CONSULTORI

«És possible masturbar-se sense haver d'utilitzar els dits?»

| 05/01/2017 a les 09:20h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, masturbació, sexualitat, consultori




Hola!

Tinc dues preguntes.

1. Em podeu dir maneres per masturbar-me sense la necessitat d'utilitzar els dits?
2. Em fa mal posar-me els dits, encara que sigui poc, i tampoc li trobo cap plaer per molt excitada que estigui, és normal?

Moltes gràcies per l'ajuda!



Hola!

En primer lloc recordar-te que tenim tot un cos per a ser estimulat, per tant, és important no centrar-nos únicament amb els genitals, sinó explorar cada centímetre de la nostra pell, veuràs que descobreixes sensacions noves.

No notar molt plaer en introduir els dits és normal, recorda que la part més sensible i que produeix més plaer es troba fora de la vagina, concretament al clítoris. Prova d'estimular-lo de diferents maneres, acaronar-lo pels costats, fent cercles, pressionant... tu mateixa vés descobrint, des de la curiositat, què t'agrada i com t'agrada masturbar-te!

Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!

Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat

 Accedeix al Consultori d'Adolescents.cat


Recorda que ja està a les llibreries el llibre 'El Consultori' amb respostes sobre amor, sexualitat, psicologia i alimentació!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

BONDIA🌄
Anònima, 05/01/2017 a les 09:42
Interessant
+74
-3
Nois i noies!! Que veurem els reis avui, agafeu molts carmels eh! Vull dessitjar que tots els adolescents siguin feliços, i molts anims amb tot! I petonets per tots! I Molt Bon dia!!💝😊☀
I una pregunta! El any 2016 no heu tingut la sensació que ha passat molt ràpid? Mersi muamua.
Volaan
Anònim, 05/01/2017 a les 11:32
+15
-0
Bon reiis😘A mi tambe ma passat volant pff💜😅
Re: Bon dia🌄
Anònim, 05/01/2017 a les 12:50
+10
-0
Moltes gràcies bonica. Igualment!!! 😘
Jo no stic segura de que m hagi passat gaire ràpid aquest 2016😖😓
Que acabeu de passar bones festes!!!
xD
Anònim, 05/01/2017 a les 15:02
+4
-0
Ens l'han escursat, no? Sol ser de 365 dies però per mi que ha estat de 248 només.
Bon any nou xiquets!
Anònim, 05/01/2017 a les 17:01
+16
-10
Avui, no oblideu de portar els fanalets independentistes a la cavalcada dels reis!! M'omple de goig començar el 2017 amb aquest acte tan maco. 😉
Que ens sentin ben alt els de de dalt! #lanostrallibertatmesapropquemai //*// 😘😘
Gràcies!
Anònima, 05/01/2017 a les 10:21
+25
-1
Moltes gràcies reina, el mateix et desitjo per a tú❤️ I si, el 2016 es l'any que m'ha passat mes rapid de la meva vida😌
#dabbb
Merci!
Anònim, 05/01/2017 a les 14:29
+2
-1
Holaa, el que volia demanar es a algu que em pugui explicar com masturbarme, ja que no ho he fet mai. Si pot ser amb maxim detalls possibles, sino tampoc hi ha cap problema, graciess
Si ets un tiuu t'ho dic
Anònim, 07/01/2017 a les 09:59
+1
-0
Jo si vols t'ho explico, es molt guai ajajajjaja
Espesifica
Anònim, 08/01/2017 a les 16:35
+1
-0
Autores d'especificar el sexe sino no et podrem ajustar.
Holaa
Anònim, 05/01/2017 a les 14:31
+1
-1
Una pregunta, veig per tot arreu 'el climax' que es? Jajajajajaj moltes gracies!
Clímax
Anònim23, 07/01/2017 a les 02:16
+0
-0
Punto culminante o de mayor satisfacción de la excitación sexual en las zonas erógenas o sexuales.
De res.
MASTURBACIÓ
Anònimaa30, 05/01/2017 a les 16:20
+10
-0
Per la noia que ha fet la pregunta si que hi ha altres maneres per masturbar-se sense posar les dits. Jo personalment ho faig amb un coixí o peluix i arribo a l'orgasme. Pots provar amb diferets coses.
Unicornioooo
Anònim 👅💜, 05/01/2017 a les 23:20
+5
-1
Bons reiis per a tots i a totees😍💙
Disfrueu estos ultims dies que la semana que ve ja tornem😢🔫

Like si esteu amb grip😹
Besiiiis 💋💋💋