RÀDIO

Encara no has escoltat TEEN FM? És la ràdio d'Adolescents.cat

| 16/08/2016 a les 18:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, TEEN FM PLAYER
 
 
Fes PLAY al reproductor per escoltar TEEN FM
 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Radio
Anònim, 23/02/2016 a les 18:19
+39
-2
M'encanta😍😍
PD algu sap quin numero d'emisora es? Esque no la trobo
nops
Anònim, 23/02/2016 a les 19:00
+32
-0
No la fan a la radio només per la web😧
No hem puc conectar
Anònim, 29/06/2016 a les 17:58
+11
-3
He gent, porto dies intentam registrar a l'app pero no hem deix. Algu hem pot ajudar. Gracies!
Ajuda plis :(
Anònim, 12/07/2016 a les 19:59
+28
-4
Estic donant play tot el sant dia i no hi ha manera de que em funcioni!! Si a algu tmb li ha passat i ho ha solucionat que mho faci saber siusplau!!


Petons adolescents😝
No em va
Anònim, 25/07/2016 a les 21:44
+10
-1
Hola una pregunta com es pot escoltar la radio no em va , faig click a play i no funciona.
Si algu em pot ajudar us ho agrairia
No me va la radio
Anònim, 04/08/2016 a les 15:12
+7
-2
Tothom diu q esta mol be po jo no la puc escoltar li dono a play po no va😔
A mi si 😅
Anònim, 10/08/2016 a les 20:36
+5
-2
Pensava q no em funcionaria pro em funviona 😅😅
Com es diu la cançó?
Anònim, 16/08/2016 a les 14:03
+1
-1
Algú sap com es diu la cançó q han ficat? Esq m encanta i ns com es diu😍
Help
Anònim, 23/02/2016 a les 19:00
+15
-6
Com lligar amb un noi?? (Sense semblar una guarra)
Jo o se
Anònim, 23/02/2016 a les 20:30
+29
-6
Tocali el nas, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
per la de com lligar amb un noi
Anònim, 09/03/2016 a les 17:54
+28
-4
noia tranquila no x voler lligar amb un noi hagis de ser una guarra. Aqesta es una etiketa q es posa a moltes noies "ligonas" en canvi els tius q lliguen amb totes son uns ptos amos. doncs no. no x lligar amb molts nois hagis de ser una guarra o una p***.
petons
pd llegiu l article de 10 discriminacions a noies o algu aixi. esta molt beeee.
jooo (okno)
Anònim, 13/06/2016 a les 18:21
+13
-1
perqo jo estic com tu versio noi (si vols enamorarme nomes tens que torcarme el nas, que mola)
Pel de adalt
Anònim, 17/08/2016 a les 00:21
+5
-1
Que mono quets no?? 😌
Adolescents.cat
Anònim, 23/02/2016 a les 19:47
+42
-3
M encanta aquesta radiooo, porfin una amb bona música, podrieu fer la app es q entrar a la web no va tan b i a mes amb app será molt mes famosaaa pliiis es q sino no la puc escoltar
JA HI HA UNA APP
Anònim, 11/08/2016 a les 11:02
+5
-4
Adolescents.cat ha fet una app tant com x play store com x app store, a mes a mes totalment gratuita, va mes rapida i es mes comoda. Pots activar les notificacions x no perdret cap noticia.

DESCARGATELAAAAA!!!!! 👅👅👅
Pel de ja hi ha una app
Anònim, 11/08/2016 a les 17:16
+8
-2
Però ell/a volia dir una app per escoltar TEEN FM en directe, no la app del portal d'adolescents.cat.
CANÇONS
Anònim, 23/02/2016 a les 20:19
+11
-1
Holaa algu em pot dir cançons xules?? (No em digueu les tipiques en plan Pillowtalk)
Un petoo😘
🙋👅🌙
Anònima, 23/02/2016 a les 22:01
+32
-1
-De Coldplay→ The scientist
-De Lukas Graham→ Seven years
-De The Family Of The Year→ Hero (suposo que la coneixeras per l'anunci de mc donalds)
-De Simple Plan→ Untitled i Crazy

Després estan les de Txarango, les de Queen, els Beatles...❤
Aquests ultims sugeriments son a partir dels meus gustos musicals pero algunes com la de "Killer Queen" de Queen segur que t'encanten😉

Espero haver-te ajudat🙋🙆
no se si es el que demanaves però a mi aquestes m'encanten!
Anònima, 23/02/2016 a les 22:07
+18
-4
-la majoria de les de ed sheeran (mira-les traduides)
-algunes antigues de one direction estan molt bé, les lentes tenen unes lletres precioses...
-lush life de Zara Larsson
-Flashlight de Jessie J
-Like i'm gonna lose you de Megan Trainor
-perfect de Selena Gomez
-hands to my self de Selena Gomez
-Encahnted de Taylor Swift
-Heroes we could be
-purpose de Justin Bieber
-Never forget you de Zara Larsson
-sun is shining
-uncover
Jeje
Anònim, 24/02/2016 a les 08:08
+14
-3
totes les de big sean
O drake
O tyga

PERO A MI MENCANTA LITTLE MORE DE CHRIS BROWN
per la de queen
Anònima🎀, 24/02/2016 a les 15:25
+24
-1
Et menjo la cara!!! Pensava que era la unica...jo i les meues amigues encara no sabiem de ningu jove a qui li agradara queen i m'acabes d'alegrar el dia i la setmana i la vida(que exagerada soc...)😂 enserio m'encantaria que ens seguirem per instagram o algo...😏😻
per la que li encanta que m'encanti queen
Anònima🙋🌙👅, 24/02/2016 a les 21:51
+16
-1
Mare meva!!! De joves que els agradi queen en conec un i perque li he enganxat jo :"")
Tu i les teves amugues teniu molt bon gust😉👌

La bona música esta al segle passat🙆
5sos
Anònim, 14/03/2016 a les 21:43
+7
-3
Totes les de 5 seconds of summer !!! Son fantastiques
M'encanteeeen!!
Per la de queen i la que li agrada que li agradi queen, 23/03/2016 a les 20:32
+11
-1
Sempree m'han agradat queen i beatles perque el meu pare m'ho posava al cotxe i m'encanten!! Perfiii algu que pensa igual que joo!!
Els meus gustos:
Anònim, 25/04/2016 a les 22:12
+8
-1
Bnu, jo soc ultra fan del Shawn Mendes, perk es el millor😍,pero tmb m'agraden altres com:
You're Surch A-Hailee Steinfled
No-Meghan Trainor
Riptide- Vance Joy
Same old love- Selena gomez
Call away-Charlie Puth
I took a pill in ibixa- SeeB remix

I altres....Adoro la musica!❤️
!!
Anònim, 29/04/2016 a les 14:24
+4
-4
Ariana Grande
jo et recomano...
Anònim, 30/04/2016 a les 12:50
+18
-0
Queen
Bon Jovi
Michael Jackson
Jorge Michael
Per si t'agrada la música vella i bona(la millor)

I algo més actual:
Charlie Puth(és el millor😍😍)
Mhegan Trainor
Ualaa que guaai🎉
Anònima🎤🎧🎼🎵, 09/05/2016 a les 15:34
+11
-0
Pensava q era l'unica jove q li agradava Queen, U2, Sting, Bowie, Beatles, etc etc!!!
Es lo millor!! Clarament, la bona música és va fer al Sxx!!!!!! Anys 80 sobretot!😘😘😘
:D
Anònim, 18/05/2016 a les 04:53
+11
-0
scorpions-rock you like a hurricane, oasis-wonderwall, bombtrack- rage against the machine, coldplay ft. beyonce- hymn for the weekend, limp bizkit - my way, love is in the air, adventure of a lifetime, srairway to heaven- led zeppelin, dont worry- madcon, dont-ed sheeran, satisfaction- rolling stones, coldplay paradise, pink floyd-sheep(i altres), good times bad times- led zeppelin, fox stevenson, daft punk, netsky, breaking benjamin, 12 stones, three days grace, thousand foot krutch, nirvana, red hot chilli peapers, jamiroroquai, foo fighters, system of a down, nickelback, muse, artic monkeys, avenged sevenfold, skillet, billy talent, the cat empire, 3 doors down, the doors riders on the storm, gorillaz, linkin park, ac/dc, guns n roses,etc...
❤️❤️❤️
Anònim, 06/06/2016 a les 14:35
+3
-19
duele el corazón-Enrique Iglesias
Heavy
Anònim, 13/08/2016 a les 03:15
+1
-1
Guns and rouses
Vots negatius al comentari Duele el corazón-Enrique Iglesias
Anònim, 14/08/2016 a les 16:03
+8
-3
No entenc perquè té tants vots negatius el que ha recomanat la cançó Duele el corazón-Enrique Iglesias... A mi m'agrada la cançó, està molt xula. I mira que no acostumo a escoltar Reggeton, però he de dir que mola la cançó.

Us queixeu d'aquesta cançó, quan molts de vosaltres us encanta la de Bailar-Deorro que posen a Flaixbac... Ho sé perquè fa uns dies vaig comentar en un article que odiava que haguessin posat aquesta cançó a Flaixbac i vaig rebre un munt de respostes dient que la de Bailar us agradava molt...

Quins gustos teniu mare meva, la cançó de Duele el corazón li passa la mà per la cara a la de Bailar. És molt més maca la de Duele el corazón.

Peteu-me a negatius si voleu, però he de dir que teniu uns gustos ben estranys.
She et
Anònim, 24/02/2016 a les 15:22
+11
-11
Quina merda si nms es a la web :(:-[
M' encanta
Its_me, 26/02/2016 a les 17:49
+9
-2
La cançons son del mes original z🎉😍💖
No funciona!!!
Anònim, 29/02/2016 a les 20:52
+11
-3
No en funciona ni al móvil ni a l'ordinador. Petonets adolescents!! Y sort trimestrales!!! :(
cançons
Anònim, 03/03/2016 a les 22:11
+14
-2
Holaa amics,
Per mi les millors cançons son les de Catarres i Txarango pero tambe sha de dir q les 3 ultimes q a tret JB estan super xules 😍
😍😍😍
Anònim, 13/08/2016 a les 09:35
+1
-0
Jaa som doss mencantenm😍😍😍😘😘😘
Shawn Mendes pliss
Anònim, 05/03/2016 a les 16:19
+22
-0
Hola m'agrada molt la canço de Shawn, la podrieu possar més?
Mm
Anònim, 25/04/2016 a les 12:09
+7
-0
MmmmINTERNET...😌😌
Shawn Mendes pliss
Anònim, 05/03/2016 a les 16:21
+17
-1
Hola m'agrada molt la canço de Shawn, la podrieu possar més?
Radio
Adol., 05/03/2016 a les 21:31
+10
-0
Hola podrieu possar un PD pliss!!! I love it
Llista
Adol., 06/03/2016 a les 14:56
+5
-0
Hola adolescents.cat, com puc botar per una canço de la llista?
la millor radio
poocorns10, 30/05/2016 a les 20:24
+2
-0
Hola adolecents.cat sou la millor radio i molaria un monton q sones per a radio 😘😘😘😘😘😘😎
A la redaccio
Anònim, 08/03/2016 a les 23:09
+11
-1
Podrieu fer que es pogues escoltar mentres fas altres coses amb el mobil perque m'encanta pero has d'estar nomes amb aixo.
Petonets😘😘😘😘






Ja no
Laion♣, 15/08/2016 a les 23:13
+2
-1
Jo estava parlant per Whats app i escoltan la radio....
Perfecta
Anònim, 10/03/2016 a les 14:33
+11
-0
La millor ràdio👌💕
Guaaai
Anònim, 14/03/2016 a les 16:47
+14
-0
Estels al vent! 😳 Perfiii musica catalana
Emissores
Anònim, 15/03/2016 a les 23:02
+6
-0
No es pot escoltar per la radio? Jo... seria millor. Una abraçada.
no va. clico play i n funciona i a la fletxeta tampoc
Anònim, 19/03/2016 a les 09:58
+3
-0
Sempre escolto la radio i ja fa un temps q no puc xq no vaaa!!
No va?
Adol., 20/03/2016 a les 20:46
+4
-0
Eho! fa temps que no puc escoltar la radio
A mi tampoc hem funciona
Anònim, 22/03/2016 a les 11:06
+2
-0
Dono al play i no funciona. Quina màgia de bruixeria es aquesta! Si algú sap perquè passa això que m'ho expliqui.
iguaal
Anònim, 25/03/2016 a les 14:00
+1
-0
A mi em passa igual i m'esric posant dels nervis, ho podeu arreglar plis?
no en funciona
Anònim, 29/03/2016 a les 21:12
+1
-0
La radio no funciona ni al mobil ni al portatil... sisplau arregleu-lo.
no se que pasa
Anònim, 02/04/2016 a les 21:09
+1
-0
Lo dono al playa amb o sense cascos y no en funciona, no s'escolta y tinc el volumen a tope, també es quedado parar el rellotge asegon zero.
Arregleulo siusplau
Petons adolescents
He creat una web perquè podeu escoltar Teen FM!
Anònim, 12/04/2016 a les 00:31
+6
-1
Com que he vist que alguns de vosaltres ho heu demanat, he creat una web on podreu escoltar la ràdio Teen FM en directe:



Així no caldrà que entreu cada dos per tres a adolescents.cat i buscar aquest article per escoltar-la en directe.

De moment la web està una mica pobra però l'aniré millorant. Intentaré posar-li algunes coses guays com per exemple un xat, on qualsevol usuari registrat podrà xatejar.

Espero que us agradi!
Sóc el creador de la web
Anònim, 11/08/2016 a les 15:42
+2
-0
Dir-vos que a la web que vaig crear, la ràdio torna a funcionar. Els d'adolescents.cat al arreglar la ràdio, van canviar l'adreça de transmissió i per això allà no funcionava quan aquí si. Ara he modificat l'adreça de transmissió per la nova i a la web ja torna escoltar-se sense problemes. Perdoneu si he tardat una mica en arreglar-ho, però no m'enrecordava del usuari i contrassenya per administrar la pàgina web, i he hagut de fer una mica de feina per recuperar l'usuari i contrassenya.
QUE HE DE FER PER LLIGAR
Anònim, 14/04/2016 a les 18:32
+4
-5
SOC UN NOI DE 15 ANYS, ATRACTIU, BON NOI, ENROTLLAT,.. PERÒ MAI HE TINGUT NOVIA. I NO VULL ACABAR COM UN FRACASSAT A LA VIDA. QUE HI PUC FER?
Que e de fer per lligar
OscarRD🐣, 04/05/2016 a les 21:28
+4
-4
Si no lligues cari, no ets ni atractiu ni enrrotllat usento. Pots buscarte altres cualitats bones que tinguis ;)
❤️😻😻😻❤️
Anònimaaa, 27/07/2016 a les 12:28
+4
-0
Ha ami ya m'has ligas, veus com no es tan dificil?😈😻❤️❤️❤️❤️😻
Pd:petons adolescents 💋
App
Anònim, 20/04/2016 a les 21:48
+4
-1
Feu una app per la ràdio d'adolescents.com
No ho escolto😢😢
Anònim, 13/05/2016 a les 16:07
+4
-0
Clico al play i no em deixa escoltar la ràdioo...
La millor radio
Music Lover, 28/05/2016 a les 12:18
+1
-0
Teen Fm es la millor radio del món.
A tope amb la música.
#lamillorradio
SIUSPLAUUUU
Anònima170, 31/05/2016 a les 23:33
+2
-0
Feu aquesta emisora a la radioo!!! Necesito canviar una mica de Flaix nomes val la pena flaix fm!¡
Per la k pregunta cancons
Anònim, 07/06/2016 a les 10:35
+0
-2
Titus poseu al MELENDI o al RIKY MARTIN, DANI MARTIN,PABLI ALBORAN,ESTOPA, O LA LLISTA FLAUXBAC 2016 SON LES 66 CANSONS MES FAMOSES!
Actualitzacó app
Anònim, 11/06/2016 a les 20:16
+0
-0
Ns si alguns de vosaltres ja teniu la actualització de la app. En la meva opinió no es gens practica ,en l'altre format podies veure els titols i aixi obrir el que mes interesant trobaves , ara amb aquet format has danar baixant,format del instagram, fins trobar una que t'interesi en aquell moment .
PROBLEEEM!!
Anònim, 19/06/2016 a les 12:57
+0
-0
Com s'escolta la ràdio "Teen FM"??? Es que no la puc escoltar, clico al "play" i no funciona.
Què faig??
URGEEEN!!!!!!
Problemonn!
Anònim, 20/06/2016 a les 14:50
+1
-0
Resulta que l'any passat vaig sortir amb un noi i ho vam deixar, i ara una de les meves millors amigues esta coladeta per ell i no se com comportarme quan estan tontejant davant de mi😦
Consell
Anònim, 28/07/2016 a les 22:23
+1
-0
Intenta pasar de les teves amigues i assumir que ja no es el teu novio, sona malament, pero es el que s ha de fer en aquests casos, a no ser que tu encara n estiguis enamorada d ell, llavors intenta començar de nou o simplement recordali els bons moments que vau passar junts. Petons des de Girona i molta sort!!!!
No em deixaa😞
Anònima, 03/07/2016 a les 19:11
+1
-0
Ns pq no em deixa ficar el reproductoor!! Surt q dura 0 segons i no em deixa reproduir-lo!!!😭😭
Els q pregunteu per la música jo us recomano la música catalana:
-Catarres i Txarango són els millors!!! \*//
Petooons a tots adolesceents!!😘
No funciona el reproductor
Anònim, 04/07/2016 a les 21:35
+1
-0
Li dono al play i no em deixa.
😞
Anònim, 10/07/2016 a les 17:27
+1
-0
Sóc la única que dona a play i no li funciona?
Si algu sap com fer-ho funcionar bé que ho comenti siusplau😭🙏🏻
Com fer-ho
Anònim, 17/07/2016 a les 21:05
+1
-0
Com faig play esque no puc escoltar-la
Ajuda
Anònim, 18/07/2016 a les 23:37
+1
-0
No pari de clicar el play i rees. Crelleu k putser és perquè estic amb el mòbil?
:(
Anònim, 24/07/2016 a les 00:56
+1
-0
Fa temps que no va aquesta ràdio. A veure si ho solucioneu!!!
No funciona!
Anònim, 25/07/2016 a les 13:58
+0
-0
Que puc fer? Li dono play i no va. Ajuda sisplau!!
Necessito TeenFM
Meeel, 02/08/2016 a les 01:51
+6
-0
Si us plau, no funciona y em moro de ganes de escotar TeenFM. Arregleu-ho si us plau.
M'ha semblat bona la proposta de que la possessiu a la ràdio, estaríem encertants
Un petó!!!
Gracies💕💕💕
Anònim, 10/08/2016 a les 20:53
+10
-0
Merci x arreglar la emisora 💘 mencantaaa la música k poseu❤
Mercii
Anònim, 11/08/2016 a les 11:37
+3
-0
Merci per arreglar la emissora geeent🖐🏽 aqui la millor música ❤️ M'encanta la música q poseeeeu💗🤘🏽
Kpop, rap, rock
Anònima, 11/08/2016 a les 12:15
+2
-3
Podeu posar una mica de varietat? Estic farta d'escoltar les mateixes cançons. Podríeu posar:

EXO, BTS, B.A.P, BIGBANG, SNSD, Nirvana, Metallica, BVB, BMTH, MCR, Ghost Town, The Pretty Reckless, Paramore, Soge, Ocer y Rade, Nikone, Natos y Waor…

Kpop, rap, rock
Anònima, 11/08/2016 a les 12:16
+1
-4
Podeu posar una mica de varietat? Estic farta d'escoltar les mateixes cançons. Podríeu posar:

EXO, BTS, B.A.P, BIGBANG, SNSD, Nirvana, Metallica, BVB, BMTH, MCR, Ghost Town, The Pretty Reckless, Paramore, Soge, Ocer y Rade, Nikone, Natos y Waor…

Radio
Anònim, 11/08/2016 a les 15:20
+5
-1
Podreu ficar-ho en una emisora aixins no haure de gastar tant d'internet pliis
Radio flaixbac
Anònim, 11/08/2016 a les 15:46
+3
-5
Aquesta emissora de radio serà la competencia de radio flaixbac, no vull que radio flaixbac desapaeixi!!
regetton!??! No per deu!!!
Anònim, 11/08/2016 a les 18:15
+5
-4
porto nsquanta estona escoltant i no posen res de bo. o regeton o merdes d'aquelles de txumba tumba k tota l'estona sona la puta maquineta XD

P.D. Collons, si k hi ha gent amb la musica "antiga". Jo estic completament d'acord pero no sabia k n'hi havia tanta
algo en català?
Anònim, 11/08/2016 a les 23:42
+4
-1
A ser possible
Soc l'unic?
Varietat
Anònim, 12/08/2016 a les 03:36
+5
-2
Fiqueu mes cançons que sempre son les mateixes
no va
Anònim, 13/08/2016 a les 20:30
+1
-1
ajuda
SUGGERÈNCIA
Anònim, 16/08/2016 a les 16:05
+3
-0
Podieu integrar-la com a emisora a la ràdio, segur tindria molt més èxit.. perquè aixo de anar a la web per escoltarla no es gaire pràctic...
I més barietat de cançons sisplaau! varis estils..
Instagram
Anònim, 20/08/2016 a les 13:28
+0
-0
M'encanta el shawn mendes😍😍😍 ojala vingui a Barcelona😍😍
Instagram: georgina.31
Bon ambient
Anònim, 20/08/2016 a les 23:39
+0
-0
M'encanta com varia la musica!
Bon ambient
Anònim, 20/08/2016 a les 23:41
+0
-0
M'encanta com varia la musica!
Nom de la cançó
Laauuuu, 21/08/2016 a les 13:49
+0
-0
Algu sap si en algun lloc surt el nome de la cançó que s'està escoltant?
Sé que hi ha el Shazam pero esque em fot un pal.. haha