Si reps aquest Whatsapp NO cliquis l'enllaç perquè és una estafa...

| 30/11/2016 a les 08:54h
Arxivat a: INTERNET, WhatsApp
WhatsApp | PixaBay
Un missatge de WhatsApp que diu activar les videotrucades és l'últim intent dels hackers d'obtenir les teves dades personals. Diversos països, com Pakistan, ja han alertat els seus ciutadans perquè no obrin un enllaç fraudulent que promet l'activació d'aquesta nova funcionalitat de l'aplicació de missatgeria instantània. En el cas de clicar-lo, s'obre una bretxa de seguretat que posa les teves dades personals en risc.

Un portaveu del Ministeri d'Informació, Tecnologia i Comunicació del Pakistan ha emès un comunicat on exposa que "tenint en compte la popularitat de WhatsApp entre els usuaris, és important que siguin conscients d'aquesta estafa perquè puguin prendre mesures immediates i limitar l'exposició a les conseqüències d'una violació en la protecció de les seves dades".

El mitjà Nation del Pakistan també informa que aquesta estafa ja està corrent per diversos fòrums d'internet. Tot amb tot, al voltant de la gravetat d'aquesta activitat i les seves conseqüències, que encara cal conèixer en profunditat, els experts adverteixen els usuaris que vagin amb compte i que no comparteixin l'estafa.

 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

ostia ja no
Anònim, 30/11/2016 a les 12:11
+5
-1
esque ja enprenyen tu jurooo esqueee..
No
Anònima, 30/11/2016 a les 13:29
+11
-5
Ningú em parla pel whatsapp, així que no és probable que rebi aquest missatge perquè ningú es recorda de mi.
Jo
Anònim, 30/11/2016 a les 15:36
+4
-1
Si vols jo parlo amb tu ....ami tampoc em parla ningu
A mi no gaire...
Anònim, 01/12/2016 a les 20:44
+0
-0
Si algu passa el seu numero per aqui ( que seria raro pq jo no ho faria) prometo que l'afegeixo i li parlo.
PREGUNTAAAAAAAAAA
Anònim, 30/11/2016 a les 15:26
+6
-0
Fa uns dies una noia em va parlar sobre una nova forma de hackejar (o com s'escrigui) el teu movil. Per lo vist el que fan es que t'obren pel Whats i et començan a parlar. En el cas de nois es fa passar per una noia jove i guapa, i en les noies es fa passar per un noi. Si tu els agregues com a contactes el que fas es donar-li accés a aquella gent a tot el que tinguis al movil. Fotus, dades personals, etc.
Per tant em va dir que MAI agregues el numero d'un desconegut. No hi ha problema en parlar amb ells, però MAI els agreguis.

¿Algú sap si es veritat?
EP
Anònim, 30/11/2016 a les 17:44
+0
-0
no es pot saber, pero es logic que mai thas d'arriscar
n
Anònim, 30/11/2016 a les 17:05
+0
-0
eee no
PREGUNTAA SOBRE HACKERS
Anònim, 30/11/2016 a les 17:32
+1
-0
Avui he rebut un missatge d'un numero rar amb prefix +1, tres números entre parentsi i sis números mes (separats per un guio) que parlava sobre nse que del carnet jove. Sabeu si pot ser un virus de aquets porfas?

pd:Sorry faltes ^^

ES URGENT PORFAS