​Com pots fer un bon Treball de Recerca i treure bona nota?

| 21/12/2016 a les 08:42h
Especial: Preparats, Llestos, Universitat
Arxivat a: CONSELLS, preparats, treball de recerca, consells
Si ja comences a pensar quin serà el tema del teu Treball de Recerca o ja l'estàs fent, t'tenim uns quants consells que poden ajudar-te a treure molt bona nota!

Els amics de Preparats, Llestos, Universitat! ens recorden que és molt recomanable —sobretot a l'hora de triar el tema— fer servir el buscador Cerca Recerca. Allà hi trobaràs més de 1.000 treballs presentats als Premis UVic als millors treballs de recerca de Batxillerat. Així que podràs inspirar-te.

En aquest vídeo-tutorial trobareu tots els passos que cal seguir des del principi per assegurar-te una bona nota!


 Link del vídeo

Ah! I si aviat tens l'exposició oral del treball, existeixen també alguns trucs perquè no et posis nerviós i vagi tot be! Tots aquests consells els trobareu en aquest altre vídeo que pots veure aquí.
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

EL MILLOR TEMA ÉS... (experiència personal)
Anònim, 21/12/2016 a les 09:03
+22
-14
La clau està en fer-lo sobre alguna malaltia (millor si té una implicació personal directe amb tu) i tirar de la fibra sensible del jurat, així amb una mica de pena i un treball mínimament bé et posaran molt bona nota (ho dic per experiència personal)
El pitjor és que és cert
Anònim, 21/12/2016 a les 09:44
+11
-3
No, si tindràs raó...
Veritat
Anònim, 21/12/2016 a les 14:22
+5
-1
Es veritat i a més la info és més fàcil de trobar perque només has de fer copia pega dinternet que hi ha molta info i canvies algunes coses. Altres temes tas de capficar molt per trobar info. També ho dic per experiència.
EL MILLOR TEMA ÉS... (experiència personal)
Anònim, 21/12/2016 a les 09:07
+2
-4
La clau està en fer-lo sobre alguna malaltia (millor si té una implicació personal directe amb tu) i tirar de la fibra sensible del jurat, així amb una mica de pena i un treball mínimament bé et posaran molt bona nota (ho dic per experiència personal)
enserio?
tete_trump, 21/12/2016 a les 12:02
+2
-7
quina gilipollez
a bones hores...
Anònim, 21/12/2016 a les 12:12
+42
-2
a bones hores publiqueu questa notícia... fa una setmana q em entregat el TDR.... XDD
tssss
Anònimfff, 21/12/2016 a les 14:39
+13
-7
gent k es pensa k es el centra de lunivers i tothom el presenta el mateix dia que ella
PER EL DE TSSS
Anònim, 21/12/2016 a les 15:20
+3
-0
Possa "em" lo equivalent a "tots" tu a lo tuyo.
De fet
Anònim, 21/12/2016 a les 18:23
+8
-5
De fet "em" és singular:
"Em sembla que aquest comentari té faltes."
"Hem" és plural:
"Hem de fer un esforç per escriure correctament."

Besis
ayy
xdios, 21/12/2016 a les 18:42
+8
-0
i si aquest article va dirigit als alumnes de 1er de batx que començen a buscar temes pel seu treball? pensem una mica
...
LaNoiaMartini, 21/12/2016 a les 12:41
+18
-1
Jo l'he presentat en tribunal avui. Ànims, que és més fàcil del que sembla!
TDR
Anònim, 21/12/2016 a les 13:57
+9
-14
Just avui començem el tdr 😂
(Estic a 4rt d'eso i també ho fem😒)
No es tdr
Jo tambe faig 4t, 22/12/2016 a les 16:14
+0
-0
No es el mateix el tdr que el projectre de recera, el que fem a quart es per tenir una idea i no es tant elaborat!
vaja
Anònimaaa, 21/12/2016 a les 14:23
+17
-3
Aneu una mica tard, fa 2 mesos que l'he entregat i exposat 😂😂
Emm..
Anònima, 21/12/2016 a les 17:31
+6
-1
Gent de Cerdanya l'hem entregat avui si que vamoos tots un 10! 😅
Ara va enserio tots podem amb el treball de recerca i més!!! Personetes que encara no l'heu fet ànims i aprofiteu l'estiu, que en realitat és valuós!!(experiencia pròpia)
Adolescents.cat que no acabi mai💟
Massa tard
Anònim, 21/12/2016 a les 18:27
+2
-0
Ho penjeu quan ja l'ha entregat tothom 😂😂😂😂
seeee
Anònim, 22/12/2016 a les 13:12
+0
-1
He tret un 10 al tdr!!! suuuuuuu
És molt més fàcil del que ho pinten
Tranquiiiis, 22/12/2016 a les 14:52
+0
-0
El treball de recerca està fet per saber si saps buscar-te la vida i si saps treballar. Mentre els profes vegin que has mogut una mica el cul i has portat un bon ritme se'ls hi pelarà que el vostre treball sigui sobre un tema de merda o si no heu arribat a la conclusió que volíeu.
Simplement feu entrevistes i enquestes i busqueu-vos alguna prova que sigui original (si el feu científic) o feu alguna cosa que els sorprengui, amb això fijo que treieu un 10 (us ho dic per experiència).
tdr
yuno :3, 23/12/2016 a les 23:36
+0
-0
holaa! jo ara he de començar i m'agradaria fer-ho sobre l'exercit pero molta gent m'ha dit que es bastant complicat perque la part practica no podria fer gaire... teniu algua idea?
Gracies i petons!!