L'equip d'Adolescents.cat

Aquests són els professionals que fan possible el teu portal de referència a Internet.

| 01/10/2015 a les 16:42h
Arxivat a: INTERNET, Redacció, Adolescents.cat, Equip
Roger Carandell

De Vic, Osona, i fundador d'Adolescents.cat al costat d'Ernest Codina, en Roger s'ha dedicat tota la vida a la comunicació. Amb 16 anys va començar a fer els seus primers passos a les ràdios municipals i pocs anys més tard entrava a formar part de l'equip de locutors de ràdio Flaixbac. Precisament en aquesta emissora va presentar fins l'any 2013 el programa BAC UP que s'emetia cada nit i reunia milers de joves de tot Catalunya. També ha estat locutor dels 40 Principals i presentador de televisió a La Xarxa. Actualment el podreu trobar cada dia a la redacció d'Adolescents.cat amb els auriculars posats. Si li demaneu què escolta, segur que us parla d'algun grup nou que creu que "petarà" molt aviat...



 
Ernest Codina

Nascut a Vic (Osona) el novembre del 1985. Presenta programes a la ràdio, la televisió i és fundador del portal Adolescents.cat, al costat d'en Roger Carandell. Periodista. Ha treballat a Flaix FM, els 40 Principals i Maxima FM. 
La seva passió per la comunicació es nota en tot allò que fa. Presentant una cançó a la ràdio, fent una subhasta en una festa major, escrivint un article al seu blog o fent una entrevista a la Televisió. És un individu inquiet, curiós i comunicatiu. També és reconegut per la seva faceta de DJ; qualsevol dia d'aquests, podria ser que es plantés a la festa major del teu poble per fer-te ballar.

 
Núria Codina

Gairebé 20 anys d'experiència en el món del periodisme! Però tot i que ho diu el seu currículum, el seu esperit és del tot adolescent! Després d’un llarg camí on ha fet tots els papers de l’auca, viu cada dia, com si fos el primer! A part d’idear, organitzar, i escriure quan pot… dirigeix el Departament Comercial i les RRPP en general. Suma a l’equip, optimisme, sentit humor, intuïció femenina i una gran passió per aquest projecte.



 
Mònica Vinyals

La Mònica és una persona emprenedora, curiosa i tímida a vegades, que estima el món de la comunicació, i sobretot, la vida. Li agrada passar el seu temps (i treballar també) 
escoltant música, escrivint, llegint i fent tot allò que li dicti el moment. Creu que a l’única cosa que val enganxar-se és a la vida i que els defectes són part de la perfecció.



 
 
Ester Arroyo

L’Ester Arroyo és de Mataró i va néixer l’any 1993. Des de petita volia treballar en el món de la comunicació i es va graduar en Periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona. Li agrada llegir i escriure, una de les seves novel·les ‘La libertad negra’ va ser premiada amb guardons de la UB i la UAB. És molt fan de Harry Potter, de la literatura juvenil i dels musicals. El seu somni és publicar una novel·la per joves. 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Booonees
Anònim, 07/10/2015 a les 15:50
+38
-0
Em sembleu genials i la actualitzacio de la pagina taambe pero....


ON ES EL XAAT????????
Crec que l'han tret :'(
Anònim, 07/10/2015 a les 16:58
+14
-1
1 minut de silenci pel xat.... OK ja esta xD Tot i que l'han tret un geni ha creat un accés diferent a través del link :

El Xaaat
Anònim, 07/10/2015 a les 21:08
+19
-2
Aquest link no funciona :'(

Poseu el xaaaaaat sisplau
Don't Worry be happy x'd
Anònima, 07/10/2015 a les 17:20
+8
-0
Hola, la actualització està be.... Ja nose que dir xdé
Pos eso xd

:)
Hello
Anònim, 07/10/2015 a les 18:48
+16
-3
On es el xat? :O
Posseu-l'ho si us plau!


Visca Catalnya ||*||
Xat Urgentment
Noiet, 07/10/2015 a les 19:28
+10
-0
posseu el xat, era lo millor que havia
Ja:(
XAT, 08/10/2015 a les 14:52
+7
-0
Volem xat si us plau😥
quina llastima
marina13, 12/11/2015 a les 19:33
+3
-0
¿perque ja no és?
xaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat JA
Anònima, 02/09/2016 a les 16:41
+0
-0
Fiqueu el xat 💖
XAT
Anònim, 27/05/2017 a les 22:17
+1
-0
"Era lo millor que hi havia"... NO!
sino que era la unica cosa que la majoria de gent entrava xDDDDDDD
Estimats companys i companyes que mireu Adolescents.cat cada dia
Anònim, 07/10/2015 a les 19:11
+8
-0
Algú pot accedir al seu compte d'Adolescents.cat?
per la de estimats...
Anònimmhyf, 08/10/2015 a les 21:08
+7
-0
jo tampoc puuuuc!
ni jo
Anònim, 04/11/2016 a les 22:05
+0
-0
ni jo
El xat
Anònim, segur que no et publiquen el comentari :(, 07/10/2015 a les 22:03
+5
-3
Poseu el xat, us creieu guais per penjar la web de algu altre que vol recuperar el xat EEH?!!?!

US CREIEU GUAIS??!!?

Donc ni Pta Grcia
El xat
Anònim, segur que no et publiquen el comentari :(, 07/10/2015 a les 22:26
+7
-0
Poseu el xat, us creieu guais per penjar la web de algu altre que vol recuperar el xat EEH?!!?!

US CREIEU GUAIS??!!?

Donc ni Pta Grcia
On es el xat???
XAT, 08/10/2015 a les 14:51
+8
-0
Esta mbe l'actualització com ja van dient pero hi trobo a faltar el xat
explicaccions
Anònim, 08/10/2015 a les 16:28
+11
-1
hola voldria i cre k puc dir en nom de totsels adolescents k frequentavem la pagina , voldriem saber com es que heu eliminat el xat?
ajuda, no puc
Anònimmhyf, 08/10/2015 a les 21:07
+5
-1
Redactors, tinc un compte creat en aquesta pàgina però quan hi accedeixo diu que no estic registrada. Què he de fer?
A mi tampoc em deix
Anònim, 16/10/2015 a les 15:17
+4
-0
A mi tampoc em deix
on està el xat?
Anònim, 20/10/2015 a les 15:09
+8
-0
trobo que l'actualització està de puta mare i ha millorat molt la pàgina però que hagueu eliminat el xat fa perdre punts, era un dels atractius principals d'aquesta pàgina...
hola adolescents!!
piruletes, 13/11/2015 a les 15:57
+6
-1
Hola a tot l'equip d'adolescents!!!
Som un grup de tres noies de 14 anys, grans seguidores vostres.
Estem fent un concurs de l'insti que consisteix en elaborar una pàgina web.
Ens agradaria contactar amb vosaltres i fer-vos una entrevista per poder parlar de vosaltres.
Aquest és el nostre correu: piruletespuntcat@gmail.com .
Ens faria molta il·lusió. Us demanem siusplau que ens concediu aquesta entrevista.

Les 3 piruletes
piruletes xd
Anònim, 18/12/2015 a les 17:00
+5
-2
Piruletes al pìrulo i pirulant per allà piruletes van caminant....
Fan NUMBER 1 de les: piruletespuntcat@gmail.com 3 amiges com tres mosqueteres.... grans! :)
Pd: Ni puta idea de qui són les piruletes però m'he inspirat(no sabeu com) i us he dedicat aquestes paraules!!! :)


Comprovació: escriu l'any actual, amb 4 xifres!!!!!
Vídeo viral
Mireu això!, 22/12/2015 a les 10:03
+2
-0
Navegant per internet he trobat aquest vídeo i m'ha impactat moltíssim! A més crec que és gent d'aquí de Catalunya, i m'ha recordat al de First Kiss pero diferent!



com fer una pregunta
Anònim, 02/01/2016 a les 19:39
+3
-0
Hola!

Som dues amigues que ens agradaria fer una pregunta al consultori d'adolescents.cat, alguna persona ens pot ajudar?? Ja estem registrades i cliquem a accedir i a l'hora de fer la pregunta diu que ens hem de registrar.

Moltes gràcies, bona tarda :)
bondiiaa
Anònim, 05/01/2016 a les 12:34
+0
-0
com es fa per enviar-vos un correu demanant-vos ajuda??
noticia que no trobo
Anònim, 08/01/2016 a les 14:20
+2
-0
Fa uns dies vaig veure una noticia d'aquesta pagina en la que posaven llibres d'homosexuals, i no la trobo! Podrieu possar l'enllaç? Graciiies!
Les fòbies.
Anònim, 26/02/2016 a les 20:44
+5
-0
Una cosa, quan poseu articles sobre fòbies o coses que la gent en pot tenir por, no poseu una foto concreta del que es la fobia, perque n'hi ha una recent, que a mi m'ha fer molt d'mpacte, fastic i por. Una d'una mà amb foradets petits. A mi em fan molta por les malalties de la pell i totes les anormalitats aixi. Encara tinc la imatge al cap. Encara que siguin efectes especials, em fa molta cosa.
M'ha fet molt mal i ho estic passant fatal, si ho llegiu, procureu no tornar-ho a fer.
Respostes incompletes
Anònim, 21/03/2016 a les 17:55
+6
-5
Hola, sóc infermera i mare de família, amb uns fills a les portes de la adolescència. Per mitjà d'ells he conegut el vostre portal. He de dir que he fet un cop d'ull a les respostes que es donen en les consultes de sexualitat per tal d'assegurar-me que són correctes. Veig que en la resposta del dia 29/2/16 a la pregunta Quan fer-ho?, no s'explica el cicle fèrtil de la dona. És molt important que els nostre joves tinguin tota la informació ja que dir que mentre una dona està en edat fèrtil en qualsevol moment pot quedar embarassada no és correcte. Les dones tenim uns dies fèrtils i uns altres que no ho som. És una mica més llarg d'explicar que posar en la resposta sempre estàs fèrtil per "curar-se en salut". Crec que en aquest cas no ens curem en salut, hi ha avui dia encara molts embarassos no desitjats i avortaments que causen problemes. Les paraules volen estimar-se i tindran relacions sexuals encara que els adults els diguem que es posin el preservatiu. No dic que no s'hagin de posar el preservatiu però els hem d'ensenyar que hi ha uns dies en qùe a més a més no hi ha risc d'embaràs. Si voleu informació sobre el tema escriviu al meu correu. Gràcies
holii
Anònim, 18/08/2016 a les 16:48
+2
-0
que es aixo del xat que diuen per aqui?? salu2 adolescents!!
eooo
Anònim, 08/01/2017 a les 13:48
+0
-0
hola algu sabria dir-me com enviar una carta a adolescents.cat?
Contacte
Anònim, 21/01/2017 a les 20:29
+0
-0
Jo e trobat el contacte de correu electrònic a través del seu perfil d'instagram
contacte@adolescents.cat
sisuplau adolescents ajudeumee!!!
Anònim, 21/03/2017 a les 16:08
+1
-0
Tinc novio portem 9 mesos, l'estimo molt però no paro de pensar en altres deu ser que m'agrada de veritat o no, ho fem molt i sembla que estigui amb ell per fer-ho, vull pensar que no però no sé que em passa.
el fondo
Anònim, 27/03/2017 a les 13:30
+0
-0
Sobra mucho el fondo moviendose
Es agoviante