5 preguntes extremes sobre situacions que podrien passar aquesta nit...

| 31/12/2016 a les 13:01h
Arxivat a: INTERNET, preguntes extremes


Històricament, la nit d'avui és una de les que hi ha més festa a tot arreu. És per això que hem preparat unes quantes PREGUNTES EXTREMES plantejant-vos unes quantes situacions que podrien donar-se en una nit com aquesta... MUAHAHA!

 

Versió sense Playbuzz 

Què prefereixes? Si coneixes un tio o tia súper atractiu i et tira la canya...

a) Liar-te i/o fer-ho la primera nit, això no passa sempre!
b) Parlo amb ell/a i ens donem el Whats, més endavant ja veurem...

 Què prefereixes? Que els teus pares et castiguin sense sortir de festa...

a) La nit de cap d'any
b) La nit de Sant Joan

 Què prefereixes? Si et proposen quedar-te aquesta nit a casa sense sortir a canvi de...

a) Guanyar 300€
b) Tenir una assignatura aprovada sense haver de fer exàmens

 Què prefereixes? Morir aquesta nit...

a) Ofegat per un gra de raïm que et va per mal forat
b) Anant a mig sopar a pixar i que et caigui la cisterna del vàter al cap

 Què prefereixes? Que el desig que pensis després de les campanades...

a) Es faci realitat a canvi que a un dels teus amics se li compleixi el contrari
b) No es faci realitat mai

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

🎉🎉
Anònim, 31/12/2016 a les 13:18
Molt interessant
+114
-4
Feeeeliç 2017 a totss❤️😘🎉
:-)
Anònim, 31/12/2016 a les 16:04
+2
-0
igualment
jajaj
Anònim, 31/12/2016 a les 13:19
Molt interessant
+174
-13
que caigui una cisterna al vàter és molt de Merlí jajajajja
Coralina on fireee
Anònim, 31/12/2016 a les 14:05
+27
-2
Siiiiii he pensat el mateiiix
Merlí😂
Anònim, 31/12/2016 a les 14:16
+21
-17
M'agradaria morir com la coralina
sii
Mariadelmar, 31/12/2016 a les 17:11
+7
-0
Siii he pensat el mateix!! És com a Merlí! Quina merlinada!!!
Cisterna
Anònim, 31/12/2016 a les 17:46
+4
-1
Aixi, no pateixis de aufegate amb una bola de raïm 😂
Massa coralinaaa
Anònim, 31/12/2016 a les 19:45
+5
-0
Joder,faria molta gracia😂😂🔝
La cisterna😂
Anònim, 31/12/2016 a les 13:28
+38
-5
Que se't caigui la cisternaa! Copiada de Merlí--> Coralinaa❤
mal rollo
Anònima, 31/12/2016 a les 13:30
Interessant
+67
-6
ara tinc por de morir per un gra de raim
jajajaja
Anònim, 31/12/2016 a les 13:47
+23
-1
Jo aquesta nit evitare el maxim anar al lavavo... Dema ja sera un altre dia
Per la de mal rollo
Anònima, 31/12/2016 a les 15:12
+10
-2
Jo tmbeeee
Tio me cagaata ajajjajaja 😂😂
khb
Anònim, 31/12/2016 a les 13:39
Molt interessant
+118
-10
i si no sortim ?????????!!!!!!!! quina depresió enserio
.
Anònim, 31/12/2016 a les 13:46
+11
-1
Lo mateix dic jo... JJAJAJAJAAJA
Olo
Anònim, 31/12/2016 a les 14:37
+4
-3
Perqe no surts?
Family
Anònim, 31/12/2016 a les 14:41
+36
-1
Amb la familyyy atopeeeee jajajaj
Ja
Anònim, 31/12/2016 a les 14:47
+4
-0
😱😭😭😭
hehe
Anònima, 31/12/2016 a les 15:04
+29
-0
Bn jo no surto en casi tot l'any, hi ha qui estan pitjor que tu hahaha no et preocupis la vida no acaba aqui

Petons😙
Ja veus
Anònimaa, 31/12/2016 a les 15:27
Interessant
+61
-3
Tinc 15 anys i no tinc on anar.. osigui q no sortiré a cap lloc... like si tu tambe😔
Nou club
Anònim, 31/12/2016 a les 22:45
+20
-0
Hola amics podem crear el club dels incompresos 2 xd
Jo mai surto no se pq textranya tant ademes els dies com avui jo sempre he estat amb la familia, per Sant Joan mai habría pensat en sortir
16 anys
Anònim, 31/12/2016 a les 13:59
Interessant
+74
-0
Algú més amb 16 que aquesta nit estigui amb la family?
Jo
Anònim, 01/01/2017 a les 02:11
+3
-0
El q passa es q no es amb la family en plan guai😥
Com q vaig a casa dels meus avis (viuen lluny) quan arribo al meu poble es massa tard per sortir.. en definitiva, una gran merda d'inici d'any.
Merlii
Anònim, 31/12/2016 a les 14:02
+13
-0
La 4 pregunta ho heu copiat de la Coralinaa eh xD





Petons Adolesceeeents i bon cap d'any🌸❤
la pregunta mes extrema
Anònim, 31/12/2016 a les 14:08
+15
-68
Mireu mireu:

Que prefereixes?
Que adolescents.cat arregli el playbuzz👍
O que elimini tots els anuncis👎

Hahahaha es bromaa molts petons a tots! Bin any!!!
Publicitat
Anònim, 31/12/2016 a les 17:15
+3
-0
A mi el Playbuzz (no se com s'escriu) em va be, i em fa bastanta rabia aixo dels anuncis perque el meu mobil va fatal i apart de que no em deixa fer accents (ja debeu d'haver-ho vist), em clica els anuncis sols... 😟 per tant, per a mi, com menys anuncis millor...

Un petó adolescents i bon any nou! Que vagi be el 2017!!!
Craaaaak
Anònim, 31/12/2016 a les 18:43
+7
-0
Tio/a ets l'hoostiia
Pff
Anònim, 31/12/2016 a les 14:23
+23
-11
Quina mena d'amics soou? Preferiu cumplir el vostre desitg i que al teu amic li passi tot el contrari i ho pugui passar malament? Vaya telaa...
Pd: feliç 2017!!
ghnjy
Anònimgrht, 31/12/2016 a les 16:05
+2
-0
has pensat que potser el contrari del teu desig no cal que sigui dolent? perque en el meu cas el contrari del meu desig no es dolent, per aixo he marcat la opcio.
Bno
Anònim, 31/12/2016 a les 18:51
+1
-1
Bno. Si ets noia i demanes k una altre noia es fixi en tu. A la teva amiga no li passara
Si tu et vols aprimar i ho demanes i la teva amiga es anorexica. Tampoc li fas mal

Per cert. Lo de la cisterna. Trobo k no es una mort gaire digne. Pro almenys ningu em veuria mentres em moro i l unica k patiria seria jo. A mes a casa meva no em pot caure la cisterna al cap
Pd:bon any 2017
Mira
Anònim, 31/12/2016 a les 21:48
+3
-0
Esque se que ella triaria el mateix😂😂💜
Vaja tela
Anònim, 31/12/2016 a les 14:32
+32
-1
Jo no surto per que no tinc amb qui fer-ho xd
😂
Anònim, 31/12/2016 a les 17:31
+3
-0
Ja son dos, prefereixo quedarme a casa 😪😪
😘
Anònim, 31/12/2016 a les 15:10
+14
-0
Bon any 2017 a tots 😘😘😘
Pffffg😂😂😂
Anònim, 31/12/2016 a les 16:50
+2
-0
Lu de la cisterna a set mol coralina ehhh😂😂
Pd: em fot mal rollu ara lu del raïm😂
...
Anònim, 31/12/2016 a les 17:29
+5
-0
Soc la única que prefereix pasar la nit de cap d'any en pijama polar miran les campanades i menjan pizza?? Será que soc massa petita encara per a sortir aquest día (14 anys)
Molt merlí
Anònim, 31/12/2016 a les 20:36
+6
-0
Bon any nou paripatètics, qui mes veurà les campanades de tv3 amb el carlos cuevas i la elisabet casanoves??😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍petooons adolecentes
FALSOS!
Anònim, 01/01/2017 a les 20:30
+3
-1
A l'última demosrta la cantitat de gent falsa que hi ha al nostre costat
pel de falsos
Anònima, 02/01/2017 a les 01:07
+2
-1
falsos perquè? si el meu desig fos donar-me un petó amb el germà de la meva millor amiga a ella li passaria el contrari, oi? (no se'l faria) no crec que hi hagi res dolent en mirar per la teva felicitat abans que ens la dels demés, diguem egoista però jo vaig primer.
Ultima pregunta
Anònim, 02/01/2017 a les 15:46
+5
-1
I si el meu desig és que es compleixi el que ha pensat el meu amic?

BOOM MADAFAKA
R.I.P
Anònim, 03/01/2017 a les 00:57
+2
-0
Pray for Coralina🙏