FOTOS

L'abans i després dels dibuixos d'artistes quan eren petits vs actualitat!

| 16/02/2017 a les 23:50h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, abans i després, dibuixos, artistes, fotos
Segur que la majoria de vosaltres quan éreu petits us passàveu el dia fent dibuixos i segur que els vostres pares encara guarden algunes de les vostres obres d'art! Però probablement molts de vosaltres no heu seguit dibuixant per dedicar-vos professionalment al món de l'art.

Els següents artistes sí que ho van fer i a continuació podràs veure quin és el resultat d'anys d'aprenentatge!

 
 


Així que ja ho saps, si t'agradaria dibuixar i mai ho has fet perquè pensaves que no servies per aquest art...pensa que amb esforç i constància tot és possible!

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Aixi m'agrada
Anònim, 09/06/2016 a les 15:40
Molt interessant
+167
-4
Aquestes imatges son un gran exeple de que si t'agrada fer una cosa amb la practica aconsaguiras la perfeccio.
Jo tambe dibuixo i m'agrada molt osigui que esperu qrriva lluny amb els meus dibuixos!
Sense anim dofendreee
Anònima🌸, 17/02/2017 a les 20:43
+1
-2
Amb els dibuixos potser si pero amb l ortografia ja et dic jo q no
Sense anim dofendree eh sobretot, nomes era una brometa, bessssiisss😂
uaaa
Anònim, 09/06/2016 a les 16:17
Interessant
+54
-3
ami m'encanta el dibuix i faig molts dibuixos, de gran m'encantaria dedicar-me o fer dos carreres, un de cientific i dibuix.
ditet amunt per qui li agradi dibuixar^^
em passa el mateix
Anònim, 12/06/2016 a les 19:36
+4
-0
m he sentit identificada
fsgfgsf
sgsfg, 09/06/2016 a les 16:48
+3
-6
Emmmm....... em sona de cuanta razon.......
dibuix
meh, 09/06/2016 a les 17:32
+11
-13
io tambe dibuixo, se dibuixar perfectament una cara, l'altre dia vaig dibuixar exactament el meu mobil i la gent pensava q era una foto.. ojala pugues viure d'aixo
flipada
Anònim, 11/06/2016 a les 00:55
+17
-0
Els dos primers semblen fotografies es increible! 😍
RENOVEU
Anònim, 17/02/2017 a les 15:47
+0
-0
TETEEES AIXÒ ÉS DE FA 1 ANY RENOVEEEU

PD: SÓN DIBUIXOS O FOTOS? AL·LUCINAAAAAAAAAAAAANTTTTTTT!
😊
AnònimA, 17/02/2017 a les 16:07
+3
-0
Like si dibuixar és la teva passió 😊😊😊
Genial 💪👌