WhatsApp anuncia una novetat que podria canviar moltes coses

| 15/12/2016 a les 12:09h
Arxivat a: INTERNET, WhatsApp, missatges
Escriure'ns per Whatsapp s'ha convertit en pocs anys en la manera de comunicar-vos preferida per a milions de persones a tot el món. I durant tot aquest temps ens hem anat trobant amb alguns "problemes". Un d'ells és el fet d'enviar missatges que, més tard, ens hem penedit d'haver enviat i ens agradaria fer un "deshacer".

Doncs tenim bones notícies! 😁😁  Un portal especialitzat en tecnologia ha explicat que en la seva última versió beta de l'aplicació per a iOS hi ha una nova opció per eliminar els comentaris enviats!

Segons ha informat WABetaInfo, el boto "revocar" que s'està provant permet esborrar el text no només dels xats individuals, sinó també dels grups.

El que encara no està clar encara és si, quan aquesta nova funció tiri endavant, només permetrà eliminar els missatges no llegits o tots. De moment, la versió beta amb la qual s'està assajant notifica al receptor que un comentari ha estat eliminat. Així doncs, encara que no pot llegir-lo, sap que s'ha enviat.

WhatsApp encara no ha fet oficials més detalls de l'actualització ni tampoc quan estarà disponible.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

PRIMERAAA
Anònim, 15/12/2016 a les 10:49
Interessant
+85
-6
Moltes vegades m'ha passaat, envio un missatge i després m'enpenedixo, bfff quinaaa alegriaaa sisis
ami tambe ma passat
Anònim, 15/12/2016 a les 12:32
+51
-3
pero trobo una pena que faigin això, molts cops eh enviat un testimo i men he arrepentit al moment pero malegro de que aixi passat aixi
Jaa
Anònima, 15/12/2016 a les 17:01
+23
-0
I jo li vaig enviar a un noi sense pensar "crec k m he enamorat de tu" i em vaig arrepentir en el moment i ara gracies a aquest missatge estem sortint😍❤❤
...
Anònima, 15/12/2016 a les 14:06
Interessant
+96
-6
No m'agrada gens això
Pq hi ha vegades q m'agrada tenir les converses, i si per algun motiu l'altra persona ho borra i a mi em desapareix per això em faria ràbia i pena...
Ns, només és la meva opinió...


Petons💖
Jja
Anònim, 15/12/2016 a les 15:48
+10
-1
Ja ja, tens tota la raó pk llavors a l'altre gent els i queda una conversa com si parléssim sols.
Tot i que si un diala pífies i envies un missatge que no volies enviar o t'eqivoques llavors si que voltras tenir aquesta opció. Per això que els de wathsapp ja decidiran
...
Anònimaaa, 15/12/2016 a les 15:58
+3
-0
Estic totalment d'acord amb tu ami aixó de que es pugi borrar no m'agrada es a dir per una part si pero per l'altre no, perquè si que hi ha vegades que dessitgaria no haber enviat un missatge però tampoc vull que perquè la persona amb la que estic parlant borri la nostra conversa ami també s'em borri💖
jaa
Anònim, 15/12/2016 a les 17:46
+2
-0
aver borrar els missatges llegits no te logica si laltra persona ja la llegit ?😂😂 bno pro trobo b lo k se pugui borrar pk amb un grup jo la cago moolt pk per exemple o mekiboco amb alguna cosa i significe una altra😂 o alguna mariconada dic😉☺
Igual em pasa
Anònim, 16/12/2016 a les 09:26
+0
-0
a mi tambe em fa com rabia aixo,perque hi ha missatges o millor dit convers que m'agrada guardarles i si ell ho borra no vull que a mi tambe sem borrin
Ajuda adolescents!
Anònima, 15/12/2016 a les 14:13
+16
-2
Estic enamorada de la meva millor amiga (sóc noia), el problema és que ella està molt pillada d'un tio que no li fot ni putu cas i mai no es fixaria en mi. Què faig? Em sento molt malament cada vegada que vaig al cole, perquè sé que no sent el mateix per mi i li agrada aquell gilipolles que passa d'ella. Em posa trista saber que jo la podria fer molt més feliç que ell, però no sé com dir-li que m'agrada sense trencar l'amistat...
Tocali la teta jugant
Anònim, 15/12/2016 a les 14:20
+14
-5
Juga amb ella i tocali el pit. Sembla bogería però aixó en confiança pot quedar com una tontería de noies o acabar desencadenant que ella destapi que també sent atracció per les dones.
Hi ha molta gent bi, així que potser tens sort.
la vida es aixi
Anònimissim, 16/12/2016 a les 16:34
+1
-0
no es pot tenir tot a la vida
Per a la d'Ajuda adolescents!
Anònima, 16/12/2016 a les 16:42
+1
-0
Jo crec que seria millor que li diguessis, no t'ho guardis, serà pitjor. A mi també em va passar amb una amiga i li vaig dir. S'ho va prendre molt bé, seguim sent amigues. ^^
Si tens bona relació amb ella no crec que passi res important... Facis el que facis, molta sort i ànims!
Tinc una pregunta
Anònim, 15/12/2016 a les 15:49
+2
-1
El missatge qe suposadament s.ha esborrat, s.esborraria de tots els aparells o solament de qi l.ha enviat?
Boona aquesta
Anònim, 15/12/2016 a les 16:45
+0
-1
Es veerdaa no uhavia pensat jajaj
Pel que he entés....
Anònim, 15/12/2016 a les 17:01
+5
-0
Pel que he entés, en teoria es a tots els dispositius ... perque ara ja podem esborrar el missatge del nostre mòbil
de tots...
Anònima, 15/12/2016 a les 17:23
+2
-0
Si no no tendria sentit, borrar-lo del teu aperrell es pot fer ara...
De tots
Anònim, 15/12/2016 a les 17:47
+2
-0
Perq esborrar-jo del teu ja es pot fer, vamos dic jo 🤗❤
STOP CLICKBAIT!
Anònim, 15/12/2016 a les 16:14
+2
-1
No volem clickbait a adolescents.cat!
A
Anònima, 15/12/2016 a les 16:31
+12
-1
Doncs jo crec que nomes s'haurien d'eliminar el que no han estat llegits perque imagina que fan cyberbullying a una persona i quan aquesta ho vol dir els bullies eliminent els missatges.
No es plan
exacte
Anònimdg, 15/12/2016 a les 18:57
+2
-0
jo permetria nomes borrar si la persona no l'ha llegit, si no no te sentit. Perque de que serveix esborrar un missatge que la altra persona JA ha llegit? Per putejar fent el que tu has dit
.
Anònima02❤, 15/12/2016 a les 17:37
+7
-0
Yaaa i si algu tamenaça o algo i despres ho borra tu ja no tens les proves de q t'ho ha enviat. A mes, si discuteixes amb algu s'ho pot fer venir be i quedes tu com el dolent. Sincerament, no magrada
Cchfh
Anònim, 15/12/2016 a les 18:20
+1
-0
Jaaaaaa
Ei
Anònim, 15/12/2016 a les 21:34
+0
-0
Ja si pero diu q es veu quan ha estat borrat un missatge primer de tot i segon si et fan bullying molta gent fa captura i si no ho solen fer doncs ara ja sabran q ho han de feer😊
Ciberbullyng
Anònim, 15/12/2016 a les 19:28
+0
-0
I si a algú l'insulten per whatsapp hauà d'estar fent sempre captures de pantalla o només es borraran els "no llegits"?
no em sembla molt be
Anònim, 15/12/2016 a les 20:01
+1
-0
imaginat que has tingut una relació durant molt temps i tens en el xat de la persona doncs els t'estimu que us enviaveu etc... si ell/a ho borra. No se crec que no esta be si t'ho borres doncs que sigui nomes per tu, i si tornem a sortir el xat i totes les fotos a la merda. Perque ningu a tingut en compte que las imatges tambe es borrarien.
A vegades la pifiem per wats, pero i que? som persones a més hi ha vegades que no acaben sent errors.
Gens d'acord
Anònimpensador, 15/12/2016 a les 20:12
+1
-0
Quan ho he vist he dit Ualeeee lo millor que han fet, pero sincerament no penso això perquè quan parlem cara a cara les coses dites ja estan dites, no es poden esborrar, i hauria de ser el mateix per xat.
no siusplau!
Anònim, 16/12/2016 a les 19:58
+1
-0
No hi ha dret, això ja no em mola.... Avegades envie'm coses que ens costa dir i ens ajuda no podernos tirar enrrere, així tot canviarà