#recomanollegir

La història d'uns adolescents units per la lectura!

Si et molen els llibres has de prendre exemple d'aquests adolescents

| 08/04/2016 a les 11:56h
Especial: Recomano Llegir
Arxivat a: TENDÈNCIES, lectura, booktubers, llegir, recomanollegir

Com anem família? Recordeu les #kedades del Recomano Llegir de Barcelona? Us hem de dir que estan sent tot un èxit i els amants de la lectura que s'hi han trobat s'han fet súper col·legues! Tant, que han començat a fer trobades alternatives, com la que descriu el blog locolectores!
 

#kedada alternativa feta per alguns dels participants habituals del #recomanollegir. Van anar a veure l'espectacle, «T'estimo, però no tant». La foto és amb els actors protagonistes!


Parlant de blogs, tot seguit us en recomanem uns quants, els principals, que han penjat cròniques de les #kedades realitzades amb els amics del Recomano Llegir, organitzades per l'equipàs de Biblioteques de Barcelona

 My Only Book - T'agrada llegir? Et consideres friki? Llegir és imaginar... Llegir és créixer... Llegir és gaudir...

 Perduda Entre Paraules - Ressenyes de llibres i entrevistes a autors!

 El Pingüino Lector - Ressenyes de llibres i cròniques d'esdeveniments relacionats!

 Paraula de Mixa - Ressenyes de llibres i cròniques d'esdeveniments relacionats!

 Perduts Entre Llibres - Info sobre llibres, ressenyes, entrevistes, etc. (Bernat Sut)

 Recomanacions de Llibre - Recomanacions, articles i ressenyes de llibres. (Marta Botet)

 

 Si sou aquí, probablement és perquè us apassiona la lectura i per això us animem a participar al concurs de Booktubers! No saps què és un booktuber? L'Elena ho explica perfectament en aquest vídeo:



 No et perdis aquest súper canal de booktubers!



Hi ha grans premis en joc! Aquí, en aquest enllaç, us n'expliquem el funcionament. Ja hi ha molta penya que ens està fent arribar els seus vídeos! Tot seguit us en compartim uns quants que concursen! No espereu més! Participeu, teniu temps fins el 20 de maig!
 

 Vídeos que ja participen al concurs #recomanollegir:












SEGUEIX-NOS A LES NOSTRES XARXES SOCIALS!


                  

 
 
(adolescents.cat)

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

freaks
Anònim, 08/04/2016 a les 12:01
Interessant
+54
-2
ditet amunt si llegeixes més de dues hores al dia!!!
Like
Anònim, 08/04/2016 a les 20:56
+13
-0
Diteta amunt pels lectors apassionats
Com anem?
Eii famiily, 08/04/2016 a les 12:14
+15
-0
Recomanacions de llibres per Sant Jordi?
PD: Ja m'he llegit tots els d'en Johng Green, la saga Divergent, els Jocs de la Fam, Percy Jackson... (m'agraden d'aquest estil) ;)
Jo...
Anònima, 08/04/2016 a les 12:39
+15
-1
Jo m‘he llegit tots aquests que dius i m‘han encantat, així que et recomano una saga d‘aquest estil que a mi m‘ha xanviat la vida: Harry Potter. De veritat, tel‘s recomano moltíssim!
jo recomano...
Anònim, 08/04/2016 a les 15:08
+7
-1
jo recomano la saga de cazadores de sombras (per si nos l'has llegit), el senyor dels anells,
La tira de llibres
timidaforever a wattpad, 08/04/2016 a les 15:33
+11
-2
Jo et recomano:
- Cazadores de sombras
- Hush, hush
- El corredor del laberinto
- Memorias de Idhún
- Crónicas de la torre
- Juego de tronos
- Qualsevol llibre de Laurel Gallego Garcia :)
Super
AnònimA, 08/04/2016 a les 16:28
+7
-0
Jo tambe m'he llegit tots els que dius i m'han encantat. Et recomano la triologia de Memories d'Idhún. està molt i molt bé!
Llegir NO és sinonim de friki
AnònimA, 08/04/2016 a les 16:30
+19
-1
Suposo que molts dels que heu entrat a la noticia heu pensat que era de frikis, i ho se perque tots els meus amics quan parlo d'algun llibre m'ho diuen. Llegir no és se friki, és ser crític, amb ganes de cultura i madur. Aixi que siusplau que desapareixi aquesta idea siusplau!

Més lectura i més cultura! Aixo es el que necessita la humanitat.
...
KAOS, 08/04/2016 a les 16:55
+8
-1
Tot depen del concepte de friki que tinguem...
Jo, per exemple, considero friki algú que li agrada molt una cosa i no o considero ni bo ni dolent simplement és el que és.
Jo mateixa em considero friki de la lectura a mi mateixa i otaku que és el mateix pero en el cas dels animes i mangues.
😪
Anònim, 08/04/2016 a les 17:35
+3
-18
Home si et passes tot el dia llegint i parlant de llibres claramen ets una puta friki amigameva😚😌
Besis
Ser friki no és dolent
Anònim, 09/04/2016 a les 12:02
+1
-0
Ser friki és tenir una petita obsessió amb una cosa, que t'apassioni o et fascini molt. No vol dir ser "raro", almenys com jo ho entenc, és quan tens una particularitat que no té l'altre gent, com un vici per la lectura o per col.leccionar monedes, per exemple. I jo sóc moooooolt friki jajaja i no ho veig com algu dolent la veritat!! Si tu ho veus amb el sentit de ser el bitxo raro llavons estic d'acord amb tu, però jo en realitat crec que és una cosa bona:), com m'enrollo si us plau ajajaj
penaaaaaa
Anònima, 08/04/2016 a les 13:24
+6
-43
Vaia pena de publicació, i a mi que m'importa la seva vida mo passo pel cony pelut.
Pls tommy pls
Anònima, 08/04/2016 a les 16:43
+25
-1
Muggles... Muggles everywhere...
Dubte
Anònima, 08/04/2016 a les 18:30
+3
-0
Hola, m'agradaria saber a partir de quina edat pots ser Booktuber d'adolescents.cat... O sigui, anar a les quedades, fer vídeos explicant llibres, etc.
Gràcies!
RESPOSTA
Anònim, 09/04/2016 a les 19:31
+0
-0
14 ANYS
Instagram
Anònim, 08/04/2016 a les 19:55
+4
-1
Hola adolescents,
Jo i una amiga fem una conta a instagram on recomanem llibres. Es diu @recomiendoleer i es en castella, per si ens voleu seguir.
Un petonet 😘💕
Jo les segueixo!
Anònima, 09/04/2016 a les 23:33
+0
-0
Us recomano molt k les seguiu! Sobrerot per k molts llibres k heu anomenat als comentaris els han recomanat! A mi m'encanta😍😘
i als altres llocs?
Anònim, 09/04/2016 a les 19:49
+0
-0
només es fan aquest tipo de quedades a barcelona, d'acord es la capital de Catalunya pero existeixen 3 comarques mes on estaria molt bé que també es poguessin fer coses com aquesta ja que aquesta pàgina es visitada per tot Catalunya i no només Barcelona!
Quellegeixes
Anònim, 10/04/2016 a les 12:55
+0
-0
De fet hi ha una web bastant coneguda, no sé si n'heu sentit a parlar, que es diu quellegeixes (quellegeixes.cat) i que és un gran lloc per conèixer gent interessada en la lectura. Jo he conegut a varis amics, i a més entre nosaltres hem organitzat quedades a vàries ciutats.
Que guai!
Wina!, 10/04/2016 a les 19:01
+0
-0
La veritat es que les quedades estan molt bé!
Jo hi vaig anar a una i aprens molta cosa!

Anims a tots els participants!

atrapadaentrellibres.blogspot.com.es