FAMOSOS

WTF! Critiano Ronaldo va enganyar a Irina Shayk amb...

Atenció! Irina Shayk ha descobert amb quantes noies li va ser infidel el seu ex Cristiano Ronaldo, quan sàpigues quin és el nombre d'infidelitats, no t'ho podràs creure!

| 18/05/2015 a les 13:30h
Arxivat a: FAMOSOS, Irina Shayk, infidelitat, enganyar, Cristiano Ronaldo, famosos

Segons publica The Sun, la model russa Irina Shayk va descobrir la col·lecció d'infidelitats del jugador del Real Madrid al seu mòbil.

A part de tot això, Irina Shayk ha declarat que Cristiano Ronaldo la feia sentir lletja i insegura. Cristiano Ronaldo va ser infidel a Irina Shayk amb més de 12 noies diferents!

Quan Irina li va dir que havia vist els missatges al seu mòbil el jugador va decidir acabar amb la relació. Sort que Irina ja ha refet la seva vida sentimental al costat del guapo actor Bradley Cooper!


LINK per si no pots veure el vídeo https://www.youtube.com/watch?v=a4CRdej1cEo

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

kdkdks
Anònimkdkdkd, 18/05/2015 a les 13:36
Interessant
+50
-0
VAAAIA TELA! POBRE IRINA 😞
La verdad
Anònim, 18/05/2015 a les 16:09
+5
-4
En realitat no van sortir perque estiguesin enamorats, sino perque hi havia un contracte de pel mitj.

asdf
Anònimasdf, 18/05/2015 a les 16:17
+7
-0
Jaa pero si a tu et posessin els cuernos i algu ho escampés per tot el món sentiries molta vergonya
asco cristiano
Anònima, 18/05/2015 a les 20:10
+4
-0
com l'odio...en una entrevista fa uns mesos va dir"la gente me envidia porque tengo dinero, soy guapo y..juego bien alfubtol" es en plan millor que calli. No s'enrecordava ni del futbol. Asco de persona, és pura ESCÒRIA!
El merengue
AnònimA, 18/05/2015 a les 14:03
+24
-4
ja hos dic jo k el messi no fa aixo, que porta amb la mateixa des dels dotze 😍☺️
efa
Anònimrsw, 18/05/2015 a les 16:14
+10
-28
i que te a veure aquesta noticia amb messi?
millor callat i no comparis
jaaaa jaaaaa!
Anònim, 18/05/2015 a les 14:18
+14
-4
''Ronaldo va ser infidel a Irina Shayk amb més de 12 noies diferents!''
y des`res es un sant, jajaja ja, anda que ell ho fa molt y despres diuen que es ella qui es infiel pues zas en toda la boca, Messi porta amb la mateixa anys aixi que... en Cristiano es un chulo
Aixo demostra
Anònim, 18/05/2015 a les 14:26
+13
-1
Que vristiano ronaldo es un asqueros, i es que tot el que fa empitjora la imatge que tenim d'ell 😤😤😤😤
Mare mrva
Anònim, 18/05/2015 a les 14:32
+1
-6
Enserio la gent es creu a aquesta busca fama? Per flipar XD
jskskwkwl
Anònim, 18/05/2015 a les 15:05
+1
-11
Tot aixo son rumors cap de nosaltres no te ni p*** idea si es veritat o no aixi que menús ficar-se ambels demes i mirem-nos a nosaltres mateixos














PD: TE QUIERO 🅰🔐💕
i que?
Anònim, 18/05/2015 a les 15:06
+0
-7
I que importa lo q faiga el CR7. Es lliure de fe lo q vuiga axo faltava i damunt tots mirant en qui a vore..... q faiga lo q li ixca de ahi com si se lia en 20
Tu penses??
Anònim, 18/05/2015 a les 17:18
+7
-0
Mira, si a mi em sembla fantàstic que el tio es lii amb Deu i se mare, si vol, però que no ho fagi mentre està en una relació!!
A tu t'agradaria que t'ho fessin??

Oh vamos perfavor si t'ho fessin a tu muntaries un dramón però com li ha passat a una altra doncs res oi?
hbvfg
Anònim, 18/05/2015 a les 15:06
+2
-0
Pobra pero... Qui seria novia de cristiano, aixis va el mon


Neymar❤
mare meve...
Anònim, 18/05/2015 a les 15:44
+4
-0
Es mes cateto i xulo aquet nanu... pobra Irina :")
Pero mira ja s'espavilaran
♥♥♥


Us estranya?
Anònima, 18/05/2015 a les 17:56
+2
-1
Si la Irina ha estat amb Cristiano és per res més que por interés te quiero andrés:') per tant tan enamorada no deuria estar si ja està amb un altre tio, apart que ja se sap com és el Cristiano. A mi, des de sempre que m'ha semblat un puto xulo i maleducat ja que ell mateix ha dit en diverses entrevistes que li tenen enveja perquè és guapo i ricJAJAJAJAJJA ja li està bé estar sol!

PD: DITET AMUNT ELS FANS DE TXARANGOOO! esperançaa tornarem a comensaar ouououooo som un riu que sempre avaaaançaaa de laa guerra en fareeem daaansaaaPUTOVICI.
fa mania
Anònima, 18/05/2015 a les 18:42
+1
-0
Mmm... que pot fer el que vulgui? Si. Que es moral? No. Aixi q siguis qui siguis, felicitats. Aixi va el mon gracies a gent com tu;)
i que
puuuu, 18/05/2015 a les 18:49
+1
-0
despres d'aixo hi ha un contracte es mes es la seva vida es una persona despres de tot es pot equivocar ,que sigui molt famos no vol dir que l'hem de jutjar per qualsevol cosa que aci.....PD soc del barça!!!!
foteuvos
Anònima, 18/05/2015 a les 18:50
+0
-7

















































































































Casicasi..











































































































Ja queda menys












































































































Iiii....

























































































































Que us petinc pringats
ee
Anònim, 18/05/2015 a les 21:14
+1
-0
que aburrit tens que estar per fer aixo... pringaat!!
tu no saps que fer
Anònim, 20/05/2015 a les 10:04
+0
-0
tu no saps que fer eh nano, com es nota l' aburriment
i que
puuuu, 18/05/2015 a les 18:53
+0
-0
despres d'aixo hi ha un contracte es mes es la seva vida es una persona despres de tot es pot equivocar ,que sigui molt famos no vol dir que l'hem de jutjar per qualsevol cosa que faci.....PD soc del barça!!!!
enfi
Anònima, 18/05/2015 a les 19:12
+0
-1
Ni que sigui la seva vida n es logic que pel fet de ser famos ni sel jutji ni se li trengin les culpes que te. No esta be i qui el justifiqi dient que es lliure fiqueus al lloc de la persona a la que li fan aixo, ni que fos per un contracte o no, no esta be enganyar
xcvdf
Anònimxfbdfxvsdcbxfv, 22/05/2015 a les 11:17
+0
-0
aver aixo es un rumor i per tant no se sap del cert. ara si ho ha fet es un capullu integral pq si em dius am una dius bueno un error (q tamb seria capullo) pero tantes... i que diguem, am la irina ja debia estar ben servit!
BARÇA
Anònim, 30/05/2015 a les 08:50
+0
-0
A mi akest paio me la ports fluixa com si es lia amb 400 putishas desesperadas. Pero as de ser mol pero k mol fill de puta. Bueno ara que es foti el Cristiano akest dels cojons i a pendre pel cul.



Us estinoo adolescents😍