amor

5 senyals que indiquen que estàs més enamorat del que et pensaves!

| 04/01/2017 a les 19:15h
Arxivat a: VIRALS, 5, amor, consells, llista, senyals


Quan comencem a enamorar-nos d'algú hi ha moltes vegades que ens intentem convèncer del fet que no està passant res. Per què? Bé, perquè l'amor en moltes ocasions fa por. Qui saps i ens trencaran el cor o qualsevol altra cosa? A continuació et mostrem 5 senyals que indiquen que estàs MOLT enamorat d'aquella persona.

Se t'escapa un somriure quan veus aquella persona



Les teves gesticulacions et delaten! Encara que ho vulguis controlar, no pots. Només veure aquella persona especial et provoca les sensacions més boniques!

 Penses en aquella persona quan et lleves



Ell/a és el primer que et ve al cap cada dia <3

 Estàs molt atent/a als seus perfils de les xarxes socials...



Ha publicat alguna cosa nova? Ha canviat la seva foto de perfil? Està en línia? Qui li ha fet un like? Ho vols saber TOT!

La teva família nota alguna cosa diferent en tu 



Et veuen més conent/a, menys cansat/a, rius més, estàs més actiu/a, de bon humor... Tot això és fruit de l'amor!

Imagines un futur amb aquella persona



Sense adonar-te'n estàs fent plans a llarg termini! I no ho pots evitar...

TAMBÉ ET POT INTERESSAR LLEGIR:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

CONSELLS URGENTS SIUSPLAU
Anònim, 04/01/2017 a les 19:58
+12
-1
Tant nois com noies, deixeume als comentaris quines frases (en el cas dels nois, frases que us agrada que us diguin) i (en el cas de les noies, frases que dieu), cuan voleu iniciar conversa amb un noi, que casi be no coneixeu... I lo que e dit per als nois, frases que us agraden que us digui una noia per començar a parlar, que us facin pensar, que maja i que pot ser interesant... Perfavor, es que dema al meu poble, fem la cabalgata dels reis, i jo fare de patje, i el noi amb el que vull començar a parlar, EN TEORIA tambe ha de fer-ho, i no se que dirli... Gracies
34
Anònim334, 04/01/2017 a les 20:40
+12
-3
sigues tu mateixa, si no li agrades sent com ets tu, ja el pots deixar escapar...
Soc noia
Anònim, 04/01/2017 a les 22:25
+8
-0
Ei hola.
-Et dius× no?
-Si
K tal
B
Waw. No t hi feia aki a la cavalcada
Si bno
A mi la veritat.(li dius algo personal sobre si et feia ilusio o nse)(k sigui algo positiu. No lo de jo no volia o jo no hi pinto re) en plan si no es positiu k no ho sembli

Avans de k marxi li preguntes si te plans per x dia i li dius per quedar al parc

Bno esk has de ser tu mateixa
A mi no es k m encant quedar i eñ k preferiria es k em demanessin el meu wassap
referint-me a l'article
Anònima, 05/01/2017 a les 23:42
+1
-0
us oblideu que hi ha gent que està enamorada sense tenir parella, és a dir sense ser correspos
amor
Anònim, 04/01/2017 a les 19:59
+17
-14
hola em dic ****** i m agrada el Pep Bonilla de l institut euclides de 1r D
En Pep Bonilla?
Anònim, 04/01/2017 a les 21:42
+12
-4
Crec que et conec, si ets qui crec jo que ets... s'et nota bastant.
Pe jo també sóc de 1rD del mateix insti.
1D
amor infinit, 04/01/2017 a les 22:55
+7
-3
A mi tmb m'agrada en Pep Bonilla
Aiiiaaiiiaaii
Anònim, 05/01/2017 a les 08:25
+26
-1
Culeebroonnnn del buenooooo
Pep manifestat!!😂😂😂😂😂
Xd no se qui souuuu
..............
Anònim, 05/01/2017 a les 11:17
+10
-1
Saaalseo del bo! Peeep ligon no se qui sou eeeh ns ni quin insties jjaajaj
Això és enserio?
Anònim, 05/01/2017 a les 16:05
+5
-4
Sóc en Pep😳 Bueno vaig a aquest insti i soc de 1 D. Suposo que seré jo... nose, siguis qui siguis obrama per waats!! No tinguis vergonya enserio, ua esque estic flipant.
Per cert, no seràs... la paula no?
...
Anònima, 04/01/2017 a les 19:59
+32
-1
Doncs n'estic més del que pensava...
❤️❤️❤️
Anònim, 04/01/2017 a les 21:04
+20
-2
Jo també m acabo d adonar que m agrada molt mes😭
♥♥♥
Anònimaaaa, 05/01/2017 a les 09:10
+7
-0
Igual. No em pensava que ho estigués tant.
Holaa
Anònim, 04/01/2017 a les 20:01
+21
-3
Like si quan escrius l'any poses 2016!!
Lo❤ve
Anònim, 04/01/2017 a les 20:05
+11
-1
Jo l'any passat estava enamoradíssima d'un noi 4 anys més que jo... I em passava tot això, sobretot la 4, com deia jo, estava boja! 😂 I quan es va acostar a mi a par-arme, estava tant contenta que vaig plorar i tot. Però va ser a partir de llavors que em va deixar d'agradar. Algú com jo?
Saame
Anònim, 04/01/2017 a les 22:34
+6
-2
A mii! Estava Super penjada dun tiu, fa dos mesos o aixi em va comenar a tirar la canyaa i li vaig dir que no, i ara que pasa de mi em torna a molar 😂😅
Ye
Anònim, 04/01/2017 a les 20:23
+14
-1
Aixo em passa amb una amiga meva... soc tia i sempre mhan agradat els tios pero nose... es com diferent. Algu li ha passat?? Creieu que estic pillada o algo?
Tranquila
Anònimaaa, 04/01/2017 a les 20:33
+11
-1
Jo també sóc noia, sempre m'havia enamorat de nois i ara estic pilladísima d'una amiga meva (ella té novia), és dur
Igual
Anònim, 04/01/2017 a les 20:55
+10
-1
A mi també em passa. Nose com puc saber si li agrado...
I a mi
Anònim, 04/01/2017 a les 22:28
+7
-0
Tmb soc noia. Aixo m ha passat. Primer em vaig piñlar d un noi. I despres d una noia el k passa es k ella tenia novio. La vaig poder oblidar i ara estic pillada d una altre noia k crec k tansols em saluda pk li faig pena(bno en realitat no ho se) i a vegades tinc ganes de dirli k estic pillada i m imagino a les dos parlant en un lloc tranquil i tot bno em poso situacions k se k no passaran pk...
doncs..
Anònim, 04/01/2017 a les 20:24
+1
-1
Jo pensava que si però només la úlitma jajj
AJUDA!!!
Anònimaaa❕, 04/01/2017 a les 20:26
+4
-1
El que em passa és que fa uns dies vaig estar parlant amb un nen d'un curs més i em va encantar... D'això fa una setmana i ara tinc moltes ganes de tornar-hi a parlar.
El que tinc pensat és esperar a que m'obri ell i, si no ho fa, doncs esperar a tornar a l'escola i avera què passa.
Si no passés res, el que pensaria és que ja no està interessat en mi. Per tant, no sé si l'obriria o no.
Estic molt liada i no sé què fer realment.😅 Em podeu donar algun consel?
liada
Anònim, 04/01/2017 a les 22:10
+4
-1
Es qe ami me pase lo mateiX qe tu i sempre dic si li intetreso ja me obrira ell 😢pero te aseguro qe no te servira de.res espera sol aumente el teu amor.jo lo qe he fet primer es sapique si esta amb alguna.i si esta solter enfadarte fes el possible per aconseguirlooo💪💪💪💪animooo qe tun pots
Pro k mes donaa
Anònim, 04/01/2017 a les 22:30
+4
-1
Obriulo vosaltes. Soc noia i la veritat trobo una tonteria k hagi de ser el noi ki obra tansols per no semblar desesperat. A mi si m obra un noi o qui sigui no penso k m obro pk sta desesperat. Segur k vosaltres tampoc!
Ja ho sabia
Anònim, 04/01/2017 a les 20:28
+20
-1
Se que estic enamorada el problema es que no puc fer res
Igual
Anònim, 04/01/2017 a les 23:07
+3
-0
A mi em passa el mateix
lectorssssss
Anònim, 04/01/2017 a les 21:07
+2
-1
algún llibre que em recomaneu aixi d'amor i emocions??
gracieeeees!
Eii
Anònima, 04/01/2017 a les 22:44
+3
-0
Kissme prohibido enamorarse❤️
Tel recomano 100%
🙊
Anònima, 04/01/2017 a les 21:53
+3
-2
Ps si q stiic enamorada, siii...
MH i AP😍 (els dos, nse quin triar😂)
Pos
Anònim, 04/01/2017 a les 22:32
+11
-0
Pensa. Si els dos canviessin d aspecte i fossin com la persona mes lletja(no cal exagerar pro per dir algo)k coegueu.
Amb quin et quedaries?
Aki tens la teva resposta.
Mdjdj
Anònim, 05/01/2017 a les 02:06
+5
-1
Tira una moneda enlaire i digas quin es cara i quin es creu. Abans de mirar si es cara o creu hauras preferit que caigui cara o creu( osigui hauras pensat en un) pues aquell
Pd: mexplico ftal
🙊
Anònima, 05/01/2017 a les 15:07
+1
-0
Merciiii als/les q heu resposss! Ara ja mhe decidit🌚
Jajaj merci enserio :3❤
pos si
Anònim, 04/01/2017 a les 22:41
+20
-0
estic mes penjada que un fuet de casa tarradelles
No se que fer
Anònima, 04/01/2017 a les 23:08
+3
-1
Holaa! Doncs jo estic enamorada d'un noi 2 anys més gran que jo, som amics, i sempre quedem en grupet, en el qual també hi es el meu cosi, molts cops li envio indirectes, pero mai les pilla, molts cops bebem de la mateixa llauna, m'agafa la ma amb alguna escusa, m'acaricia el cabell , i molts cops noto que em mira... pero no se si significa algo, si ho fa per ser amable o per que es "un amic". Quan quedem en grup acabem parlant nosaltres dos sols d'algo, em pregunta pels meus problemes i m'ajuda, no sé si sent algo per mi o tinc paranoies o algo per l'estil, pero no se si dir-li, ja que soc tímida i no el vull perdre com amic a més a més crec que li agrada una altra noia i que es fixa amb el físic, i jo soc normaleta de físic, ell ja ha tingut novia algun cop i eran bastant guapes, en canvi jo no n'he tingut de novio, li pregunto al meu cosi si al noi que m'agrada li agrada algú i qui, pero em diu que no em dira res, li pregunto si tinc possibilitats i em diu que no i se,prenho fa mitg somrient (i aixo em confon) pero nose... i no se si arrisgar-me o no.. consells?
P.D: noois com hos agrada que hos diguin el que senten per vosaltres?
Tía estas més cega
Anònimaaa amb experiencia, 05/01/2017 a les 02:35
+5
-0
Jo crec que t'estas tencant a totes aquestes indirectos super directes per por, li moles tonta no t'ho piensis i llençat ja!!! A una amiga li va passar el mateix eh pero jurat igual i per por no va Fer res i al final despres de uns quants mesos el tío va acabar rendinse, aixi que no siguis bleda i ves a per ell.
Heeeyyy
Anònim, 05/01/2017 a les 01:48
+16
-0
ESTARIA BÉ QUE FESSIU UN ARTICLE IGUAL QUE AQUEST PERÒ PER SABER SI L'ALTRA PERSONA HO ESTÀ DE TU!!😬❤
+1
Anònim, 06/01/2017 a les 20:54
+0
-0
A mi també m'agradaría ja que crec que m'estic pillant per un tio dos anys mes que jo i parlem molt però no sé si soc jo que m'enparanoio o de veritat tonteja amb mi. Les meves amigues opinen que sí, pero no sé.
....no puc fer res???
Anònima, 05/01/2017 a les 01:52
+1
-0
Jo estic pillada d'un noi de rugby. És simpàtic, divertit,...guapooo ejejjeje. He parlat només una vegada i m'agradaria parlar amb ell mes però no puc perque crec que te novia (no ho se).
Si algú em dona um consell per parlar-li a ell :)
consell
Anònim, 05/01/2017 a les 11:26
+0
-0
Avera jo et donc el meu consell (estic bastan boja es dir potser no tatreveixes, per vergonya jajja) Després de l'entreno de rugbi tapropes a ell i comenseu a parlar (si no saps de q parlar parla de rugbi) i aixi ho fas aproximadament 3dies XD fins comensar a parlar d'amor (no et posis nerviosa si no nutara q estas pillada per ell) i doncs li dius:
-queee, que tal amb la vida amorosa? XD
+(i aqui et dira si te novia/o o no te res)

FIN jajjaj espero ajudarte
Skins
fan de skins^^, 05/01/2017 a les 06:13
+2
-0
Like si heu somrigut al veure la Cassie (Hannah Murray)
Molt penjada
Anònima, 05/01/2017 a les 10:14
+3
-0
Guillem💕
******
Anònima, 05/01/2017 a les 14:41
+1
-0
Em dic ****** vaig a l'insti de scf i m'agrada en marc de 3e
Ajudaa
Anònima, 05/01/2017 a les 14:57
+1
-0
Hola...
Jo estic pillada d'un noi de la meva classe des de fa un any. L'any passat no parlavem gaire (però ens portavem molt bé entre nosaltres a classe) a principis del curs passat em vaig adonar que m'agradava ( i encara m'agrada) i durant el que portem de curs sento que ens hem fet encara més que avans, ara quedem amb un grup petit d'amics i sempre deixa els nens i ve a parlar amb mi, ja sigui per preguntar la meva opinió d'algo o per fer bromes. Sempre te alguna excusa per tocarme o posarse a prop meu. Em pensava que li agradava però un dia em va dir que com que em tenia molta confiança que li digues si s'havia de llançar per declararse a una nena que diu que li agrada. Li vaig dir que depen de com es portessin i vaig fer veure que no m'importava però si que m'importava, i molt. Li vaig preguntar qui era la que li agradava però no m'ho va voler dir. Ja ha passat bastant d'allo i seguin quedant però ja no parlem tant, crec que m'agrada més que mai però tinc molta por, que faig??💔
Amooor ❤
Anònima , 05/01/2017 a les 16:27
+1
-0
jo sempre m'he fixat en els nois i tal pero ara que una amiga meva m'ha dit que es lesbiana i m'he en plan introduit en aquest mon no se si soc bi o algo... ajuda pliiis ❤
ajudaa
Anònima, 05/01/2017 a les 20:38
+1
-0
Ets bi si et mola o sents atraccions per a les ties.
CONTESTEUU
Anònim, 05/01/2017 a les 17:16
+0
-0
Hola! Em farieu un favor si poguessiu contestar a aquesta enquesta d'un treball de recerca!! Per getn de 17, 18 i 19 anyss



Pfffff, ajuda...
Anònim, 05/01/2017 a les 23:43
+1
-0
A mi magrada un noi que es diu Marc albesa i pues ell va sortir duna relacio fa uns mesos i no volia res amb ningu, pero va arribar el día q no vaig poder mes i li vaig tindre que dir que magradava... Ara fa poc me adonat que esta sortin amb una de fa 2 o 3 dies pero a mi em segueix agradan igual i ho estic pasant molt malament...
No se que fer
TM, 09/01/2017 a les 18:26
+0
-0
Pff.. no se que fer, estic penjadisima d'una noia (si, soc bisexual, supereu-lo).
Però ella te novio, pero unes amigues seves m'han "demostrat" que ella tambe m'estima... Jo també tinc novio..
Que faig?