6 Curiositats de les emoticones de Whatsapp que no sabies

| 30/12/2016 a les 14:47h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, whatsapp, emoticones
Les persones que utilitzen emoticones lliguen més: està comprovat que els que fan ús dels simbols arriben més a les altres persones. 


Les emoticones van aparèixer l'any 1999: abans ja existien símbols com aquest: :) Però no hi havia un dibuix pròpiament dit. 


L'emoticona més utilitzada a tot el món és la cara que plora de riure. En segona posició hi ha el cor vermell. 


Compte amb el símbol de la pistola. Si amenaces algú i afegeixes l'emoticona de la pistola pots tenir problemes greus amb la justícia. Hi ha gent que té condemna de presó agreujada per utilitzar aquest simbol quan amenaçaven a una altra persona per Whatsapp. 
¡Cuidado!

La dona amb els braços cap amunt: significa 'correcte', 'afirmatiu', 'd'acord'. 


El llibre obert: hi ha escrita una cosa que no es pot llegir però es tracta d'un manifest d'Apple de 1997 que diu: "Això és per als bojos. Pels rebels. Els que veuen les coses de forma diferent. Les persones que estan suficientment boges per creure que canviaran el món són les que finalment ho fan". 

Curiosidades y sorpresas

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

AJUDA!!!
Anònimaaa❕, 30/12/2016 a les 14:50
+19
-7
Ahir, em va passar una cosa molt rara. Un nen d'un curs més, del qual no he parlat amb ell mai, em va obrir per whatts (ja que estem en un mateix grup) i em començat a parlar. No sé què vol dir q m'hagi obert.😕 El meu millor amic em diu que segurament li agrado i ho ha fet per coneixem... Però no sé sincerament què pensar.
.
Anònim, 30/12/2016 a les 15:22
+22
-1
Segurament li has semblat mona o li has caigut be i vol coneixet :) de totes formes ja veuras com ho aniras veient si continueu parlant
Bua tia
Anònima, 30/12/2016 a les 15:34
+15
-2
Ohala em passes aixo amb un nen que magrada..😓 fa poc vaig obrir a un nen un any mes gran que jo (es el q magrada) i em va dir que qui era (ja haviem parlat algun cop per whats pero res important) i bueno em va contestar super borde i ja no li vaig dir res, pero es raro perque al insti sempre que ens creuem ens mirem i eso (mai hem parlat amb persona) pero em va extranyar molt que per whats estigues tant borde encara q no sapigues qui era..😕 em podeu ajudar?
Una mica flipadeta
Anònim, 30/12/2016 a les 16:57
+18
-5
No cal ser així..... q t'hagi obert no vol dir q li agradis
TOT QUADRA
A esta be, 30/12/2016 a les 15:05
Molt interessant
+123
-2
Per aixo van canviar la pistola per una d'aigua que es menys agresiva o com va la cosa?
Yes
Anònim, 30/12/2016 a les 23:52
+3
-0
Siii, jo vaig llegir a una pàgina abans de que la possesin i si era per aquest motiu i també volien canviar l'emoticona del prèssec perquè deien que la gent l'utilitzava com a cul per lligar, ara no se si ho faran.
bueno
Anònim, 30/12/2016 a les 15:05
Interessant
+58
-1
ara si amenaçes amb la pistola no crec que tinguis problemes amb la justicia perque es d'aigua💦🔫
La pistola
Anònim, 30/12/2016 a les 15:08
+36
-1
La pistola ara es de plastic, es d'aigua😂
1r comentariii❤👌
ANÒNIM, 30/12/2016 a les 15:12
+51
-12
Dit amunt si l'emoticono que més utilitzes és aquest😂
Holaa
Anònim, 30/12/2016 a les 15:17
+6
-2
Algu sap com s'activen les notificacions de adolescents.cat quan penjen algo? Al insta no eh, em refereixo a la web, graciiees magradaria que m'ajudessiu😊
App
Anònim, 30/12/2016 a les 15:38
+2
-1
Amb la app de adolecents.cat Ho pots fer
ehem....
Anònim, 30/12/2016 a les 15:18
+10
-4
jo sempre utilitzo emooriconos
🍬
Anònima, 30/12/2016 a les 15:47
+5
-6
Em sento intel.ligeeeent pk ja sabia tot aixoo😂 emojipedia.org 😇👌
Booones festes i bon any nou adolescents!😚❤
Repetit
Anònim, 30/12/2016 a les 16:12
+5
-0
Ja l'havieu ficat, però bueno, pels nous ja els hi va bé