Com em puc concentrar per estudiar?

| 18/11/2015 a les 22:00h
Arxivat a: CONSELLS, estudiar
Aquest problema el pateixen molts adolescents. No és tan fàcil posar-se davant del llibre o dels apunts i concentrar-se durant molta estona. Avui us donem uns trucs que us poden servir per millorar la vostra concentració: 

Res de mòbil: és gairebé impossible estudiar si reps contínuament missatges. Un truc: desconnecta’t durant 45 minuts, passa’t aquest temps pots gaudir del mòbil durant 10 minuts i després continua amb l’estudi.

 Lloc tranquil: assegura que tens prou silenci per estudiar. Et recomanem que no tinguis la televisió posada i que no hi hagi molt moviment al teu voltant.

 Taula: com menys coses tinguis damunt la taula millor, menys distracció.

 Boli a la mà: està comprovat que tenir un objecte a la mà fa que la concentració augmenti.

 Aigua: és necessari beure aigua contínuament, si al cos li falta líquid el cervell ha de treballar més i li costa concentrar-se en la tasca.

 Fruits secs: diuen que van molt bé per estudiar i a més alimenten.

 Tècniques d’estudi: fes servir aquelles tècniques que et funcionen millor com els esquemes, subratllar frases amb colors, etc.

 Estar còmode: encara que al principi no ho notis quan passi una estona el teu cos començarà a sentir-se incòmode si no portes roba lleugera. El millor que pots fer és posar-te un pijama o roba d’estar per casa.

 Descans: és important que cada 45 o 50 minuts et prenguis uns 10 minuts de descans perquè està comprovat que la concentració disminueix quan portem 50 minuts estudiant. Després d’aquest petit descans el teu cervell tornarà a estar preparat per estudiar!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Garrinet amb flow
Anònimj, 18/11/2015 a les 22:22
+1
-3
Merciiu adolescents

Pere Vives power :/
ajudaa amorss
Anònim, 18/11/2015 a les 22:23
+14
-0
Holaa em podrieeu ajudar. Tinc 15 anys socuna noia. Tinc una "cita" amb un noi DEMÀ i estic morta. Doneume consells perque fer. Estic super penjada d'aquest noi... pero si em poso nerviosa i em tallo... m'agradaria estar amb ell. No me liat mai i aixo tambe em preocupa ... pel que sembla tambe li agrado, som bons amics desde fa tres anys pero som bastant diferents.
Sòc un mar de dubtes doneu-me consells o coses sobre que parlari... algo que m'ajudi a no tallarme...
Gracies avançades, perdo per interrompre :*
Eii
Anònim, 18/11/2015 a les 22:49
+2
-0
Per no tallarte no ho se, peròmira'l als ulls, et donara seguretat
A verr
Anònima❤️, 18/11/2015 a les 22:50
+4
-0
Primer de toot, tranquila, ho se per experiencia, si sou amics desde fa tant no tens pk estar nerviosa, tu estigues com sempre, oberta i tot, i que no et preocupi no haverte liat si ell queda amb tu aixo li es igual! Ell testrenara ajajjaja, sobretot queda amb ell i no et facis enreree sortt guapa😘
INESPERTA
Anònim, 18/11/2015 a les 22:54
+0
-0
no soc experta ni molt menys, el q podries fer es intentarvparlar de curiositats i cowes rares o coses qye t'interesen, intenta no deixar la conversacio en blanc. i trankilitzat no et posiss dels nervis
perdoper les faltes(fynciona fatal el teclat ) jjshhsjajajajja petoneeettss
Per la noia
Anònim, 18/11/2015 a les 23:04
+3
-0
JJo la primera vegada que en vaig liar va ser amb el meu novio actual, no hi tenia res d'experiencia i la veritat que el primer petó el vaig fer bastant "malament" per dir-ho d'alguna manera.
Tu el qje has de fer es ser tu mateixa, estar tranquila, comoda, i disfrutar de la cita!

Espero ajudar-te...😊
tranquila
Anònima, 18/11/2015 a les 23:14
+2
-0
Fa poc temps em trobava a la mateixa situacio que tu, i el millor consell que et puc donar es que estiguis tranquila. Pensa que fa 3 anys que us coneixeu, sera mes facil. Simplement siguis tu mateixa, ja que si porta 3 anys sent amic teu vol dir que li agrada la teva forma de ser. Segur que t'incomoda pensar en que us passi aquella situacio de quedar-vos els dos callats sense saber que dir, i es normal, pero aixo no passara, ja que si veu que no saps que dir ell treura algun tema de conversacio, ho dic per experiencia...i sino pensa en algun tema com la musica o el que sigui, has dit que penseu diferent en moltes coses aixi que ja tindras conversacio per estona. Ah i en el tema de liarte, nomes et puc dir que ho facis nomes si t'apeteix no perque ell ho vulgui,i si es el cas de que si t'apeteixi, nomes deixat endur pel moment i disfruta'l ja veuras que no es tan dificil.
Espero haver-te ajudat...petonetsss😘😘😘😘
no pateixis cucaaaa
Anònim, 18/11/2015 a les 23:21
+2
-1
tia no pateixis en aquell momment segurament al pricipi els dos esteu una mica tallats, començar per preguntar preguntes tipiques i llavors ell ja treura algun tema de que parlar sobretot sigues tu mateixa
Anònim
Anònim, 18/11/2015 a les 22:30
+20
-1
Mates pls... estic fins els... PUT*VIDA!!!!!
Mercii ♥
Anònima♥, 18/11/2015 a les 22:36
+3
-0
Gràcies pels consells! Van molt bé ^^

Bon article


Byee petonss
Yeah
Anònim, 19/11/2015 a les 14:57
+1
-0
Seeep i ara que venen els finals ^^
La meva setmana vinent sera mortal.

Pd: estic a 4t 😙🗿
a 4rt...
Anònim, 19/11/2015 a les 16:49
+3
-0
A quart les setmanes d'examens no son res! Espera't a 2n de batxillerat i ja em diràs el què...
aiaiai....
Anònim, 18/11/2015 a les 22:37
+10
-0
Jdr... Jo segueixo tots aquets consells (no els havia vist mai, nomes per intuicio) i segueixo sense concentrarme. Uf... Crec k no tinc remei 😅
Clar
Anònim, 18/11/2015 a les 22:38
+2
-1
Justament ara estava intentant estudiar però amb el mòbil impossible. Impossible també que m'ho pugui treure, bua estic super estrenada!!!
Sense movil
Anònim, 18/11/2015 a les 22:39
+7
-11
JAJAJAJAJAJA flipas! Sense movil no puc fer fotos al llibre per mirar les fotos mentre faig l'examen atontaos JAJAJAJA

QUE VIVAN LAS CHULETAS
pena
Anònim, 20/11/2015 a les 16:46
+0
-0
així anem... quan tinguis un problema a la vida fes també una xuleta a veure si el soluciones crack! ;)
Consells per a la nota de 15 anys
Anònim, 18/11/2015 a les 22:54
+3
-0
Hola jo tinc 16.

Pots fer diferents coses. Si el noi no és timid i parla molt, no passarà res. Li segueixes el ritme i tot solucionat. Intenta mirarlo als ulls sempre i escoltal, no et despistis pq potser k et pregunti alguna cosa i si no l'estaves escoltant, quedaràs malament. Intenta explicarli situacions k t'hagin passat i que vagin al cas o si surt el tema.
I si és timid, a mi em funciona prepararme alguns temesper parlar per a que no es facin aquells silencis tan incòmodes... I després quan es solti més a parlar, llavors no cal q et preocupis.


Espero haver-te ajudat guapa.

PD. Una abraçada per Tota la gent de lleida k llegeix adolescentes.cat. ;)
siii
Anònima, 19/11/2015 a les 15:48
+0
-0
Els lleidatans els millorsss!!!😘❤
Bufffff
Anònima, 18/11/2015 a les 23:02
+1
-2
Mòbil fora impossible!
Independència!!! ||*||
Mmm
Anònim, 18/11/2015 a les 23:04
+2
-0
Em calia aquest consells, trobo que es pasen molt amb els exámenes ara no només estem en edat d'estudiar, també de divertir-nos. Que som adolescents!!
fiq
Anònim, 18/11/2015 a les 23:15
+5
-0
Ma Cagun el boyle mariotte i tota la penya aquesta que es van dedicar a inventar lleis amb els gasos.
oooo un altre consell...
Anònima, 18/11/2015 a les 23:44
+2
-0
Penses que si no et poses a estudiar enserio no aprobaras i aixi et poses les piles...almenys a mi em funciona😂😂😂😂💕💕
Jajaja
Anònim, 19/11/2015 a les 20:28
+0
-0
JAJAJAJA a mi també em passa. No és molt bo per la teva salut mental però.... Així aproves segur!
bons consells
Anònim, 19/11/2015 a les 00:07
+1
-0
Gracies per larticle, son coses utils.
Si us plau poseu mes articles de coses relacionades amb l'estudi:
Tecniques per estudiar, com planificar be examens amb molt temari, coses que et motivin a estudiar(ja que no u estic gaire)

Gracies sou els millors😙😙😙
pues jo...
Anònima👅, 19/11/2015 a les 07:32
+0
-0
Pues jo digeu el que digeu no em puc concentrar, perque sempre tinc una cosa en el cap
Noia 17 bcn
Anònim, 19/11/2015 a les 07:48
+0
-1
Tias soc la q a proposat lu dem grup de wats, si voleu em passeu nomeros per dictect i faig gruup: cleher.x (aquet es un segon insta pro el faig igual eh)
Espero els missatges🙋🏻💚
Falta lo més important
Anònim, 19/11/2015 a les 08:01
+4
-0
Us heu deixat la part més important, que és ser constant en el dia a dia. Si fas que cada classe de cada dia sigui un èxit, hauràs d'estudiar menys i et serà més fàcil. També t'ho agafaras amb més ganes perquè saps que ho portes bé. Per tant, lo millor es repassar cada dia o almenys cada dos dies tot el què has fet.
Alaaa..
Anònim, 19/11/2015 a les 17:01
+1
-0
Ho podríeu haver dit dues setmanes abans, acabo de fer setmana d'examens :'(