MERLÍ!

Quin d'aquests ha estat el millor moment de la 2a temporada de «Merlí»? VOTA!

| 20/12/2016 a les 16:54h
Especial: Merlí
Arxivat a: RÀNQUINGS, segona temporada, Millors moments, Merlí
La segona temporada de «Merlí» ha estat súper emocionant! Un munt de «lios» sentimentals, l'arribada d'una nova directora, discussions, «marrons» familiars i adéus inesperats. Des d'Adolescents.cat, hem fet una selecció d'alguns dels moments més representatius dels darrers 13 capítols; en total, són 10 escenes que han marcat el pols de la història dels Peripatètics! Què? Us animeu a votar el vostre preferit? D'alguna manera ens hem d'entretenir mentre esperem la tercera temporada, no? 

 


CONTINUA JUGANT: Quin personatge de Merlí ets?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

shipper
Anònim, 20/12/2016 a les 17:30
Interessant
+64
-8
Soc l'unica que shippea a la tania i al pol?
abans shippeava amb en pol i el bruno, pero com en bruno se n'ha anat :,(
Sere jo o..
Anònimeta, 20/12/2016 a les 18:14
+6
-11
Que es shipear
Estic totalment dacord amb tu
Anònimasa, 20/12/2016 a les 18:45
+14
-3
Porto desde 5 capitols abans de que sacabes shippeant-los i no passa res me cagooo ajjaaa
Merliiii - MakingOff
Anònima💘💘, 20/12/2016 a les 20:43
+4
-1
Una cosaa, saveu on puc tornar a mirar el makingoff d'ahir? esq l'he buscar per el youtube i no l he trobat😞
Graaciesss❤️❤️❤️
Siii
Anònim, 20/12/2016 a les 21:01
+3
-1
Crec que a tv3 alacarta o darrers programees😽
Siii
Anònim, 20/12/2016 a les 21:04
+3
-2
Crec que a tv3 alacarta o darrers programees😽
Jo tb els shippeeo!
Anònim, 20/12/2016 a les 21:56
+7
-4
Mencantaria que acabessin junts la Tania i el Pol😍
Merlí making off
Anònim, 21/12/2016 a les 16:21
+1
-0
En YouTube busques La nit de MERLÍ
buah
Anònimaguapa, 12/01/2017 a les 17:50
+1
-0
Jo des de que es va veure una mirada que li va fer el Pol a la Tània que el shippeo. Perfavor guionistes, feu-ho possible!!!!! Em moro si la desvirga ell 0.o
Merliiii
Anònim, 20/12/2016 a les 17:33
+40
-2
Segueixo moltissim la seriieeee espero la tercera temporaaada😻
Like si vau veure ahir "la nit de merli" a tv3 i us va encantaar‼️
Sisi
Anònimaaa, 20/12/2016 a les 18:17
+4
-1
Molt macuu tot, peri que es shippea? Sento la meeeva ignorància nais😛
Sisi
Anònimaaa, 20/12/2016 a les 18:18
+2
-1
Molt macuu tot, peri que es shippea? Sento la meeeva ignorància nais😛
Shippear
Anònim, 20/12/2016 a les 21:03
+8
-0
Shippear és com inventar o imaginar amor entre dues persones, per exemple la gent shippeava molt bruno i pol, tb es shipea gent que te un rollo o algo i la gent vol una relacio
Espero haver ajudaaaattt
Aiiiissss
Anònima, 20/12/2016 a les 17:38
+21
-0
He votat tots no hem puc decidir amb cap! MENCANTA Merlí i estaré aquí esperant per la tercera! 💪
Tots
Anònim, 20/12/2016 a les 17:55
+13
-0
Dons jo els he votat tots hahaha obviament
La millor...
Hazel00, 20/12/2016 a les 17:59
+15
-0
Quan tots estan amb els peus al cossi d'aigua escoltant les quatre estacions... Preciós!
La Berta i la Oksana
Anònima, 20/12/2016 a les 19:22
+11
-0
Per mi un dels millors moments va ser quan la Berta i la Oksana es van liar en la festa de ties....
Crec que hagués estat molt bé que tinguessin algo...
I ship them
Anònimuserumiooo, 20/12/2016 a les 22:53
+6
-0
SUPER REAL OSIGUIIIIII VULL ROLLO BOLLO A LA SEGUENT TEMPORADA
Una ajudeta pel meu TR!🙏🏼
Clàudia Parellada , 20/12/2016 a les 19:29
+1
-3
Hola! Estic amb el treball de recerca i necessitaria que els vostres pares i avis (si són uns moderns i tenen whatsapp) em responguessin a una enquesta, són dos minuts i em farieu un gran favor, només els hi heu de passar el link i que ells em contestin unes preguntetes. Moltíssimes gràcies a tots aquells que m'ajudin😳
El link és:

Sisplau ajudaa!
Anònim, 20/12/2016 a les 21:19
+2
-1
Hola [email protected]! Necesito ajuda, eske vui obrir a un tio per whats ja ke m'agrada. la cosa esta en que no se de que podem parlar sisplau doneu-me temes que pugui parlar amb el, ja que no vui estar en plan de no se que dir. Gracieees😘😘
eii
Anònim, 20/12/2016 a les 22:07
+0
-3
si a classe hi ha algun dia que està com ''depre'' el pots obrir en plan: eii, que t'ha passat avui a classe? estàs bé?


PD: es que no se si entre vosaltres parleu molt o no, no puc dir-te molt més...
L'adeu
Anònim, 20/12/2016 a les 21:44
+3
-0
No m'esperava que dir adéu al meu personatge preferit em fes tant de mal... El Bruno és súper especial per a mi i desitjo que torni a la tercera temporada. Em vaig passar el capítol plorant!!!! Gràcies TETE
El Gerad te uns ulls que li xuparia la polla
Anònim, 20/12/2016 a les 21:49
+2
-2
M'encanta la Oksana es tant con jo. Diu el qud pensa al moment sense pensarseu dues vegades.
Quan vaig vore aquesta escena casi em moro😂
ajudaaaa
Anònim, 20/12/2016 a les 22:20
+3
-2
Hola tinc 14 anys i no me liat mai, de qui poc ho fare ja que el nen que m'agrada m'ho ha demanat pero no se com fer-ho estic molt nerviosaa.....

Pd: perdo per Les faltes
Tranqui
Anònim, 04/01/2017 a les 01:36
+0
-1
Crec q no hi ha cap manera d'explicar-ho, simplement confia en tu mateixa i et sortirà sol, ja que això no és una cosa q ed pugui "assajar" abans
Marc
Anònim, 20/12/2016 a les 22:46
+4
-0
Falta el momentas del Marc quan parla amb la seca madre i li diu q agafi el torneo de mati!!
Trobo a faltar...
Leta, 21/12/2016 a les 11:15
+4
-0
Em falta el moment en que el Merlí i el Pol es canvien els papers i en Merlí fa d'alumne i en Pol fa de porfessor. Em va encantar aquesta escena
la festaaa