Si t'enamores perdudament d'algú fes només una cosa... Segueix el teu cor

| 19/04/2016 a les 10:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, novel·la, segueix el teu cor, enric mas

Si no esperes l’inesperat, no ho reconeixeràs quan arribi...
 

A la part nova de Montblanc, al límit entre els terrenys edificats i els que encara pertanyen a la natura, hi viu la família de la Rosa. L’Anna, companya d’institut, viu a la part vella, entre muralles. Al sortir de classe, la Rosa acompanya l’Anna a casa a través de muralles i carrers empedrats en el que sembla un dia qualsevol, però que serà molt més que això...



La Rosa coneixerà a fons l'Anna i al seu germà Cesc, un noi cec que els farà veure que l'amor no està als ulls sinó al cor... La vida de les dues famílies es creuarà i canviarà per sempre.

D’una forma viva, directa i amb molt d’humor, la novel·la 'Segueix el teu cor' et transportarà a l’interior dels cors adolescents, fugint de tòpics i d’idees preestablertes, en una novel·la fresca i inoblidable que et farà viure intensament els somnis dels seus protagonistes.

Una bona opció per aquest Sant Jordi! :)
 

No et perdis el booktràiler: https://www.youtube.com/watch?v=5hT3TKpxBuY

“Estic flipant! Estic flipant!... Tot el que hi surt és ben cert! He llegit el llibre en una nit!”- Opinió d'un lector.
 
 
Si vols llegir més opinions reals de lectors, veure fotos, vídeos i molt més visita la seva web i el seu facebook:
www.nitsenblanc.cat
Segueix el teu cor

Pots comprar el llibre online directament aquí: Antinous llibreria:
http://www.antinouslibros.com/catalog/product_info.php?products_id=5947&osCsid=qhbr9fis8et62uj6sdkqd68s60

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Uff!
Anònim, 17/04/2016 a les 11:05
Molt interessant
+198
-1
Precisament surto amb un noi cec! Algunes persones em diuen que no podrien, perque es cec, no sabra mai com ets...
Pero es secundari en serio. Estic aprenent un munt d'ell..
Gracies per recomanar la novela me la llegire!
😘
Anònim, 17/04/2016 a les 12:28
Interessant
+75
-0
M'encantes! X + gent així! Q bonic...
ei tia
Anònim, 17/04/2016 a les 13:19
+47
-2
quee be, realment es molt poc probable trobar gent com tu! gracies per ser taan genial
kmacu
anònim, 17/04/2016 a les 13:35
+35
-0
rt al de dalt... falta gent així... 😍😍😍😍😍😍😍😍😍
dons
Anònim, 17/04/2016 a les 16:50
+24
-2
Jo crec k per part és millor, pk saps k no s aprofitde tu, kno li agrades pel fisic. Anims
El llibre t'encantarà
Anònim, 18/04/2016 a les 18:30
+4
-0
Q bonic!!! Aquest llibre t'encantarà!!!
merda
Anònim, 17/04/2016 a les 13:13
+14
-22
Sincerament, vaia merda de booktrailer. Tot i això el llibre no fa mala pinta.
Ajuda
Anònim, 17/04/2016 a les 13:17
+4
-3
Bones!
Tinc un problema, en breus faig led orled de 2n de Batx, i m'agradaria anar vestida amb un monox m'és indiferent si llarg o curt. Hem podrieu dir botigues o marques on en pogués trobar? Si és possile q fossin diferents del stradi, pull i totes aqestes!
Gràcies
Brandyyy
Anònim, 17/04/2016 a les 16:02
+8
-0
Ves al brandy que nhi ha de molt macuus
ZARA
Anònim, 17/04/2016 a les 19:28
+4
-1
Al zara mhan dit que nhi ha
Que faihg? Que farieu vatres?
Anònim, 17/04/2016 a les 14:01
+11
-2
Magrada un noi que vaig coneixer un dia en un concurs, fa com dos mesos. El cas es que ell es major que jo, te 19 y jo 17 y viu a una hora aproximadament don visc jo. Parlem cada dia per whats app y no se que fer perque te novia, pero sempre em diu danar alla i quedar i ja hem quedat una vegada, el mes passat. No se que fer perque te novia y no soc aixi, de trencar relacions ni aixo, pero magrade moltissim
.
Anònim, 17/04/2016 a les 18:35
+9
-1
tranquila que dos anys de diferència no es tant:) i la distància tampoc és un impediment. L'únic impediment es que ell, té novia. I aixo ho hauràs de respectar. Les relacions a aquesta edat no solen durar gaire (Depèn, però en la major part dels casos no), així que tu tries si esperar o passar pàgina. Sobretot no t'obsessionis, pensa en altres coses. I si et diu de quedar i estàs a gust amb ell, per què no? que quedeu no vol dir que hi hagi d'haver res entre vosaltres, podeu quedar com amics i anar agafant-vos confiança. :)
2 anys no es res...
Anònim, 17/04/2016 a les 18:55
+7
-0
Lugar meu si que es una amor imposible... Em treu 10 anys😢
😘
Anònim, 17/04/2016 a les 22:37
+2
-0
Soc la del problema, ja se que no es res, nomes vos he dit ledat. Moltisimes gracies pel consell
pregunta
Anònim, 17/04/2016 a les 16:48
+2
-1
Algu sap alguns llibres no gaire gruixuts en k el porta sigui gei o lesvi
Jo me le llegiiiit ^^
Anònim, 18/04/2016 a les 09:38
+2
-0
Aquest!! es super curt i rápid d llegiiii! a mi ma agradat mlt**
Un llibre moooooooooooooolt bo!!!
Anònim, 18/04/2016 a les 09:51
+1
-0
És un llibre boniiiiiiiiiiiiiiiisim!!!!! Jo tb me l'he llegit i és geniaaaaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!
yuriiiii
Anònim, 17/04/2016 a les 17:19
+11
-0
l'amor lèsbic està envaint la meva vida D:D
YURI
Anònima23, 18/04/2016 a les 17:31
+3
-0
Yuri to the top n.n
No ho entenc
Anònim, 17/04/2016 a les 17:21
+6
-2
La noia surt amb un cec o amb la seva amiga? Perquè al booktrailer no es diu res del noi... I a la portada surt una noia:/ semblaré curta pero bé, si algú mho fa entendree plis
yaves
Anònima, 17/04/2016 a les 18:23
+9
-0
Jo me quedat igual que tu.
Pos q facin un trio i apanyat
..
Anònim, 17/04/2016 a les 18:38
+3
-1
es que no està massa ben explicat, la veritat. Jo tampoc ho entès.. potser lo de "l'amor no està als ulls sinó al cor" no es refereix a que el noi es cec, és només una metàfora per dir que no t'enamores pel físic, almenys així és com ho entès jo! Però que algu ho expliqui plis ajajaj
Boniiiiiisssssim!!!!
Anònim, 18/04/2016 a les 09:11
+4
-0
Aquest lllibre és boniiiiiisssssim!!!! 2 històries d'amor: una noia + altra noia , el noi cec + la germana d'una de les noies (del mateix poble), + builling a classe +intolerància a casa + mal rotllo amb les amigues + final boníiiiiissssimmmm.
AJUDAAA!!!
Anònima, 17/04/2016 a les 19:14
+0
-1
Aquest dissabte he sortit de festa i a la discoteca hi havia el nen que m'agrada sempre li he volgut dir a ell pro mai m'atrevia i ahir em vaig tragar el meu orgull i li vaig anar a dir, no s'ho creia i li vag dir que tenia converses de wats up en les que els hi deia a les meves amigues que m'agradava elli em va dir que li passes per wats i que el dia seguent pel mati les llegiria i em diria algo, avui no ma dit res durant tot el dia i jo li he dit per wats up sort que m'havies de respondre i m'ha deixat el visto. Ara no se que fer ja que a mi aquest nen realment m'agrada pro m'ha tocat molt aixo que m'ha fet de no respondrem quan la nit abans m'havia jurat perla seva mare que em respondria ara no se si sudar d'ell o si tornarli a enviar un missatge. Moltes gràcies a qui ho llegeixi i em dongui consell. Molts petons adolescents
AJUDAAA!!!
Anònima, 17/04/2016 a les 19:53
+0
-0
Aquest dissabte he sortit de festa i a la discoteca hi havia el nen que m'agrada sempre li he volgut dir a ell pro mai m'atrevia i ahir em vaig tragar el meu orgull i li vaig anar a dir, no s'ho creia i li vag dir que tenia converses de wats up en les que els hi deia a les meves amigues que m'agradava elli em va dir que li passes per wats i que el dia seguent pel mati les llegiria i em diria algo, avui no ma dit res durant tot el dia i jo li he dit per wats up sort que m'havies de respondre i m'ha deixat el visto. Ara no se que fer ja que a mi aquest nen realment m'agrada pro m'ha tocat molt aixo que m'ha fet de no respondrem quan la nit abans m'havia jurat perla seva mare que em respondria ara no se si sudar d'ell o si tornarli a enviar un missatge. Moltes gràcies a qui ho llegeixi i em dongui consell. Molts petons adolescents
urgent
Anònim, 18/04/2016 a les 17:15
+0
-1
Holaa una cosa, no te res a veure pero sabeu si en una ETT t'hi pots apuntar si encara no tens 18 anys??
Necessito consell!
Martina, 18/04/2016 a les 23:37
+0
-0
Aveure i ha un nen a la meva colla d'amics, q no estic segura de si li agrado o no.
Ell m'agrada bastant peró, no ho sap.Porto temps preguntanli ki li agrada i hem deixa amb els vistos, despres hem diu q els vistos son x algu... .
No se que pensar...
Ni si dirli q m'agrada.
Que puc fer?