CURIOSITATS!

La vertadera aparença de 6 personatges de llibres portats al cinema!

| 28/04/2016 a les 19:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, artista, fotos, cinema, llibres, personatges, curiositats
Amb el nom de The Composites, l'artista digital estatunidenc Brian J Davis, ha recreat l'aparença d'alguns dels personatges més famosos de la literatura seguint la descripció que els autors fan sobre els seus personatges principals!

El resultat és impressionant!

 
 


SEGUEIX-NOS A LES NOSTRES XARXES SOCIALS!


                  

 
 
(adolescents.cat)

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

nose qui son pero okey
Anònimaaaa, 28/04/2016 a les 19:14
+31
-3
bon cambi hahaha
✋🏻
Anònim, 28/04/2016 a les 19:46
Interessant
+101
-21
Ditet amunt qui no en conegui cap😂😂
Ai mai
Anònim, 28/04/2016 a les 19:48
+6
-4
verTadera 😂😂😂
No critico perquè jo també faig molts errors i tot però és que mha fet molta gràcia hahahaha
Pel/per la de vertader
Anònim, 28/04/2016 a les 21:59
+6
-0
Vertader és com s'escriu en català, verdader està mal dit, i sinó busca-ho en un diccionari 😂😂
Belllatrix
AaaAnònim, 28/04/2016 a les 22:10
+15
-0
Helena bonham carter la millor
Pd: ditet amunt potterheads
fight club
Anònim, 28/04/2016 a les 22:44
+3
-0
Jo només coneixia Fight club i és una pel.lícula bruuuuutaaaal que jo vaig haver de veure tres cops per entendre però en serio us la recomano moltíssim val molt la pena. Ah i també conec el resplandor maquíssima també
Home
Anònim, 28/04/2016 a les 23:39
+2
-4
Per no coneixer els personatges aquests... No has mirat massa cinema o bé has nascut al segle XXI
pel de Ai mai
Anònim, 29/04/2016 a les 11:28
+3
-1
M'estic rient de tu i molt fort ara jajajaja és que em fa gràcia te n'enfots d'aquesta manera d'una paraula ben escrita com és vertader quan a sobre verDader (que és com el teu cap creu que es diu) sona fatal. Fas molta gràcia. Ai mai
carlota
Anònim, 28/04/2016 a les 19:32
+19
-1
Crec que una de les caretes hauría de ser d'indiferencia!
SÍ!
Anònim, 28/04/2016 a les 21:09
+4
-0
Totalment d'acord, ho anava a comentar jo algun dia 😂per que si no sents cap emoció quan ho llegeixes que fas?😂
Ei!
Anònima, 28/04/2016 a les 20:12
+24
-0
Ei, a la pel·lícula de Carrie heu posat que "l'actriu principal va ser Brian De Palma". No, Brian De Palma n'era el director, la peli estava protagonitzada per una noia que es deia Sissy Spacek.

Deixant de banda aquest error, he vist els sis pel·lícules i m'agraden molt. Les recomano a tothom!!
stephen king el millor autor del mon mundial
Anònim, 28/04/2016 a les 21:32
+5
-0
Stephen king sens dubte el millor, grans llibres i grans pelis
Uaaau
Anònima, 29/04/2016 a les 19:33
+0
-0
No em pensava que seria així la Lisbeth Salander... jeje ara em miraré la peli que no ho sabia que n'hi havia!!!!
ehms
nhnfdfg, 30/04/2016 a les 16:57
+0
-0
Crec que a la de Millennium heu posat la versió sueca de la Salander però en fi. L'Helena Bonham-Carter *heart eyes*