CONSULTORI

«M'agrada molt una persona però no sé si dir-li perquè tinc por...»

| 04/01/2017 a les 09:20h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, amor, parella, psicologia, consultori




Hola!

M'agrada un noi que va al mateix curs que jo però a una altra classe. Tenim un grup per quedar i aquestes coses i des que va començar el curs vàrem començar a quedar amb el grup i m'ha anat agradant cada vegada més.

Jo no sé què fer, només ho saben quatre nenes amb les quals més confio i una d'elles m'ha dit que no li digui, que podria perdre l'amistat. Té raó, però jo em sento molt atreta.

Una altra de les meves amigues diu que sí que li agrado, que li va preguntar, però no sé què fer...

Em podríeu ajudar?

Gràcies!



Hola!

Primer de tot, gràcies per escriure'ns! Estem molt contentes de que hagis confiat en nosaltres per resoldre el teu dubte!

És veritat que si li dius i no li agrades pots perdre l'amistat... però pots fer d'altres coses abans que dir-li...

T'has plantejat intentar mostrar-li de manera indirecta que t'interessa? Provar de quedar amb ell a soles? Escriure-li a ell i prou...?

Fer coses que t'apropin a ell, que li puguin fer pensar que t'interessa però que no li confirmin que és així. I si veus que et segueix... potser llavors et pots animar en fer quelcom més directe. Però mentrestant, vés veient si vol quedar amb tu, si t'escriu, si mostra interès cap a tu... i si no... potser vol dir que no li agrades.

Sort!

eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81

 Accedeix al Consultori d'Adolescents.cat


Recorda que ja està a les llibreries el llibre 'El Consultori' amb respostes sobre amor, sexualitat, psicologia i alimentació!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

AJUDA
Anònima 15, 04/01/2017 a les 10:46
+1
-0
Vull tallar amb el meu novio perque sento que la nostre relació no va enlloc. Tambe es el meu Millor amic i no li Vull Fer mal perque sé que ell a mi m'estima. Com puc tallar amb ell de manera Suau i intentant no Fer mal?
Mira..
Anònim, 04/01/2017 a les 11:09
+0
-0
Tu li dius de bona manera, sense insults ni res, li dius q podeu continuar sent amics i li dius la veritat, li dius q trobes q la vostra relacio no anira en lloc, no menteixis, podeu ser amics igual si us continueu veient i tot aixo, sigues amable amb ell i no l'enviis a la merda directament, digali de la millor manera possible i segur q ho entendra. Anims😊 pd: si vols mes informacio et deixo un insta buit q tinc: ballaurav
ui....
Anònim, 04/01/2017 a les 11:21
+1
-0
em va passar el mateix però era ell qui volia acabar la nostra relació perquè no anava en lloc (no veia clara la nostra relació i com que cap dels dos es llençava per res més va decidir que ja n'hi havia prou d'esperar i que volia acabar..)
Erem súper amics, per mi ell era el meu millor amic, i en el meu cas em va fer molt mal, ens vam fer mal.
És molt difícil no causar dolor a l'altra persona en aquests casos, no et puc ajudar gaire...
L'únic que sí que et recomano és que PARLEU!
A nosaltres ens va fallar molt aquest punt. Parleu, expliceu-vos les coses, el que sentiu, el que penseu. Potser ell està en la mateixa situació que tu, qui sap; només parlant podreu saber què és el millor: si tornar-ho a intentar, si quedar només com amics...
MOLTA MOLTA SORT!
Resposta
Anònim, 04/01/2017 a les 14:03
+0
-3
Demanali primer de tot k no s enfadi.
Li dius k tel estimes molt pro k has decovert k l estimes com a amic.
Tambe tens la opcio k s enamori d una altre persona i k sigui ell ki talli.
Presentali una amiga guapa i digali a la noia k es comporti super mable blablabla
Fes k talli ell
La foto
Anònima, 04/01/2017 a les 10:55
+0
-0
La de la foto és la youtuber Rebeca Stones?
Ostia!
Anònim4, 04/01/2017 a les 11:45
+0
-1
Doncs si que s'assembla molt a la Rebeca Stones, però jo diria que no és ella, fixa't bé en el seu perfil.
ff
Anònim, 05/01/2017 a les 21:28
+0
-0
que va
la foto aquesta es profesional i molt
---
Anònim, 04/01/2017 a les 11:48
+3
-0
Jo sóc un noi i hem va pasar totalment el mateix, em vaig decidir a llançarme a una noia, hem va dir que no, però avans de demanar-li li vaig dir que sobretot, sobretot, sobretot, no voldria deixar de parlar amb ella, intenta-ho!
Ajuda
Anònima, 04/01/2017 a les 13:28
+0
-1
Bueno a mi m'ha passat mes o menys lo mateix, portava 5 mesos colada pel mateix tio i vam parlar amb una tia d'ell i ella em menjava el "coco" i el em deia que no li fes cas perque aixo li diu a totes les noies que van a per ell, i ell em va preguntar que a que ve aixo si no magrada i li vaig dir:
- No t'ho volia dir daquesta manera pero em moles molt.
Llavors ell em va entendre i la nostra amistat va arribar a mes, ens vam liar i tot i aquella noia es va emprenyar molt i uns mesos despres, en una festa ens vam pegar.
I bueno no marrepenteixo de res del que vaig fer perque ara soc feliç, no som parella, ni vam estar de lio, inclos ell te novia actualment, pero se que algun dia tindre oportunitat amb ell, ja que em tracta com a una germana i me l'estimo cada dia mes.
Conseeells?
Anònima, 04/01/2017 a les 13:42
+0
-1
Holaa! Doncs jo estic enamorada d'un noi 2 anys més gran que jo, som amics, i sempre quedem en grupet, en el qual també hi es el meu cosi, molts cops li envio indirectes, pero mai les pilla, molts cops bebem de la mateixa llauna, m'agafa la ma amb alguna escusa, m'acaricia el cabell , i molts cops noto que em mira... pero no se si significa algo, si ho fa per ser amable o per que es "un amic". Quan quedem en grup acabem parlant nosaltres dos sols d'algo, em pregunta pels meus problemes i m'ajuda, no sé si sent algo per mi o tinc paranoies o algo per l'estil, pero no se si dir-li, ja que soc tímida i no el vull perdre com amic a més a més crec que li agrada una altra noia i que es fixa amb el físic, i jo soc normaleta de físic, ell ja ha tingut novia algun cop i eran bastant guapes, en canvi jo no n'he tingut de novio, li pregunto al meu cosi si al noi que m'agrada li agrada algú i qui, pero em diu que no em dira res, li pregunto si tinc possibilitats i em diu que no i se,prenho fa mitg somrient (i aixo em confon) pero nose... i no se si arrisgar-me o no.. consells?
Mira
Anònima, 04/01/2017 a les 21:03
+1
-1
Disli que et mola, serà el millor, jo ho vaig fer i tot em va anar millor.
Soort!❤
Nois, que voleu que hos digui una tia a l'hora de dirvos que li moleu?
Anònima, 04/01/2017 a les 21:06
+1
-0
Ens farieu un gran favor a les noies contestar aquesta pregunta.❤
resposta a la que vol saber que ens agrada que ens diguin als tios
Anònim, 07/01/2017 a les 00:30
+0
-0
El millor és que siguis directe, i si no ho veus clar llança unes quantes indirectes, però vés amb compte amb les indirectes perquè jo en vaig llançar unes quantes a una amiga que m'agradava i la vaig cagar
Molta raó
Anònim, 04/01/2017 a les 14:23
+0
-0
A mi em passa el mateix
1 Any mes
Amor, 04/01/2017 a les 15:55
+0
-0
Hola, be a mi magrada un noi un any mes gran, he parlat amb amics i amigues seves ja que ultimament ens fem mes i m'an dit que en un futur tinc possibilitats pero que ara no li mola ningu. No se que fer perque si l'olvido dubto que en el futur hem torni a agradar pero ara ho passo malament ja que no hem fa cas😭
Per als nois
Anònim, 04/01/2017 a les 18:29
+0
-0
Sóc noia i bueno em podrieu donar la vostra opinió?
Als nois si li agradesiu a una nena com us agradaria enterarvos?
No em poseu coses molt dificils perque tinc 12 anys. Ell i jo anem a la mateixa clase i es molt simpatic amb mi, m'agradaria dir-li que m'agrada. Vaig parlar amb una amiga seva i em va preguntar que si m'agradava perque la gent deia que jo li agradava segons ella i que ell a mi també, em podrieu dir com us agradaria enterarvos (que us ho digues un amic vostre de part de la nena, que us ho digues ella, o nose per san valentin que us ho digues ella tambe es que nose)
Xorrada
Anònim, 08/01/2017 a les 12:57
+0
-0
Jo he quedat a solas amb moltes amigues i no per aixo magraden, no sortiria amb elles, parlo amb elles per privat i tal i tots sabem que fer aixo no significa res, aqui leu cagat.