TENDÈNCIES

La moda unicorn arriba a l'«eyeliner». T'hi atreveixes?

| 03/01/2017 a les 21:22h
Especial: Moda
Arxivat a: TENDÈNCIES, colors, unicorn, delineat, eyeliner, moda

A alguns ens sonen els unicorns de la mitologia, a d'altres més de Harry Potter. Però a molts de vosaltres potser us vindran al cap les modes dels colors pastel al cabell i us vindran al cap algunes famoses lluint aquestes tendències. Recordes la Kilye Jenner a l'últim festival Coachella?
 

La febre dels unicorns va començar el 2015 i aquest any passat s'ha anat estenent per tot tipus d'objectes des d'accessoris decoratius, roba, pijames, sabates, pastissos...

Fins i tot s'han arribat a fer reptes com el #unicornchallenge
 
 

#unicornchallenge #unicorn #imaunicorn @ayaaaaaanooon @shiomiisan @arisasasasasasa

A video posted by Yumi Saito (Goto) (@mameyumi412) on


El maquillatge doncs, no es podia quedar enrere. L'última tendència que hem vist a les xarxes socials és el delineat d'unicorn. Et sembla una parida? Potser podria ser un maquillatge ideal per a una festa de disfresses, o per qualsevol esdeveniment especial... És creatiu, màgic, somniador... i del que no hi ha dubte, és que amb aquest eyeliner, captivaràs totes les mirades...



Consisteix a simular la característica banya d'un unicorn sobre la parpella mòbil de l'ull. Si prefereixes un disseny senzill, pots dibuixar el teu eyeliner d'unicorn amb només 2 colors. Primer traça un delineat normal i després, amb ajuda d'un llapis més fi o més vistós, crea petits traços que generin la sensació d'envoltar al primer delineat.

Però com que sempre és millor veure'n un exemple, hem recollit els dissenys més bonics perquè et serveixin d'inspiració. Com veuràs, hi pots afegir purpurines i tants colors com vulguis... deixar volar la teva imaginació!
 
  

 
 

The latest #MakeUpTrend is here and it's magical! Would you try the #unicorneyeliner

A photo posted by Virgin Radio Kitchener (@virginradiokitchener) on

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

😂lol
Anònim, 03/01/2017 a les 21:30
Molt interessant
+121
-0
Ja costa fer-lo normal
Veritattt
Anònim, 03/01/2017 a les 22:10
+13
-2
Ya en tenim prouu en fer la linia normaal jajajajaja aixo es un high leveel pero ho trobu una mica xoni... (es la meva opinio)
IMPORTANT!!!
Anònima, 04/01/2017 a les 00:15
+4
-0
Us agrairia moltíssim que fessiu aquesta enquesta del meu Treball de Recerca (TdR) és molt curt, us portarà molt poc temps en fer lo i m'ajudarieu molt. Aquí us deixo el link:



egs
Anònim, 04/01/2017 a les 11:23
+1
-2
urruros, no m'agrada geeens, prooo gens (la meva opinio)
Enamorament instantani
Anonimaa que no sap q fer😂, 03/01/2017 a les 22:00
+8
-1
Eiii adolescentsss!!
A cap d'any vaig parlar amb un noi en plan normal, diguem que em treu un parell d'anys i doncs fins aquí be (ens oblidem de dirnos els noms) i sento un amic seu q el crida
Aquí ve quan al día seguent el busco i li parlo per insta peeero ni obre el missatge (no surt visto) ni contesta ni res..... El començo a seguir i encara no ha vist el missatge tot i que ha penjat unes fotos.
Tinc ganes de parlar amb ell, pero no vull arrastrarme. Que faig??? Pd. No es del meu poble, per tant es difícil trobarmel.

Gracies adolescentsssssssss😘
Aixo no ho sap fer ni deu, maquilladores profescionals potser si jajajaj
Lolita lola, 03/01/2017 a les 23:30
+16
-1
Em sap greu dirt-ho pero crec q esta sudant un xic de tu
Es un invecil oblidal
Sort!❤❤❤
BUENO
Anònim, 03/01/2017 a les 22:01
+11
-0
Igual per aquest carnaval.
Ja se que no be al cas però estic confosa i nevessito consell
Anònimaaquenecessitaconseell, 03/01/2017 a les 22:22
+5
-0
En resum, que nose que fer amb el tema d'un noi. Me sembla que m'agrada pero mes que agradarme m'atreu moltissim I no se si obrirli pel whats o que, si li dic algo o no... I a l'insti em moro de ganes de parlar amb ell pero no se de que començar a parlar. No que fer pq kuan els profes fan grups casi sempre em toca amb ell I riem molt I tal pero jo per dins m'estic morint de ganes de donarli un peto.i a sobre Es senta davant meu i aquestos dies només faig q pensar amb ell. Que faig?
Gracies per llegir-ho i ajudar-me adolescents❣❣

Conselleeeet
Anònim, 03/01/2017 a les 22:54
+10
-1
OBRELI.
No esperis a que ell fagi el primer pas "eres el dueño de tu destino"

IMPORTANT (NO)
Anònim, 03/01/2017 a les 22:52
+2
-1
Holaa,bueno jo había pensat en fer un grup de whatsapp o instagram per cneixenss tots i tal i si algu va a l'esquiada pues f em la peña i tal bueno qui vulgui que deixe el seu instagram o alguu i pues faig jo el grup o qui Vulgui jajdeu
nou grup dadolescents.cat
grup, 04/01/2017 a les 02:05
+3
-0
Si voleu entrari envieu un direct a @addolescents.cat a instagram
Petons🔥😘
M'encanta💋
Yo❤, 04/01/2017 a les 08:27
+4
-0
Realment m'encanta😍 pero si no em se fer ni la ralla que em surti recte i igual que l'altre.... Que me de saver fet això??😂
tot es qüestió de pràctica
Anònim, 06/01/2017 a les 02:25
+0
-0
jo sóc noi i l'eyeliner em surt molt bé (o això m'han dit jaja)
A veure
Anònim, 04/01/2017 a les 09:46
+3
-0
Així per fer-te una foto al ull amb això queda bé pero després anar al carrer o a una festa no m'agrada tant
Ni en 20 anys