 a les 16:38
Com és fa per jugar esque posa click aqui i clico i no se'm obre!

Contesteumee gràcies GUAPUUUUUUS! (L)
+2
-0
duklkfhqiw
Anònim, 05/02/2012 a les 15:16
no sobreeee v.v
+6
-0
dsadsa
Anònim, 07/02/2012 a les 23:25
AKESTA MERDA NO S'OBREEEEE
+6
-0
u.u
:P, 08/02/2012 a les 20:25
si poseu jocs, almenys asagureu-vos de que van bé perque sino...
+4
-0
re
Anònim, 11/02/2012 a les 00:05
Ostres teniu raooo kinaa merda no sobree!!!
+1
-3
zash
flipaaaaooooooooss!, 10/03/2012 a les 15:34
esto nose abre ni flipandoo vv' que tiimooo diooss no os dejeiis timarr vv' esto es flipantee
+4
-0
nose
100% CATALÀ, 17/05/2012 a les 23:14
ehh jo venia tota ilusionada de jugar i ara clico i no s'obreee!!!!
+2
-0
ns
fashon, 18/05/2012 a les 20:40
es una merda!!!!!!! això no s'obre kin rollo!!!!!
+2
-0
kina merda!
ànonim, 18/05/2012 a les 20:42
Això no sòbri!!!kin rollo!
+1
-0
ki6yju5htgrf
Anònims guais, 07/06/2012 a les 16:04
no m'agrada
un peeeeeeeto a tots
+4
-1
trolling time! :)
Anònima! ;), 19/06/2012 a les 23:32
No sem obre... Mestan trolejan... sem qeda al "click here to play!" WTF!