On és en Wally? Ara el podràs trobar més ràpidament!

Randy Olson, un estudiant de la Universitat de l'Estat de Michigan (Estats Units), ha creat un algoritme per facilitar les coses.

| 10/02/2015 a les 09:30h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, algoritme, Wally

Randy Olson, un estudiant de la Universitat de l'Estat de Michigan (Estats Units), va aprofitar la incomunicació de les recents nevades per ponderar les posicions en les quals Wally s'amagava en els seus llibres. D'aquesta manera, va marcar 68 llocs en els que el personatge s'havia localitzat al llarg de les set edicions originals del llibre. Olson va presentar aquesta feina a la universitat i va utilitzar les màquines del centre informàtic per processar les dades.


L'estudiant va arribar a diverses conclusions, com que Wally mai s'amagava a la posició superior esquerre de la pàgina perquè és on acostuma a estar l'etiqueta explicativa. Tot i així, el personatge tampoc se sol trobar a les cantonades de les pàgines. Amb aquestes premisses, Olson va elaborar el següent algoritme:
 


 

Amb aquest gràfic podrem trobar en Wally de forma ràpida i simple, sense necessitat d'invertir hores del nostre temps. 

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

Contingut relacionat

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Primeraa
Anònim, 10/02/2015 a les 10:04
+10
-13
no u troba gaire interessant. La veritat
primeraa
Anònimaa, 10/02/2015 a les 10:04
+38
-2
Es deu avorrir molt no?? Si lo mes guai den wally era buscarlo tot el rato i trobarlo en el lloc mes inesperat...

Petuneets macuus😘💟
😷😷😷
Anònim, 10/02/2015 a les 10:19
+14
-1
pero lo divertiit no es buscar-ho?
Bueno almenys per a mi💪
sdfghjkl
Anònimaa, 10/02/2015 a les 10:21
+8
-0
mai m'havia vingut al cap:') PD: en angles es diu: where's waldo? jajaaj
Jdmdjdd
Anònim, 10/02/2015 a les 10:23
+8
-0
Quina gràcia té si ho trobes tan fàcilment ^^
pos que fort
Anònim, 10/02/2015 a les 10:29
+3
-0
no he buscat a en wally mes de 10 vegades en me voda, no tinc infancia?
Uala
Anooonima, 10/02/2015 a les 10:51
+2
-0
Mother of tiempo libre O.O
like si..
Anònimaaaa, 10/02/2015 a les 14:15
+3
-2
like si has intentat trobar en Wally de la foto de la notícia

petons adolescents
aaaaaaaa
aaaaaAnònim, 10/02/2015 a les 14:27
+1
-1
Se que aqueesta noticia leu de posar i tal i qual....que ting moltes faltes dortografia, pero aquesta noticcia es un pelin roollazo( sense ofendre, es una opinio)
Noo
Anònima, 10/02/2015 a les 15:02
+1
-0
No poden fer això, la gràcia del joc és buscar-ho tu tardis lo que tardis home.
Noooooo....
Anònim, 10/02/2015 a les 21:19
+0
-0
Nooooooooo
La gracia del joc es trobar-l'ho un mateix. I no que tu diguin