HO PETARÀ!

Un llibre amb les respostes als millors dubtes del Consultori? A la venda!

, Redacció | 02/11/2015 a les 10:23h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Adolescents.cat, El Consultori, Llibre, consultori

El llibre del Consultori es posa a la venda el 21 d'octubre


Adolescents.cat, amb el suport de la Direcció general de Joventut de la Generalitat de Catalunya, llancen el llibre oficial del Consultori! Un recopilatori súper currat dels millors dubtes reals d'adolescents sobre amor, sexualitat, psicologia i alimentació. 

Estem convencudíssim que aquest llibre us encantarà massa i, a més, us ajudarà a resoldre dubtes que segur que teniu! Ah, podria ser que hi trobéssiu la pregunta que un dia vau formular vosaltres mateixos! Totes les preguntes que una persona es pugui fer al llarg de la seva adolescència tenen resposta al llibre del Consultori; tot el que no us atreviu a preguntar als vostres pares. 

Oblidar l'ex, triangles amorosos, relacions a distància, amors per internet, d'altres que són impossibles, desamors, infidelitats, enveges, tot tipus de respostes sobre sexualitat, psicologia i altres assumptes relacionats amb l'alimentació! En resum, des del moment en què el llibre del Consultori caigui a les vostres mans, no podreu deixar de llegir-lo. A qui podeu preguntar totes aquestes coses? Eh? Correu cap a la llibreria i pilleu el vostre exemplar!

Volem fer una menció molt especial a l'equip de psicòlogues que han contestat totes aquestes preguntes; sense elles, tot això no hauria estat possible. Són: l'Helena Angel, l'Elisabet Aulet, la Sara Bujalance, la Mariona Busto, l'Elena Crespi, l'Helena Galé, l'Anissa Ouali, la Carlota Portabella i la Laia Sala. El llibre del Consultori inclou un índex temàtic per poder trobar de manera ràpida la contesta al dubte que pugueu tenir, d'una manera molt directa. 

Al lloro! Es posa aquest 21 d'octubre, i sabem del cert que serà un exitàs! Flipareu! Prepareu-vos per a la immersió lectora més frenètica! Encara que sembli mentida, no podreu parar de llegir!  

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Oleeee olaaa ser del barça es el millor que hi ha!
Anònima🐦, 14/10/2015 a les 13:41
+30
-15
Maburreixoo, muakiis😂😘
Tens pinta destar bona😏
Anònimm, 14/10/2015 a les 14:12
+15
-15
Guapaa😘
Parlant del consultori.
Anònim, 14/10/2015 a les 15:49
+16
-2
Poseu el consultori a l'app d'Adolescents plis que aniria súperbe poder llegir les preguntes des del mòbil.
be
Anònimaaaa, 14/10/2015 a les 13:45
+22
-4
Esta be. Jo el vull!
PD:malalteta a casa :'(
Jo iguaal
Anònimaa, 14/10/2015 a les 13:56
+12
-0
Jo tambe estic malalta
otra
Anònim, 14/10/2015 a les 15:12
+10
-1
Jobtmb estic malalta
😩😩
Anònim, 14/10/2015 a les 15:42
+6
-1
joo tambeee😂😭
Que guay
Anònim, 14/10/2015 a les 13:49
+4
-2
El vui🙋🙋
jo també
Anònim, 14/10/2015 a les 15:06
+2
-1
Que guai m'encanten els llibres d'adolecents.cat
vale pero...
Anònim, 14/10/2015 a les 13:59
+3
-3
Cuan treureu l segona part del casting es que el final es com obert
domund
Anònim, 14/10/2015 a les 14:34
+2
-5
El dia del domund
Pd:algu daqi el fa?
Jooo
Anònim, 20/10/2015 a les 22:30
+0
-0
Jooo perque?
:(
Anònima:), 14/10/2015 a les 14:49
+7
-4
Algu anirà a l'estrena de Los Juegos del Hambre? Aquí fangirl:) i no tinc amb qui anar:(
jo vull
Anònim, 14/10/2015 a les 15:23
+2
-1
Jo i vull anaar🙌🙌
Joooo
Anònima, 14/10/2015 a les 15:31
+3
-1
Jo anireeeeee jajaja fangril aqui tambe! 😂🙈💕 Jo vaig a Platja d'Aro o girona jajaja i tu? 😊🙈
Fangiiiiiiirl
Anònima, 14/10/2015 a les 15:39
+1
-1
Jo també sóc una fangirl!!!!!!!!!!!!! Però no crec que hi pugui anar :(
joo
Anònim, 14/10/2015 a les 15:43
+1
-1
Jo sii tinc moltes ganes
Pero la de Los juegos del hambre
Anònim, 14/10/2015 a les 15:48
+2
-1
Vinc amb tu jaja XD
joo
Anònim, 14/10/2015 a les 16:07
+2
-0
Jo aniré!! Encara no se amb qui, però aniré! 😍
Ueee
Anònimetaaa💜 , 14/10/2015 a les 14:52
+2
-0
Peeefiii segur que sera moolt guaaaay😍
hola si algu m'ho puges publicar.
judit2, 14/10/2015 a les 15:50
+12
-2
Jo volia escriure sobre una cosa que a mi em passa bastant i, per cupla d'aquesta cosa moltes persones em rebutgen i em sento sola com sino no hi hagues ningú com jo en aquest món, o com si no pertayes en aquest món.
Aquesta cosa no és més que somriure o riure en moments tristos. I per a què ho faig? Això no ho se. L'únic que se és que a mi m'encanta ajudar a les persones, sobretot en els moments més difícils. Això no vol dir que no ho passi malament, jo s'ofreixo en silenci.
En aquest fet les persones pensen que no em passa res, cosa que es mentida.

Us poso un exemple: fa uns quants mesos el meu avi es va morir, quant vaig a anar a l'enterro tothom plorava menys jo, aixins que vaig decidir fer algu per pujar els ànims. Va funcionar, per un moment tothom estava rient però després tornaven estar tristos però no tant com abans.Al cole ningú no s'en va assabentar de res, ni les meves amigues. Ei pero no penseu que no m'entristia sinó tot el contrari:ara m'aburreixo a casa del avis, abans jugavem a pilota, m'explicava les coses de la seva vida i aquell somriure que em feia quant veia... En fi que jo el trobo moltíssim a faltar.
També he perdut amistats al llarg de la meva vida per aquest motiu perquè creuen que m'enric dels seus problemes.
Jo només us volia dir que persones com jo ni hi han poques.No les jutgueu per aixio, us fan falta per il·luminar els vostres dies tristos.


Pd:Ho sento si hi han faltes pero soc dislexica.
kdmcjdc
Anònim, 14/10/2015 a les 16:19
+1
-4
Me perdut una mica
No et preocupis
Anònim, 14/10/2015 a les 16:20
+5
-0
Anims guapa,segur q si t'estimen t'acepten tal com ets!
Ets un exemple de superació diari
Que et vagi molt bé durant tota la teva vida😇💘
🙅
Anònim, 14/10/2015 a les 16:31
+9
-1
Esta molt ben explicat! A mi magradaria conèixer una persona com tu a la vida i es que ni ha poques. Jo soc daquelles persones que quan li passa alguna cosa important mentristeixo molt i no puc parar-hi de pensar (a mi fa poc tmb sem va morir lavi). El que fas es molt maco i no te nas davergonyir. Et dono molts anims, i sobretot seguieix sent tal i com ets, i si als altres no els hi agarada dons llavors no son amics. Perque un amic enten a laltre. Tot i que si q podries intentar explicar a les teves amigues que se ta mort lavi. Et sentiras millor i ho dic per experiència. Molts anims guapissima😘 espero haverte ajudat o q et sentis millor despres de llegir-ho.❤
T
Anònim, 20/10/2015 a les 14:33
+2
-0
Jo penso que es per que negues el que realment sents. Esta bè que siguis forta però tots som persones i la mort d,un avi...( que per cert ho sento molt)

Vull dir expressat tal com ets, si has de patir, pateix, si has de plorar plora i no tu guardis tot per tu. Avegades esta be treure el dolor que tenim endins.

P.D: a mi tambe em passa❤️
no passeu siusplau
Anònim, 14/10/2015 a les 17:06
+1
-0
Tinc 13 anys i resulta que m agrada un noi de la meva clase. A ell abans li agradava i ara no ho se pero crec que potser si. Ens portem molt bé, parlem molt per whatsapp i a la classe també ens portem molt bé però és una mica com si tinguessim vergonya. M'imagino que ens fem petons i aquestes coses i sento una cosa extranya a la panxa.

Creieu que li agrado?
Això és estar enamorat o no?
respon
💕💕
Anònim, 15/10/2015 a les 22:30
+0
-1
Lo dels petons diria que es normal, a mi m'ha passat. Jo diria que potser estàs enamorada pero hi ha aquesta vergonya. Perquè no l'intenteu superar?? Es difícil pero is anirà molt be😜. Per que no li intentes preguntar si li agrades?? Aixi sortireu de dubtes😊
Es pero haver-te ajudat😘molta sooooort💕💕
T O N T E R I A (penso yo)
Anònim, 14/10/2015 a les 20:50
+3
-4
Mentres estigui x internet trobo aquest llibre una tonteria .
P.d: a la venda el dia del meu sant🙅🙆
Moneey:)
Anònim, 14/10/2015 a les 21:19
+1
-1
Sabeu quant val??!
jo el vull!!
Anònim, 20/10/2015 a les 15:43
+1
-0
A més s' estrena el dia del mei aniversari
?
Anònima, 20/10/2015 a les 19:57
+1
-0
Hola una cosa aquest llibre també es posara a la venda a Mallorca?
😘