No saps què vols estudiar? Fes aquest test!

| 23/06/2016 a les 08:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, educacio, test


Sabem que molts teniu el cap fet un embolic per decidir què voleu estudiar a la universitat. Us proposem que feu aquest test. Després de respondre les preguntes tindreu una idea més clara de quins poden ser els estudis que més us poden interessar segons la vosta manera de ser.

 
 
Vols més informació?

 Graus de Ciències:


Grau en Biologia

Grau en Biotecnologia

Grau en Ciències Ambientals

Doble Grau en Ciències Ambientals i Biologia


 Graus de Comunicació:

Grau en Comunicació Audiovisual

Grau en Periodisme

Grau en Publicitat i Relacions Públiques


 Graus d’Educació:


Grau en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport

Grau en Educació Social

Grau en Mestre d’Educació Infantil

Grau en Mestre d’Educació Primària

Doble Grau en Mestre d’Educació Infantil i Primària (menció en anglès)

Grau en Treball Social


 Graus d’Empresa:


Grau en Administració i Direcció d’Empreses

Grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial


 Graus d’Enginyeries:


Grau en Enginyeria Biomèdica

Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials

Grau en Enginyeria Mecatrònica

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica 

Grau en Multimèdia


 Graus d'Humanitats


Grau en Traducció, Interpretació i Llengües Aplicades


 Graus de Salut


Grau en Fisioteràpia

Grau en Infermeria

Grau en Nutrició Humana i Dietètica

Grau en Psicologia

Grau en Teràpia Ocupacional

 Si no t’has sentit del tot identificat/da amb la resposta o vols un assessorament més personalitzat, registra’t al web de Preparats, Llestos, Universitat i escriu-nos! A més, hi trobaràs notícies i informació sobre els estudis universitaris, la selectivitat i la preinscripció, exàmens per practicar, apunts i moltes coses més!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Eeem hola?
Anònim, 23/06/2016 a les 08:53
+28
-5
Que soc una lider per naturalesa i que he de ser coach? Jajaj ni de conyaa😂😌 a vosaltres que us suurt?😊
Mha sortit el mateix...
Anònima, 23/06/2016 a les 10:12
+6
-2
Mha sortit el mateix i jo soc tot lo contrari! no es que magradin gaire els esports.... magrada mes la natura i les ciencies.
No lha encertat gens ni mica
Nose que posar
Anònim, 23/06/2016 a les 10:58
+7
-1
A mi m'ha sortit administració i direcció d'empreses i l'hs clavat perquè al triar la carrera dubtava entre aquesta, ciències polítiques o esport fisic... (no tenen res a veure les unes amb les altres, ho se)
Al final he triat l'esport però segueixo tenimt molts dubtes, i crec que de més gran si tot em va bé faré unaltra carrera
Sois tontas???
Anònim, 23/06/2016 a les 10:59
+3
-18
Coach no es eso heee, no es entrenador/a es com una mena de psicoleg. Ho dic perqué yo he anat al coach perqué vaig deixar d'estudiar i els meus pares en van portar alla
M'ha surtir Just l que estudiaré
Anònim, 23/06/2016 a les 16:36
+6
-3
M'ha surtir comunicació, jo vull ser periodista, es kawaii
JAJAJAJAAJ
🙄🙄
Anònim, 23/06/2016 a les 18:04
+3
-0
A mi igual!🙄
AJAJAJAJA
Anònim, 23/06/2016 a les 20:44
+11
-0
jo? profe? JAJAJAJAJA
ho sento, però de paciencia en tinc la justa
És graciós perquè
Anònim, 19/08/2016 a les 01:33
+5
-0
A mi m'ha sortit: educació infantil.. i és la carrera que vaig començar però la vaig deixar i ara faig una de ciències que m'agrada molt més!!

Pots ser bo en una cosa però que t'agradi més una altra que no ets tan bo... això és el que m'ha passat a mi! Millor fer el que t'agrada!
em sembla malament
Anònim, 23/06/2016 a les 09:14
Interessant
+70
-6
He fet el test perquè no se que fer exactament, però m'agradaria dedicar-me a alguna cosa relacionada amb les arts. Em sembla fatal que en aquest text no hi hagi cap referència a les arts ni al disseny...
Si
Anònim, 23/06/2016 a les 10:17
+20
-1
Jo tambee vull art i disseny
Doncs sí
Dragalionera, 23/06/2016 a les 11:54
+17
-1
A mi m'agués agradat que hi hagués l'opció de fer alguna cosa d'arts, música o dansa. Siusplau, a la pròxima poseu-ho.
Arts
Anònim, 23/06/2016 a les 11:57
+19
-1
Jo també però, de moment, no ho tinc gaire clar. També m'ha sorprès que s'esmentin tots els graus menys els d'arts escèniques o plàstiques, a cas són inferiors a algun d'aquests...?😡
Doncs sí
Dragalionera, 23/06/2016 a les 11:59
+8
-1
A mi m'agués agradat que hi hagués l'opció de fer alguna cosa d'arts, música o dansa. Siusplau, a la pròxima poseu-ho.
Molta rao
Anònim, 23/06/2016 a les 14:46
+12
-1
Clar, les arts mai les tenen encompte!
Arts Si us plau
Anònim, 23/06/2016 a les 20:25
+8
-1
Jo tambévull estudiar arts, m'ha semblat molt malament que no sortiguès
igual
Anònim, 09/08/2016 a les 11:52
+4
-1
Jo també quan m'ha sortit el resultat i a sota he vist les opcions m'ha fet moltíssima ràbia que no sortís ni la opció d'arts plàstiques o escèniques (que són les que m'agraden a mí). Per que coi costa tant considerar ser artista (actor, ballarí, pintor, dibuixant, etc) com a una professió normal?! És una professió com totes les altres!
ygds
Anònim, 23/06/2016 a les 09:24
+25
-3
I no hi ha res d'art o que?
no
Anònim, 23/06/2016 a les 12:58
+6
-31
Se suposa que están les coses que pots estudiar pero que siguin utils :'').
Tots son graus que pasa amb el batxillerat??
Per la de dalt que diu no
AnònimADSGFSDG, 23/06/2016 a les 17:18
+23
-1
Que les arts no són utils ho diras tu... Tu no mires series, pel·licules, escoltes música, vas al teatre, etc? Pensa una mica més abans de parlar siusplau. Ser artista és tan respectable com ser metge o advocat i si és el que t'apassiona pots formar-te igual que en qualsevol altre àmbit.
Per la de dalt que diu no
AnònimADSGFSDG, 23/06/2016 a les 17:19
+6
-2
Que les arts no són utils ho diras tu... Tu no mires series, pel·licules, escoltes música, vas al teatre, etc? Pensa una mica més abans de parlar siusplau. Ser artista és tan respectable com ser metge o advocat i si és el que t'apassiona pots formar-te igual que en qualsevol altre àmbit.
Per la de dalt que diu no
AnònimADSGFSDG, 23/06/2016 a les 17:22
+4
-1
Que les arts no són utils ho diras tu... Tu no mires series, pel·licules, escoltes música, vas al teatre, etc? Pensa una mica més abans de parlar siusplau. Ser artista és tan respectable com ser metge o advocat i si és el que t'apassiona pots formar-te igual que en qualsevol altre àmbit.
Per la de "no"
Anònim, 09/08/2016 a les 11:55
+6
-1
Les arts són tant necessàries com ho són les ciències, els idiomes, etc. Per tant, evidentment és una possible carrera i que SI QUE ÉS ÚTIL.
...
Anònim, 23/06/2016 a les 09:40
+4
-16
Potser és cosa meva però adolescents no s' hem càrrega el test i ahir allò de la gent que va a dormir d' hora tampoc.
Si us passa ditet amunt
Traducció, interpretació i llengües aplicades🤔
Anònim, 23/06/2016 a les 10:08
+46
-4
Mg si tú tambe ets humanistic 😏🔥 ( m'encanten els idiomes )
una coseta
Anònima, 23/06/2016 a les 11:58
+8
-1
humanístic no és només el que diu aquí. Hi ha la historia, història de l'art, filo,... no sé en el test nomès surt lo bàsic. tot i que m'ha sortit educació i vull fer educació, peró per més grans...
traduccio
Anònim, 23/06/2016 a les 18:21
+4
-1
a mi tambe m'ha sortit jajaja
Per la de "una coseta"
Anònima, 23/06/2016 a les 19:38
+3
-2
En realitat humanístic és el que surt aquí, després tens l'opció del social, on entra història, geografia, etc. Humanístic és pura lletra i literatura!!
Pd: m'ha tocat traducció i interpretació, l'han clavat! Vull estudiar filologia anglesa :)
mm
Anònim, 24/06/2016 a les 19:54
+1
-1
No. Ella es refereix a que humanístic no és només traducció i interpretació (com posa a dalt). També hi entra filosofia, les filologies, etc. Trobo que ho hauríeu d'haver posat també! També tinc estudis anglesos en una de les opcions! :)
🔥🔥
Anònim, 18/01/2017 a les 13:37
+1
-1
A mi m'ha la clavat💪🏽!
M'encanten les llengües i la interpretació🔥🔥
Ruuugbi
Anònim, 23/06/2016 a les 10:09
+20
-18
M'encanta la foto del rugbi que heu posat de noieees😻

Qui som? CRUC, Qui som? CRUC, Qui som? CRUC CRUC CRUC!💪
Campions del seven a Sitgeees💃

Pd: És de castelldefels, sobretot, NOIES si us agrada el rugbi apunteuvos-hi val molt la pena i trenqueu amb l'esterotip de boies ballet i nois futbol o jocs del estil.

Pd2: no em mateu a negatius😓

M'encanta la web!😚
Noia rugbier
Anònim, 27/12/2016 a les 17:11
+0
-1
Cert, el rugby es vida, no deixis que uns estereotips marquin els teus gustos. Animo tant a noies com a nois a provar aquest gran esport.
SALUD I RUGBY
No hi acertaa
Anònim, 23/06/2016 a les 10:19
+4
-1
Perque amb l'esport si no m'agradat en la vida?? Aixi no em decidiré
grr
Anònima, 06/10/2016 a les 17:41
+0
-1
bueno igual lo pone para que te guies un poco luego igual de alli sacas una idea o alguna cosa sabes..
Ciències
Anònima, 23/06/2016 a les 10:22
+24
-6
Ciències al poder!! 🎉 💪
La que més m'agrada de les que han proposat és biomedicina, encara que voldré fer veterinària 😳 i no l'heu proposat...
Diteta amunt si faràs ciències 👍
1r Bat
Xienxiess
Anònima que li encantes les xienxies, 23/06/2016 a les 11:04
+6
-3
Xienxiesss al poderr
Clavat
Anònima13 , 23/06/2016 a les 10:22
+11
-0
Jo ja s'havia el que volia fer i he fet el test per a veure si coincidia i la clavat!! 😊😊 Grau en periodisme o comunicació audiovisual!!
Periodisme i Comunicacions Audiovisuals
Anònim, 23/06/2016 a les 10:26
+14
-0
Ja ho tenia pensat des del principi
Comunicació
Anònimaa🖖🏻, 23/06/2016 a les 10:37
+14
-1
Clar que sí! Fer-se escoltar, informar, informar-se, escoltar, entrevistar, tractar persones amb coneixements, respectar... M'encanta!😻

TV3, que viiiiinc!!😎💪🏻
Ups!
Anònim, 23/06/2016 a les 10:53
+5
-0
Jo sóc de lletres i m'ha sortit ciencies😑
Educació!
Anònim, 23/06/2016 a les 11:17
+22
-0
L'ha clavat! Tinc pensat fer educació social i ha surtit aquest grau, juntament amb educació infantil i primària.

Dit amunt qui vulgui fer educació social!!
Us paguen
Anònim, 23/06/2016 a les 11:18
+21
-0
US PAGUEN O ALGO PERQUE FEU PUBLICITAT DE LA UVIC? SEMPRE POSEU AQUESTA UNIVERSITAT! HI HA MOLTISSIMES MÉS 😂😑
⚗⚗
Anònima, 23/06/2016 a les 11:23
+5
-1
I unis de química? En podeu donar més info. siusplau?
En el tema de personatje....
Anònim, 23/06/2016 a les 12:34
+1
-2
El personatje amb el qual m'identifico mes es Frank Underwood (House of cards), i no estava, aixi que malament! XD
Hola?
Anònima, 23/06/2016 a les 13:32
+10
-1
L'art no es una opcio?
Això!
Anònim, 24/06/2016 a les 19:50
+5
-0
#ElArteExiste
Àsia!
Anònim, 23/06/2016 a les 13:32
+1
-2
Estudis d'Àsia oriental!! Japó i Xina on són...?
M'ha sortit enginyeria
Anònim, 23/06/2016 a les 14:43
+3
-0
Però a dins d'enginyeria hi faltaria el grau d'informàtica: Sistemes Microinformàtics i Xarxes(SMX)!
EDUCACIOOO💭
Anònim, 24/06/2016 a les 02:20
+3
-1
M'ha sortit educació, la veritat és que volia ser veterinària però educació també es una cosa a magraderiaa
PD: Mencanta aquest test, i a la gent q és queixa q no el faci, mira q és fàcil
Nope
Anònimaa, 24/06/2016 a les 10:39
+2
-1
Comunicació? Jo, comunicació?? Ni de conya... Jo no estic massa segura del que vull fer, però estic segura de que vull fer algo de ciències (física o química) i potser ser professora d'institut.

PD: El SHELDON COOPER és: UN GENI, UNA MICA ANTISOCIAL, TÉ MEMÒRIA EIDÈTICA, TÉ DOS DOCTORATS (el primer als 15 anys) i UN MÀSTER, TREBALLA DE FÍSIC TEÒRIC en una prestigiosa universitat de Califòrnia, ÉS FANÀTIC DELS CÒMICS I DELS SUPERHEROIS... Siusplau, si heu de fer la descripció d'un personatge, FEU-LA BÉ QUE NO COSTA TANT...
I si necessiteu un personatge amb les qualitats que li heu posat al Sheldon, busqueu-ne un altre siusplau
Grau en Multimèdia
Anònim, 24/06/2016 a les 13:17
+0
-0
Suuuuuu
Sóc la única?
Anònimxd, 24/06/2016 a les 14:14
+5
-2
Jo quan era petita no m'agradaven gens les Barbies, Nancys ni algun que altra joc de princeses o nenes.
Sempre jugava a cotxes i m'encantava, tenia i encara tinc jocs de cotxes a casa com per exemple : Need for Speed o algun altra.
Sóc la única?
Hey :)
Anònim, 24/06/2016 a les 19:49
+2
-1
No ets l'única, però què té a veure això amb la notícia?
HÒSTIA
Anònim, 24/06/2016 a les 19:48
+2
-0
QUE TRIÏ UNA CARRERA DE CIÈNCIES?!! A bones hores, perquè he acabat 2n de Batxillerat després de dos anys fent HUMANÍSTIC PUR. :')

Quina merda. Estic a l'itinerari equivocat.
♥ SALUT ♥
Anònim, 24/06/2016 a les 20:00
+2
-0
He fet el test només per saber si funcionava bé o no i, realment, puc dir que sí que funciona ja que m'ha sortit salut i és just el que estudio i seguiré estudiant per infermeria
Empresa
Anònim, 25/06/2016 a les 20:13
+3
-0
Algú li ha sortit el mateix?
Empresaa
Anònimaa♡♡, 31/08/2016 a les 14:15
+0
-0
A mi també m'ha tocat empresa. 😄😂😂 la veritat és que ho ha encertat.
🤗
medicinaa
Anònim, 26/06/2016 a les 13:45
+2
-0
uoooo medicina
💞
Anònimaaa, 03/09/2016 a les 22:19
+0
-0
Jo tb vull fer medicina i.he fet el test per saber que deia , m' ha sortit medicina☺☺☺☺



Petonetsss😘😘😘
Fisicaaa
Anònim, 08/08/2016 a les 22:00
+0
-1
Em sembla que no hi ha res relacionat amb la fisica en el test. Nomes parla de biologia i ja esta

Una pregunga si m'agradaria construir satelits, coets i coses aixi, es enginyeria espacial o aixo no existeix?? Que es?
Cientific
Anònima, 27/08/2016 a les 12:05
+0
-0
Psicologiaa👌👌
Salut!!!!!!!!!!
stark, 30/10/2016 a les 19:30
+0
-1
m ha sortit el que realment m agrada :)

Guaay!
Anònim, 30/10/2016 a les 19:41
+2
-0
Ho ha claavat!
No lha encertat gaire
Va a ser q no...hahaha, 19/12/2016 a les 14:38
+0
-0
Lu de líder i tal estaba b pero empreses.... Q vaaa maiii!!!!
Artistiac, escènica i solidaria!
Faltes...
Anònim, 24/12/2016 a les 11:54
+0
-0
Estic súper d'acord amb el que m'ha sortit, però... És infantil no "intantil" jajaj
Maomenoh...
Anònim, 05/01/2017 a les 01:53
+0
-0
Que faci audiovisual? Jo tinc clar que faré aeronàutica, però sí que és cert que el món del cinema m'ha atret sempre molt i m'agradaria fer-lo de forma secundària quan en tingui ocasió. Prou ajustat!

PD: SI US PLAU, REDACTORS, CORREGIU: "ELS DEMÉS" AHHHH QUIN MAL... EM SAGNEN ELS ULLS Després els ALTRES escriuen malament per haver llegit coses com aquesta...
No margineu les arts plastiques i músicals!
I LES ARTS QUE?, 21/01/2017 a les 12:51
+0
-0
No trobo bé que no donin com a resultat a les arts, com si no fosin carreres universitàries o algo. Jo vull fer qualsevol cosa d'art i tot i que el resultat no ha estat del tot malament crec que hauria d'haver l'opcions tipo Belles Arts...