5 preguntes extremes sobre les vacances de Nadal molt difícils de respondre [VOL. 90]

| 27/12/2016 a les 15:45h
Arxivat a: INTERNET, preguntes extremes


No podia faltar una edició de LES PREGUNTES EXTREMES aquests dies de vacances! Comprova si les teves respostes són les mateixes que ha triat la majoria de gent!

 

  Versió sense Playbuzz:

Què prefereixes? Que a partir d'ara...

a) Per Nadal només es cagui el tió
b) Que només es facin els reis

Què prefereixes?

a)  Fer menys vacances per Nadal i tenir 1 setmana a la primavera
b) Escurçar 15 dies les vacances d'estiu i afegir-les per Nadal

Què prefereixes?

a) Deixar de tenir regals cada Nadal per ajudar gent pobre
b) És cosa dels governs això, jo prefereixo sincerament els regals

Què prefereixes?

a) Alimentar-te només de torrons i polvorons tot l'any
b) Alimentar-te només de canelons tot l'any

Què prefereixes?

a) Que el Tió et cagui diners, per exemple 200€
b) O regals que siguin coses que t'agraden

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Para la pregunta del dinero (caga tió )
De_Badalona_se_nace_no_se_hace, 27/12/2016 a les 16:57
+20
-17
El dinero es dinero, aprende algo dinero 💍💰💲
Per la de dalt
Anònim, 27/12/2016 a les 18:30
+14
-25
Se'n diu TIO, no cagatio..
gif
Anònim, 27/12/2016 a les 19:34
+83
-104
A la meva familia li diem caga tió... :)

Like qui li digi 'caga tió'
Dislike qui li digui 'tió'
Comenteu si li dieu altres noms!
(em fa curiositat)
2016
Anònim, 27/12/2016 a les 20:48
+9
-17
Pos al montsia es diu cagatio aixi que informat una miqueta abans de parlar.
Per la de adalt
Anònim, 27/12/2016 a les 22:21
+13
-12
No a tots els llocs es diu igual. Al meu poble es diu cagatio i tronc de nadal aixi que abans de jutjar a les persones aclarat les idees
wtf
Anònim, 27/12/2016 a les 19:15
+6
-3
creo que ha sido un pelin fuerte la pregunta 3 eeeeeehhhhh
200€
Anònima, 28/12/2016 a les 00:02
+7
-0
Estic flipaant, 200€ pel tió? Sé que és un exemple, però, no som rics.
I la sensibilitat??
Anònim, 27/12/2016 a les 20:11
+34
-50
Hola?? Els resultats de la pregunta 3 són penosos! Realment qui ha posat que volia regals em semblen uns egocentrics. Realment preferiu tenir un regal vosaltres abans de que el pogués tenir un nen pobre? Els 50€ que us pot donar un tiet us els quedarieu abans de donar-los a un home que no té ni per menjar? De veritat? Em feu vergonya i molta, això em sembla penos, encara no us heu adonat que la màgia del Nadal és estar amb la família, els amics, en resum amb la gent que s'estima i no per obtenir regals?
Així va el món mare mevaa... On teniu els sentiments? Suposo que si vosaltres no tinguessiu res per menjar us agradaria que us ajudessin i no que la gent fes com si no existissiu, gent com vosaltres és el que impedeix que la cosi millori per EGOISTA!
P. D. perdoneu les faltes i reflexioneu una mica
Estic amb tu
Anònim, 27/12/2016 a les 22:05
+15
-7
Despres cuan surten noticies de gent que ho esta pasant malament dieu que quina pena que fa i que injust es el món pero molts de vosaltres no mourieu un dit per ajudarlos. PENÓS.
sempre igual 😂
Anònim, 27/12/2016 a les 22:11
+40
-17
Ua es que sabia que algun/a amargat/da escriviria una redacció sobre la pregunta 3. Deixa't de queixar-te i relaxa't, que si més de la meitat han votat el que no et sembla bé serà per alguna cosa!! Bones vacances😘!!
!!
Anònimaaa, 27/12/2016 a les 22:24
+20
-7
No dic que no tinguis raó però et demano si us plau que et relaxis. Et noto un pèl alterada i no trobo que t'hagis de posar d'aquesta manera, has de saber que no tothom pensa com tu
Dit això, bona nit
Bona reflexió, però... (Per la de: I la sensibilitat?)
Anònima 💕, 27/12/2016 a les 22:32
+19
-7
Hem sembla molt bona la teva reflexió. Però jo personalment prefereprefla opció de baix (la de obtenir regals) ara bé, jo sóc solidaria i ajudo a tothom que pugui, si cal ajudar als pobres els ajudo i no passo d'ells. Prefereixo tenir regals per les festes de nadal, ja que aquests ho fan ser més màgic (a part d'estar amb la família i els amics) i també ajudar els pobres però no cal ajuda'ls justament el dia de nadal, perquè no ajuda'ls un altre dia? Així tothom estaria content.
Petoons adolescents i acabeu de passar bones festes!! ❤
Ya claro. Per la del textazo anterior
Anònim, 27/12/2016 a les 22:33
+26
-8
Es molt facil anaar de progresista i dir aqueste coses. Pero ara sincerament, tu sacrificaries ela teus regals de nadal? Per mi es mes hipocrita el teu comentari falç que no pas la gent - sincera - que ha marcar la cruel, pero verosimil resposta.
Tens tota la raó
Anònim, 27/12/2016 a les 22:38
+10
-10
Tens tota la raó, jo quan he vist els resoltat he flipat enserio preferiu regals a ajudar a la gent pobre no ho entenc per aixo el món se'n va a la merda
no
Anònimfenekjfn, 28/12/2016 a les 14:02
+12
-2
Amb tots els impostos que paguen els nostres pares hi hauria d'haver-hi prou per ajudar als necessitats i hauria d'estar a càrrec del govern distribuir els diners. Sempre que pugui ajudaré a qui sigui però per un dia que rebo regals no els sacrificaré per culpa del govern, hi ha molta gent q ha votat la primera per pura hipocresía, la meitat no ho faria.
.
Anònim, 29/12/2016 a les 14:58
+5
-1
M'agradaria saber si tots els diners i regals que t'arriben a tu per nadal els hi dones als pobres, oi que no? Dons no vagis aqui de superior, no dic no donar res als pobres que ho necessiten però evidentment donaria una part dels diners no tot el que tinc
Penós
Anònim , 30/12/2016 a les 09:13
+2
-2
Estic amb vosaltres la gent son uns egoistes.
Preferiria deixar de tenir regals i saber que algun infant pobre en pot tenir.😘
A veure
Anònima, 30/12/2016 a les 12:31
+4
-0
Vas molt de floreta del campo que sacrificaria els regals de nadal (cosa que dubto colló i mig) i vols fer reflexionar però tu en canvi estàs sent una marioneta de la societat ara mateix. No has pensat, que regalar un dels teus pocs privilegis encara avui en dia a una situació que no has causat tú, es el que els governs volen? Qui causa la desigualtat avui en dia? La major part dels nostres governs, i doncs, nosaltres no paguem uns impostos per a que això sigui abolit? Per què hauries de pagar-ne de més? Això és exactament el que volen. Està bé ajudar, però sense passar-se, perquè realment, ja "confiem" en algú que està per sobre nostre per a que ho solucionin. Que no ho fan? Ja, però gastar en altres només ens fa a nosaltres més pobres.
...
Anònim, 11/01/2017 a les 22:10
+0
-0
A veure…

Jo entenc que hi hagi gent que és pobre perquè ha tingut mala sort. Però hi ha altra gent que ésta pobra perquè ha tingut set fills que no es podia permetre tenir; doncs no és el meu problema.

Si jo coneixés a algú que és bona persona i s'ha quedat sense casa ni treball i es mereix que li regali els meus regals ho faria. Però si és pobre per no pensar en què es gastarà els dineros, no.
Per a la encesa de dalt.
Anònim, 12/01/2017 a les 21:59
+1
-0
Que algú sigui sincer i hagi escollit una resposta diferent a la teva per molt hipòcrita que sigui, no significa que el món s'estigui anant a la merda, simplement diuen la veritat. El teu discurs no farà canviar d'opinió a cap persona que hagi opinat sota el seu criteri. A més, segur que tú aquest Nadal no has donat cap dels teus regals a cap nen pobre.
Eii
Anònim, 12/01/2017 a les 22:07
+0
-0
No val ser solidaris un dia de l'any i l'altre oblidar-se, la pobresa no es soluciona en un dia. Si se'm donés l'oportunitat d'ajudar a qualsevol persona sigui quina sigui la seva situació ho faria, però a casa meva no puc presumir de tenir poc presupost i obviament, em quedaria amb els meus regals ja que els meus pares i fins i tot jo treballem molt per guanyar-nos-els. Això no em fa/ens fa ser egoistes, mala persona ni tenir poc cor. Cadascú escull la resposta que vol perquè és el que pensa, tots aquells que de veritat voleu ajudar a qui ho necessita em sembla fantàstic i me'n alegro, però en vegades de debatir-ho en un lloc web podrieu començar a fer tot el que escriviu. :)
😞
Anònim, 27/12/2016 a les 20:11
+13
-20
Realment preferiu tenir regals i que la gent pobre es foti? Jo sincerament preferiria no tenir regals i ajudar gent pobre... Si total, també es poden aconseguir regals per l'aniversari, el sant, si treus bones notes.. Hem de ser més solidaris..No?

Bon Nadal😊
si però
Laureta, 27/12/2016 a les 21:33
+20
-4
Que passa si no tens regals i el nadal es l'únic de l'any que pots permetret algun capritxet... Segur que també ho donaries a gent pobre, oi?
Perdona
Anònim, 27/12/2016 a les 22:44
+3
-7
La de adalt meu doncs esclar que ho donaria molta gent no te casa, aigua, menjar etc... No entenc com podeu tenir tant poc cor
A veure...
Anònimaa, 28/12/2016 a les 00:32
+3
-1
Mira, putser a tu et donen regals pel Sant i les bones notes però a mi mai m'han regalat res pel Sant i trec moolt bones notes i per això mai m'han regalat res tampc. Tot i així, si a tu sí que te'n donen en aquests moments, entenc perfectament que els hi donessis als pobres
....
Anònima♡, 28/12/2016 a les 02:25
+8
-3
Jo puc ser molt solidaria i tot el q vulguis, pero el nadal sense regals no es nadal. Tu pots ajudaar a un pobre cada dia,i segurament no fa falta k sigui el dia d nadal.
Quan he vist la pregunta me le pensat dues vegades,pero el que es tracta es d ser sincer.
Pd: si a tu els teus pares et compren regals per treure bones notes be per tu, pero a mi em diuen k es la meva obligació, i pel sant un felicitats i prou.
aver
Anònim, 30/12/2016 a les 15:42
+0
-0
sincerament per donalsi un regal no es faran rics,tot j q jo aquesta pregunta no lhagi respos
Enserio?
Anònim, 27/12/2016 a les 22:43
+8
-10
Enserio hi ha mes gent que voti que lo dels pobres es ddl gobern i no donar diners i no tenir regals? Vaya vergonya de gent no teniu cor la gent que hagi votat que no vol ajudar
Us podeu calmar tots ?
Anònim, 27/12/2016 a les 23:21
+6
-4
Aixo del playbuzz ho han fet pk sapiguem que es el que pensem, no perque ens barallem si pensem diferent 😂en la vostra vida no us faran escollir aixo 😂 bno putser si mai se sap pro pk no ens deixem de barallar 😂
Sorry per les faltes dortografia esk tinc el corrector en castella jejejeje.
Bon nadal
...
Anònim, 28/12/2016 a les 03:27
+6
-4
La majoria heu dit que preferiu regals abans que ajudar als pobres. Sou uns egoistes. Despres tothom va de bona persona dient "si, pobra gent que passa gana, que egoistes els del govern que guanyen molts diners i no donen als pobres..." hipocrites es el que sou. I no em digueu "tu no donaries els teus regals", sí, sí que ho faria, es mes, no m'han regalat res i no ho fan des de fa bastants anys i no m'he queixat mai. Sou uns malcriats i molt egoistes, despres no us queixeu de la societat si vosaltres sou la societat. I l'argument "els regals fan fer el nadal mes magic" pues no nois, no, que vosaltres doneu mes importancia a coses materials que a les que de veritat importen es una altra cosa. Espero que entengeu el que estic dient, i sino espero que algun dia ho feu, Un peto adolescents 😉
no gaire extremes
Anònim, 28/12/2016 a les 08:43
+3
-4
pero a l 3 penso queu na mica egoistes no? osigui prefereir regals avans de deixarlo per la gent pobre que no pot tindre ni unes trsites sabates, es cosa del govern? a doncs ja podem esperar ja anys y fara anys que aquets no faran res.
Per el tres
Anònima, 28/12/2016 a les 10:55
+6
-2
Deixeu de dir que som egoistes els que hem triat l'opció de baix. Jo sincerament prefereixo tenir regals de reis i ajudar fent donacions durant la resta de l'any. Si de veritat faríeu el que diu l'opció de dalt perquè no comenceu a fer-ho aquests reis i doneu els vostres regals als nens pobres? Als pobres no els hi serveix de res que estigueu aquí queixantvos
Pels generosos dels comentaris de més amunt
Anònim, 28/12/2016 a les 11:00
+9
-2
Tots aquests que "tan solidaris sou" i comenteu dient que no enteneu perque la gent no donaria els regals, perque no emboliqueu els regals que heu rebut i rebreu i els doneu a càrites? Perque si realment ho farieu, ho podeu fer.

No critiqueu als altres de que no vulguin fer una cosa que vosaltres tampoc feu.
Pregunta 3
Anònimaaa, 30/12/2016 a les 00:30
+1
-0
No em sorprén que la gent hagi contestat que es quedaria amb els regals, la gent es egoista i sempre ho seren, veuen el seu propi benestar, però, no els faria gràcia gens patir, but, anyway, per a que queixar-nos si el món es una merda i ho seguirà sent.
Hjgvvvnkd
Anònim, 30/12/2016 a les 14:45
+0
-0
I els regals que t'han portat a tu per Nadal, s'els as donat als pobres?
Molt criticar pero segur que tu tampoc as fet res mai pels pobres
Si m'equivoco dons ho sento pero em dona la impressió de que no