CARNET JOVE

Convida a qui vulguis per anar al Zoo de Barcelona!

| 16/12/2016 a les 23:50h
Especial: Carnet Jove
Arxivat a: Carnet Jove, carnet jove, actualitat, Barcelona, zoo


Si ets titular del Carnet Jove, aquest Nadal pots convidar a qui tu vulguis! Per què? Bé, doncs perquè el Carnet Jove t'ofereix un 2x1 en la teva entrada.

Ja ho saps, paga una entrada i amb la segona gratuïta convida a qui tu vulguis! Perdràs l'oportunitat de passar un gran dia al Zoo de Barcelona?
 
 MÉS INFORMACIÓ

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Zoo
Anònim, 17/12/2016 a les 02:09
+13
-0
Prefereixo veure'ls lliures, gràcies
No als zoos!!!
Hazel00, 17/12/2016 a les 08:56
+11
-1
Ja veureu que divertit serà veure els animals tancats, privats de llibertat, tristos, en un hàbitat que NO és el seu...
No m agraden els zoos
Anònim, 17/12/2016 a les 09:54
+8
-0
No m agrada veure a animals tancats vrivant-los la seva llibertat
M'emprenyo
Anònim, 17/12/2016 a les 21:03
+3
-0
Com cullons voleu que avancem en aquesta societat deplorable si vosaltres, indecents, aneu fomentant l'activitat d'anar al zoo? Una mica de pensament racional siusplau, que això és el que falta.
Si sapiguèssiu realment que succeïx rere tot allò, potser no anirieu fent publicitat de tal atrocitat.
Pena, això és el que sento.
maltracte animal.
no al zoo, 17/12/2016 a les 23:09
+1
-0



El escalofriante sótano del zoo de Barcelona
Denuncian al Zoo de Barcelona por matar animales sanos recién nacidos
Las entidades LiBERA! y DEPANA han denunciado al Zoo de Barcelona ante la Generalitat por sacrificar animales sanos recién nacidos, informan estas dos entidades animalistas y medioambientales. Las dos asociaciones han denunciado al Zoo de Barcelona por la muerte intencionada e injustificada de una cría de antílope asiático recién nacida el pasado mes de diciembre, hecho que consideran "una vulneración muy grave" de la Ley que regula los parques zoológicos.
Buff
Anònim, 18/12/2016 a les 16:50
+2
-0
El zoo és una puta pressó
NO
Anònim, 18/12/2016 a les 23:04
+1
-0
Que be!!!!! Si adolescents, aneu al zoo a veure els animals morir! No oblideu comprar souvenirs i penjar mooooltes fotos!!

Adolescents.cat enserio? Una mica de seny siusplau, que influencieu a molta gent.