ÚLTIMS DIES!

Teniu fins divendres per participar al concurs de «Booktubers»! Afanyeu-vos!

| 17/05/2016 a les 12:10h
Especial: Recomano Llegir
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, biblioteques, recomanollegir, llibres


 Què és el concurs #recomanollegir?

Biblioteques de Barcelona organitza el concurs #recomanollegir amb l’objectiu de promoure la lectura entre els joves utilitzant el format audiovisual. Busquem joves d’entre 14 i 17 anys que recomanin un llibre a partir de la gravació d’un vídeo, i que amb un durada màxima de tres minuts aconsegueixi engrescar altres lectors.


 Quan?

Entre el 21 d’octubre de 2015 a partir de les 0:00 hores i el  20 de maig del 2016, fins a les 24:00 hores. 


 Qui hi pot participar?

Els concursants hauran de tenir entre 14 i 17 anys i disposar de carnet d’usuari de Biblioteques de Barcelona.


 Què he de fer?

Agafa la càmera, el mòbil o la tauleta i grava el teu vídeo, publica’l al canal Youtube i omple el formulari d’inscripció disponible a la web d’Adolescents.cat.


 Com han de ser els vídeos?

S’admetrà qualsevol tècnica, procediment o manipulació del vídeo.
Els vídeos ha de tenir una durada màxima de 3 minuts.
Els vídeos han de ser inèdits, han d’estar publicats a Youtube 21 d'octubre i el 20 de maig i no es poden haver presentat a cap altre concurs.
Cada participant pot presentar un o més vídeos al concurs.


 Premi del públic 

D’entre tots els vídeos presentats al concurs el que aconsegueixi més “M’agrada” al web d’Adolescents.cat  entre el 21 de maig i l’1 de juny de 2016.
El premi consistirà en un e-reader, una tassa i una bossa de Biblioteques de Barcelona i un exemplar del llibre “El càsting”.


 Premi del Jurat

D’entre tots els vídeos presentats el jurat n’escollirà un que sigui mereixedor de ser destacat com el millor. Es valoraran la qualitat tècnica, l’originalitat, el discurs narratiu i la seva capacitat de seduir altres lectors.

El premi consistirà en un e-reader, una tassa i una bossa de Biblioteques de Barcelona,  un exemplar del llibre “El càsting” i en un val de compra de 200 euros per bescanviar a la llibreria ALIBRI.

 Qui són els membres del jurat?


 Premi especial de participació 

S’atorgarà al centre docent amb major nombre d’inscripcions
El premi consistirà en una tassa i una bossa de Biblioteques de Barcelona, un exemplar del llibre “El càsting” i un val de compra de 200 euros per bescanviar a la llibreria ALIBRI.

 Més informació a les bases del concurs


 Et pots inscriure omplint aquest formulari

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

No ho se si sóc Primeraa
Anònim, 21/10/2015 a les 07:55
+8
-4
Esta bastant bé potser hi participo😜

Bon día💜👌 reli i ética
Particpa!
#recomanollegir, 26/10/2015 a les 14:47
+2
-1
Sí, sí, anima't . Ens encantarà veure les teves recomanacions
😤😤😤😤😤⬇⬇⬇⬇
Anònim, 21/10/2015 a les 08:05
+20
-5
I els que som més petits i tenim 13 que? Jo tmbé hi vui participar😤😤😤😤
Edat dels participants
#recomanollegir, 26/10/2015 a les 14:44
+1
-1
Els concursants han de tenir entre 14 i 17 anys. Però com el concurs està obert fins el 20 de maig de 2016, així k si fas els 14 abans d'aquest dia també series a temps de participar :)
Sona bé
Anònim, 21/10/2015 a les 08:13
+22
-1
Sona guai, però ns si ho faré... penjar-ho al Youtube no em fa gràcia

És que sóc timid de collons nanos.

Sistema limfàtiiiiiic (Carlooss)
COLLONS
Anònim, 22/10/2015 a les 07:41
+1
-1
Colllons pues aprofita aquesta oportunitat aixi podras afrontar aquesta vergonya i lo bo es que o ppdras repetir les vegades q fasi falta.
Vinga que tu pots😘🙌👊
Jo iguaaaal jaja
Anònim, 09/05/2016 a les 15:29
+3
-0
Perquè a més a més tampoc em molaria gens que ho poguessin veure els de la meva escola 😅
🙌👏
Anònima33, 21/10/2015 a les 15:40
+7
-1
Que guay, jo volia començar a penjar videos de llibres, però mai m'animava... Després de veure això potser si que ho fare 😀
Znns
Anònim, 22/10/2015 a les 14:55
+2
-0
Com es dira el teu canaaal???
Anima't !
#recomanollegir, 26/10/2015 a les 14:49
+2
-1
Va, que volem rebre moooolts #recomanollegir .
Barcelona ciutat o provincia
Anònim, 21/10/2015 a les 20:35
+2
-0
Hola podem participar els que no siguin de la ciutat de Barcelona o poden participar els que som de la provincia de Barcelona i no vivim a bcn
Qui pot participar
#recomanollegir, 26/10/2015 a les 14:54
+2
-0
Podeu participar encara que no visqueu a Barcelona ciutat. Optareu al premi del públic i al premi del jurat. El premi de participació és l'únic que està reservat a centres docents de Barcelona ciutat.

Això sí, cal que tingueu carnet de biblioteques de Barcelona. Això vol dir qualsevol carnet de biblioteca pública de Catalunya, que sigui vàlid a les Biblioteques de Barcelona.
lleida
Anònim, 21/10/2015 a les 23:26
+1
-0
I els de lleeeideee no podeem particiipar?
HEY PEOPLE
lleidacity, 22/10/2015 a les 13:47
+1
-0
aixo dic jo tambe
Els de Lleida també
#recomanollegir, 26/10/2015 a les 14:55
+1
-0
El de Lleida, els de Tarragona, els de Girona, tots hi esteu convidats
Dubte!
Anònim, 27/10/2015 a les 15:52
+2
-0
No entenc lo del carnet que sigui valid a una biblioteca de Barcelona. Jo soc de Figueres (Girona) i tinc el carnet de la meva biblioteca, puc participar amb aquest o haig d'anar a una biblioteca de Barcelona per ferme'l?
Carnet de Figueres
#recomanollegir, 28/10/2015 a les 09:53
+2
-0
Hola, és clar, que pots participar amb qualsevol carnet de biblioteques públiques de Catalunya. Esperem veure aviat les teves recomanacions!
Idioma
Anònim, 07/11/2015 a les 15:40
+3
-0
El vídeo ha de ser amb català?
Idioma del vídeo
#recomanollegir, 09/11/2015 a les 09:05
+3
-0
En català o en castellà, cap problema.
No tinc 14 anys
Anònim, 10/02/2016 a les 18:33
+2
-0
Hola,

M'encantaria participar, però tinc 12 anys :(
He vingut a la quedada i tot.
Puc participar igual o no?

12 anys
#Recomanollegir, 01/03/2016 a les 23:43
+2
-0
Ooops!!! No havia vist el teu comentari, però et vaig respondre per mail, oi? Doncs ja saps que no popts participar al concurs. A les kedades pots venir però al concurs no hi pots participar.

Esperem que el concurs tingui força èxit i que quan en tinguis 14 el continuem convocant. Fins aleshores!
visca
Anònimaaa, 09/05/2016 a les 13:31
+2
-0
hello





it's me...
Durada
AnònimAjie2sd, 09/05/2016 a les 15:43
+2
-0
Els vídeos han de ser de menys de 3 minuts? És molt poc!
ups...
Anònim, 21/05/2016 a les 01:21
+0
-0
L'acabo de penjar, entrarà al concurs?
Termini de presentació
#recomanollegir, 22/05/2016 a les 15:26
+0
-0
Hola,

Els vídeos que han entrat més tard de les 12 del vespre del dia 20 no han entrat a concurs
Ho sentim, però les bases així ho deien
Booktuber llibre Marina
Anònim, 21/05/2016 a les 14:25
+0
-0
Hola!
Fa una setmana una amiga i jo vam presentar el video a concurs i ens el van acceptar. Ens acabem d'adonar que no s'ens pot votar perquè no està el nostre video. Voldriem saver si hi ha algún error o és qüestió de temps.
Moltes gràcies!

Vídeo presentat
#recomanollegir, 22/05/2016 a les 15:24
+0
-0
Hola,

Hem rebut 36 vídeos en total xò n'hi havia alguns que no s'ajustaven a les bases. O bé xquè duraven més de 3 min o bé perquè els concursants encara no havien complert els 14 anys. Segurament el vostre vídeo tenia algún d'aquests dos motius x a no ser acceptat al concurs.