PARELLA

Les 5 pitjors maneres de tallar una relació amorosa [VOTA LA PITJOR]

| 02/01/2017 a les 18:39h
Arxivat a: RÀNQUINGS, Relació, parella, trencament, separació, consells, Amor
Si no estàs bé amb la persona amb qui estàs sortint has de tallar, però sempre cal que ho facis mirant de fer el menor mal possible, amb tota la sinceritat del món i donant la cara. És així com aconseguiràs conservar la teva reputació i no perdre aquesta persona per sempre més. En un futur, gràcies a fer les coses bé, potser podreu ser amics. D'entre les següents opcions, vota la que creguis que és la pitjor opció per deixar algú:

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Culpable
Anònim, 02/01/2017 a les 18:55
+37
-53
He fet la del whats i a la vegada la de dir que no estava preparada i al dies estava amb un altre!! Soc lo pitjor ho se...
totalment...
Anònim, 02/01/2017 a les 19:31
+35
-8
ets de lo pitjor...
per la de culpable
Anònimaaa, 02/01/2017 a les 21:06
+16
-2
Jo t entenc.... M ha passat lo mateix i ara em sento molt culpable....
tela
Anònim, 03/01/2017 a les 21:48
+2
-0
Aviam totes les maneres de tallar aquestes son de lo pitjor
Holaa
Anònim, 02/01/2017 a les 19:45
Interessant
+88
-0
Podrieu fer un article sobre les millors maneres de tallar ; )
Ghosting
Anònim, 02/01/2017 a les 19:57
Interessant
+71
-0
Jo crec que la pitjor és el Ghosting... És que mare meva, desaparèixer d'un dia per l'altre així com així, a mi em dóna algo
Bueno
Anònima, 02/01/2017 a les 20:17
+27
-0
Almenys ho has reconegut... Espero que hagis recapacitat i que no ho tornis a fer mai més.

Fa molt mal.
🙊
Anònima, 02/01/2017 a les 22:07
+8
-5
Jo vaig tallar per whaaats pero sq gairebe no es veiem!!
Sigueu mes comprensius
Anònim, 02/01/2017 a les 22:40
+6
-4
Totes son dolentissimes, a ningu li agrada que el deixin pero quan has de deixar tu que? No podeu anar de aquesta persona es dolenta perque mha deixat per whats o ha desaparegut. Que potser vosaltres en la seva situació feu igual!
Aixo de anar dient els demes fan i jo no és de cobards!
Ups
Anònima, 02/01/2017 a les 22:51
+5
-3
He fet la del whats i lo del ghosting ho he fet fins i tot amb amigues, ns marxo sense dir res... Sé que està malament però ns...
Enamorada?
Anònim, 02/01/2017 a les 22:58
+3
-0
Em podrieu explicar que se sent quan s'està enamorada?
Ghosting
Anònim, 02/01/2017 a les 23:18
+6
-0
A mi el meu ex m'ho va fer i jo ilusa no entenia qe passava fins qe amb el temps ho vaig saver
Ami m'acaben de deixar