Alguna vegada t'ha passat?

5 moments «tierra trágame» que podries viure utilitzant el «WhatsApp»

| 26/12/2016 a les 16:38h
Arxivat a: INTERNET, WhatsApp, WTF, Tierra Trágame
1- Estar llegint l'última conversa de WhatsApp que has mantingut amb la persona que t'agrada i que just t'escrigui en aquell moment i s'adoni que estaves connectat/da a la vostra conversa! És un moment molt WTF!?

2- Escriure a un grup de WhatsApp i «rajar» d'una persona sense saber que també en forma part! WTF?!

3- Enviar un missatge compromès pensant-te que l'envies a una persona i enviar-lo a una altra. La cosa encara es complica més si el missatge conflictiu té a veure amb la persona a qui l'has enviat per equivocació! És un «Tierra Trágame» molt bèstia! xD 

4- Enviar un missatge divertit, que es faci viral, i que t'arribi en una cadena al cap d'uns dies! Molt heavy!

5- Enviar, per error, una foto teva o un vídeo en pilotes, quan el que volies era enviar una altra cosa! xD Ja us hem dit moltes vegades que millor que no us fotografieu despullats! No se sap mai que pot passar! 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

.
Anònima02❤, 26/12/2016 a les 17:40
Molt interessant
+181
-2
6- Voler enviar una foto del noi que t'agrada a una amiga perque vegi com es i sense voler enviar-ho al grup de la classe estant ell a dins.




PD: vaig estampar el mobil quan vaig veure que m'havia equivocat 😂
uaaau
Anònim, 26/12/2016 a les 19:17
+34
-0
i que et van dir?
😨
Anònim, 26/12/2016 a les 22:44
Interessant
+90
-1
Que van diir? Ii tuuu? Like si us heu quedat amb la intriga!❤
SAME
Anònima, 26/12/2016 a les 17:40
+17
-1
TRUE
Dioss
Anònim, 26/12/2016 a les 17:51
+20
-2
A algu li ha passat la 5??😂😂
Si
Anònima\*\, 26/12/2016 a les 18:10
+31
-0
Teniem un grup de whatsap on hi havia bastanta gent i una tia va pasar un video ficanse un raspall de cabell.. el mes heavy va ser que jo tenia el mateix raspall i el vaig deixar d'utilitzar per fastic...
Un altre
AnònimaSexy💋, 26/12/2016 a les 18:08
Molt interessant
+130
-0
Un classic es fer screenshot de la conversa amb algu, i enviarli la captura a aquella mateixa persona pensant que li enviaves al teu amic. 😂😂
Jajaja
Anònim, 26/12/2016 a les 23:16
+25
-0
Bno a mi em va passar amb un àudio k li vaig passar a la mateixa persona k me l havia enviat i em vaig quedar en plan k collons faig i llavors li vaig dir t enrecordes de l àudio jajaja quina gracia i per sort va colar😂😂

PD potser no us importa una💩 però ho escric Pk em fa ilu😂😂🦄💕
Bfff que mal
Anònima, 27/12/2016 a les 00:03
+7
-0
A mi em va passar amb el noi que magradava quan em va dir de quedar per primer cop. Li vaig voler enviar la capt a la meva millor amiga, i li vaig enviar a ell😂😩 el millor esque ara som 'amigos co derechos'😌
Quan ets una margi
Anònim, 26/12/2016 a les 18:08
+46
-6
Soc una margi i no magrada criticar a ningu, de manera que no mha passat res daixo😅. A algu mes tmpc li ha passat res daixo o soc la unica?
Cagada
Anònim, 26/12/2016 a les 18:12
+25
-0
Parlar amb el teu novio de rallades i coses aixi "dolentes" anar a pasarl i la conversa a una amiga i per equivocacio passar-ho al grup de la familia.
Donen ganes de estampar el movil i desapareixer😂
Perdoneu les faltes💕
6-
Anònima, 26/12/2016 a les 18:14
+39
-2
6- Fer-te una foto sense.voler amb la camara interior, quedar fatal i que sense.voler, l'enviis al tio que et mola.
Dios
Anònim, 26/12/2016 a les 18:59
+15
-0
En algunes m'he sentit identificada enserioo😂
WTF?!
Anònima, 26/12/2016 a les 20:30
+28
-0
Crec que no heu captat bé el significat de wtf, o com vosaltres poseu, WTF?!



Besis:)
Lol
Anònim, 27/12/2016 a les 01:47
+9
-1
Jajajajjajaja massa cert
😂😌
Anònim🙈, 27/12/2016 a les 00:37
+9
-1
Soc la unica que no ha entes la 4?