​7 preguntes que et faràs quan tinguis 20 anys si no llegeixes aquest article

| 30/12/2016 a les 19:28h
Arxivat a: CONSELLS, 7, preguntes, consells

​Si has nascut a finals dels 90 o als 2000, falta menys del que et penses per arribar als vint anys. El temps passa massa ràpid i un dia, quan et facis aquestes preguntes, recordaràs aquest artivle i ens donaràs la raó 
 

 Per què no vaig atrevir-me a dir-li que m'agradava? I si m'hagués dit que sí?

 Per què no vaig trencar la relació amb aquell inútil abans?
 

Foto: Flickr Little Zoker



 I si m'hagués esforçat més a batxillerat i haguera tingut prou nota per entrar a la uni que volia?

 Per què vaig seguir fumant si no m'agradava?

 

Foto: Flickr Chuck Grimmett


 Què hagués passat si el primer dia que aquelles es van riure de mi els hagués plantat cara?

 Per què buscava qualsevol excusa per discutir-me amb els meus pares?

 I si en lloc d'intentar agradar a tothom, m'hagués centrat a agradar a aquells que realment m'importaven?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

💘
Anònim, 30/12/2016 a les 19:38
+70
-29
Primera VISCA LLEIDA EL BARÇA I CATALUNYA LLIURE||*||
Clar q si
Anònim, 30/12/2016 a les 20:50
+44
-10
Visca Lleida i Visca el Postu
eeaaaa
Anònim, 31/12/2016 a les 19:24
+4
-1
L'any que ve serem lliures catalaans!
Laaayy amor saps qui sóc? jajjajjajja
viscalleida.
...
Anònim, 30/12/2016 a les 19:45
+56
-8
Trobo que també podrieu preguntar als joves. Qualsevol cosa per discutir amb els pares, hola? I si son els pares qui estan tan malament que son ells qui ho fan a totes hores? No sempre es lo que diuen els "adults".
ja veus...
Anònima, 30/12/2016 a les 23:05
+9
-1
Diga'm-ho a mi que he hagut de marxar de casa per violència domèstica...
aaaa
Anònima, 30/12/2016 a les 19:53
+24
-0
I aqui, una de les raons pel cual em de ser sincers i arriesgarnos
Aviat faré 20 anys
Anònima, 30/12/2016 a les 19:57
+36
-0
"Per què no vaig atrevir-me a dir-li que m'agradava? I si m'hagués dit que sí?"
Aquesta pregunta me l'he fet tants cops... fa anys que ja no m'agrada, però què hagués passat si m'hagués dit que sí?
El problema és que ara m'agrada una altra persona i no m'atreveixo a dir-li, tampoc. Llavors és quan recordo perquè no em vaig atrevir a dir-li a l'altra persona el que sentia per ella. Però sé que un dia qualsevol de 2017 agafaré prou coratge, em repetiré per n-èssima vegada aquesta pregunta a la meva ment i, prometent-me que no em tornarà a passar el mateix, li diré el que sento. I si em diu que no sent el mateix, podré oblidar-lo amb la consciència tranquil·la.

Pel que fa a les altres preguntes... la veritat és que no me les he fet perquè no he fumat mai (no he volgut), no he tingut parella, no m'he discutit excessivament amb els meus pares i no m'ha importat mai gaire que els altres se'n riguessin de mi.
personalitat
Anònim, 30/12/2016 a les 20:24
+5
-11
Corazón está be tot lo qe tas proposat i no vui destrozar te la teva disposicio pero vigila pk el si no sen res per tu lo qe li pasara es aaa li agrado ara fare el possible per cuntinua captan la seva atencio ...... jugara amb el teuss sentiments . O vigila en perdre la teva personalitat . Pero tambe tanimo pero feru pk no nasdetendré por no es res la por desitjo qe ell tambe sentir.lo mateiX qe tu 😁sol es consell besosssssss ❤❤❤
Per la de "personalitat"
Anònima, 30/12/2016 a les 21:38
+4
-0
Sóc la que ha escrit el comentari. Gràcies per preocupar-te per mi, però ell no és d'aquest tipus de persones. Dubto que vulgui jugar amb mi. El que és més probable que passi és que si no li agrado es distancii de mi per "ajudar-me" a oblidar-lo, i això no ho vull tampoc.

Potser m'he emocionat massa abans escrivint el comentari. Però no vull que em torni a passar el mateix. Esperaré a veure si em dóna senyals, i llavors actuaré segons vegi si pot estar interessat en mi o no (a no ser que en un moment concret de sobte senti prou coratge per dir-li).
Per la de personalitat
Anònim, 30/12/2016 a les 21:44
+8
-0
No vull criticar a ningú amb les faltes perquè no m'agrada criticar però no s'entén gairabé res del que has escrit... Petons
I si...
Anònim, 30/12/2016 a les 19:57
+32
-1
M'agrado a mi i despres als altres? I si cambio per mi i no per els dames?

-Jo ho hages posar aixi 😆
😻
Anònim, 30/12/2016 a les 22:40
+2
-0
Es un article molt macuu😍
Hola.
Anònima., 31/12/2016 a les 00:09
+0
-0
Als 0 anys? En tinc cuasi 17 i hi han moltes que me les faig jo.

Per cert, bon any nou :).
tothom iguallll
Anònim, 31/12/2016 a les 11:05
+5
-1
I com li dius a algú ke tagrada? Ei ketal percert em moles:)
Si no hi tens tanta confiança i tatreveixes com ho fas? e.e
tothom iguallll
Anònim, 31/12/2016 a les 11:14
+3
-1
I com li dius a algú ke tagrada? Ei ketal percert em moles:)
Si no hi tens tanta confiança i tatreveixes com ho fas? e.e
tothom iguallll
Anònim, 31/12/2016 a les 11:42
+1
-1
I com li dius a algú ke tagrada? Ei ketal percert em moles:)
Si no hi tens tanta confiança i tatreveixes com ho fas? e.e
fumar??
Anònim, 03/01/2017 a les 17:04
+0
-0
Ei, que noo tothom fuma!!