Whatsapp deixarà de funcionar a milions de mòbils el 2017, comprova si al teu també

| 05/12/2016 a les 17:33h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, Iphone, iOS, Android, mòbil, whatsapp, telefonia

 

Whatsapp no estarà disponible per a milions de mòbils a finals d'aquest mes de desembre. La companyia preveu que el 2017 els dispositius Iphone 3 i Windows Phone 7, així com els sistemes operatius Android 2.1 i Android 2.2, deixin de ser compatibles amb la seva aplicació de missatgeria.

En un comunicat, la firma ha assegurat que han pres aquesta decisió perquè aquests mòbils "no ofereixen el tipus de capacitats necessàries per ampliar les funcionalitats del nostre servei". Whatsapp no ofereix cap solució als usuaris afectats, que ja han començat a rebre missatges alertant-los que es quedaran sense aquest servei. Només els recomana que es comprin un dispositiu més modern.

L'aplicació, en canvi, continuarà funcionant a les BlackBerry 10. Inicialment també tenia previst que Whatsapp ja no estigués disponible per a aquests dispositius, però la insistència dels usuaris ha dut la companyia a ampliar el marge fins al juliol de 2017.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Jsjnaa
Anònim, 05/12/2016 a les 17:51
+43
-25
Tinc un iphone5 le dire als meus pares que pel meu tampoco serveis i q em comprin un altre jajajajajaj
Pd:es borma
jajja
Anònim, 05/12/2016 a les 18:23
Interessant
+70
-14
quina poca gracia que tens!!
Joel?
Lleidatana, 05/12/2016 a les 21:36
+19
-2
Joel ets tu? Jajaja esq tens la mateixa gracia😂 si ets el joel q va al joan oro de lleida i jugue al fif lleida😂💕
Al meu no
Anònim, 06/12/2016 a les 01:02
+5
-0
Tens un iPhone se
siiii
joel, 07/12/2016 a les 19:32
+5
-0
sii soc en joel jajajajaj
quina merda
Anònimaaa, 05/12/2016 a les 18:25
+15
-3
com es mira quin android tinc??? en plan això de 2.1 o 2.2? és que com em quedi sense whatsapp em moro jajaj
per la de quina merda
Anònim, 05/12/2016 a les 18:39
+3
-1
No sé quin movil tindrás, però al posar la marca i el model del teu movil al Google segur que t'apareixen moltes pagines que el venen. Si entres en una d'aquestes pagines que el venen i vas a les caracteristiques t'ho posa.
Sistema operatiu
Anònim, 05/12/2016 a les 19:14
+6
-1
El teu mòbil també et diu el sistema operatiu que tens. Has d'anar a la part de configuració on posi dades sobre el mòbil o alguna cosa per l'estil.
et pot sortir Android 4.4,...etc
Aver
Anònim, 05/12/2016 a les 20:08
+11
-0
Has danar a configuracio i despres a: sobre el dispositiu i llavors si baixes veuras un lloc ke posa: versió dandroid. Normalment es té el 4 o el 5 perke es pot actualitzar
P.D si tokes moltes vegades seguides a on hi posa "versio d'android", depen de la versio ke tinguis et surtira algo, jo tinc el 5 i em surt una piruleta on a dins hi posa "lolipop" i si tens apretat una estona a la piruleta, et surt un joc dun android (el nino akell) ke ha danar saltan piruletes.
Vale sembla ke vagi drogada explikan aixo de les piruletes pero es vritat, probeuhoo😂😂😂
Yasta no menrollo mes.
Ami
Anonimeetabelieeber, 05/12/2016 a les 19:15
+8
-48
Ami m'acaven de comprar el iphone 7+ i quen ha posat Phone 7 me asustat😂
Pena
Anònim, 05/12/2016 a les 19:42
+56
-8
Asustat, enserio pava en comptes de comprarte el iPhone 7+ t'haurien de comprar un diccionari
Pel de pena
Anònim, 05/12/2016 a les 21:32
+7
-14
Si tant et molesta no miris els comentaris. No ets ningu per anar criticant. Entre els que critiquen com escriuen els demes i els que critiquen als redactor....joder esque doneu fastic criticant perque si! Si escriu aixi es per que aqui ningu no tindria perqe dirli que escriu be i que no per que no es un examen de llengua catalana ni res per l'estil.
Dic jo vamos
Cal?
Anònim, 05/12/2016 a les 21:39
+17
-2
Cal que xulegis? Aahah ets GILIPOLLAS
PE-NA
Anonimeetabelieber , 05/12/2016 a les 21:54
+4
-7
Ai que boordees loko😂 aiixquememeo si tant amargat estas follat un rato a la teva ma aveure si et desestreses.💋
eiii
Anònim, 05/12/2016 a les 21:23
+1
-3
Algu em pot dir el nom de la canço del anunci del classic del dia 3 de desembre que feien a tv3?
no
Anònim, 05/12/2016 a les 23:26
+4
-0
.
Tio enserio???
Anònim, 05/12/2016 a les 21:30
+24
-6
Per què hi han 30 persones que posen la cara aquella enfadada si casi ningú té android 2.1 o un iPhone 3,mare meva!!! Aixó ja està passat, segurament teniu iPhones 4-5-6 o fins i tots alguns el 7 i no crec que hi hagi gent amb android 2.1 Segur què els usuaris d'android teniu el 4.4 kitkat, 5.1 lollipop o 6.0.1 marshmallow i potser alguns el 7.1 nougat pero tio... Ja ningú fa servir allò antiquat del 2010-12...
Olé!!
Anònim, 06/12/2016 a les 12:05
+6
-0
[email protected], et veig molt posat/ada a la tecnologia, m'encanta jaja per fi algú que diu algo coherent i sap de que parla jaja ole tu!!
Telegram
Anònim, 05/12/2016 a les 21:48
+1
-4
Dons utilitzeu Telegram que es molt millor. Busqueu-ho per google q em fa pal explicar perque es millor...
...
Anònima, 05/12/2016 a les 21:50
+1
-1
A mi una companya em va trencar el mòbil fa poc 😡😡😤
encara?
Anònim, 05/12/2016 a les 22:17
+5
-1
encara existeixen el iphones 3?
No
Anònim, 06/12/2016 a les 12:13
+1
-1
Ja no es ven ni l'iphone 4, nomes deixara de funcionar pels que encara tinguin el 3
Jajaj
Anonimeetabelieber , 06/12/2016 a les 13:20
+1
-4
A la apple no es venen ni el iphone 6 imaginat😂 (venen a partir del 6s/SE)
Per el primer
Anònim, 05/12/2016 a les 23:00
+4
-0
I a tu t'haurien de comprar una vida i una dignitat:). No entenc perque te tants dislikes, si a l noia li han comprat aquest mobil i li fa il•lusio comentar-ho docs que ho posi
Aiiii😂😂
Anònimaa, 06/12/2016 a les 11:32
+3
-1
Yo tinc l'iphone 7 i quan he vist que posava phone 7 me espantat jajajjaj pero bueno despres ya he vist que posava windows phone 7😂😂😂

Petoooooons guapuus i guapeeees💕💕💕
Hola
Anonimeetabelieber , 07/12/2016 a les 15:58
+2
-0
M'has plagiat el comentari saps? Coompreu-se una viida chavaaaal
flipante
Anònim, 06/12/2016 a les 13:40
+1
-0
La gent que critica perque si, no ho entenc!
No us preocupeu😅
Anònim, 07/12/2016 a les 01:12
+0
-1
Avui dia es pràcticament impossible veure a algú amb un android tan vell! Penseu que aquest androids van als mòvils de 2011 o així cap avall, i si no és que encara conserves un mòvil molt molt vell no tens cap problema😉