CARNET JOVE

Compra ja la teva entrada pel XXII Saló del Manga de Barcelona!

| 24/10/2016 a les 17:30h
Especial: Carnet Jove
Arxivat a: Carnet Jove, entrades, Carnet Jove, XXII Saló del Manga, descomptes


Com cada any, el Saló del Manga ve carregat de novetats! Vine del 29 d'octubre a l'1 de novembre al recinte de Fira Barcelona de Montjuïc i podràs gaudir de 70.000 metres quadrats omplerts amb tota l'emoció del món!

 Descompte Carnet Jove

No et quedis sense entrades!!! Compra ja la teva Entrada Carnet Jove amb un descompte exclusiu de 2 euros

Venda anticipada al web de FICOMIC: https://proticketing.com/ficomic/ca_ES/tickets
- Venda a taquilles: Entrada general, 9€ / Entrada pels titulars del Carnet Jove, 7€.

 Calendari

Dissabte 29 d’octubre: De 9:00 a 21:00 h.
Diumenge 30 d’octubre: De 9:00 a 21:00 h.
Dilluns 31 d’octubre: De 9:00 a 21:00 h.
Dimarts 1 de novembre: De 9:00 a 20:00 h.

 Enllaç per a més informació

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

ehem
Anònim, 24/10/2016 a les 18:00
+5
-0
jo ja tinc l'entrada des de l'agost... el descompte només serveix a partir d'ara?
Jo igual
Anònim, 24/10/2016 a les 18:36
+1
-0
Pero el descomte tamooc em servirà, ja que no tinc el carnet jove
Jo ja les tinc
Anònim, 24/10/2016 a les 22:57
+2
-0
Desde el juny hehe
😝a fer cosplay per un dia😁🤗
Se que no ve al tema pero...
Anònim, 24/10/2016 a les 18:34
+1
-6
M'aburreixo algu me passa el seu snapchat????


P.D: Soc tia pero no ho faig per lligar es per passar em temps.
holi
Anònima, 24/10/2016 a les 18:52
+12
-0
Si no m'equivoco, les entrades pel dissabte i el diumenge estan esgotades. Jo hi vaig el dissabte! 😍😍😍
Quina emoció!!!!!!!!
holaa
Anònima, 24/10/2016 a les 19:37
+7
-0
Sii les entrades per dissabte i diumenge ja estan esgotades. Jo també hi vaig el dissabte! :D
Pels redactors
Otaku anònim , 24/10/2016 a les 18:54
+31
-2
Hey, podríeu penjar alguna notícia més sobre anime i manga a part de quan hi ha un saló? Molaria que féssiu un article dels que semblen ser els millor animes que sortiran cada temporada o aixi (total, només hi ha quatre temporades a l'any)
Merci!
siii °^°
Anònim, 24/10/2016 a les 21:33
+8
-0
Estic completament d'acord !
SIII
Anònim, 26/10/2016 a les 14:04
+3
-0
Necessito més articles relacionats amb l'anime i el manga, que nosaltres també som adolecents eh!! La meva il·lusió és superior a miii. Algú anirà el diumenge?
Tardd
Anònim, 24/10/2016 a les 19:40
+16
-0
aneu una miiiica tardet LES ENTRADES DE DISSABTE I DIUMENGE JA S'HAN ACABAT FA TEMPS :') per cert cada cop hi han més adolescents fans del manga i l'anime, haurieu de fer noticies sobre això...
Quiero shorar ;-;