CONSULTORI

«La meva nòvia em va deixar, ara m'he 'liat' amb una altra i s'ha enfadat...»

| 06/01/2017 a les 09:00h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, psicologia, consultori




Hola!

Fa dues setmanes que la meva nòvia em va deixar i avui faríem 2 anys. Jo he 'perdut molt el cul' per ella, però la cosa va acabar malament. L'altre dia em vaig liar amb una altra noia quan vaig sortir de festa i ella ho ha sabut i s'ha enfadat.

Realment la trobo molt a faltar i he plorat moltíssim per ella. M'agradaria tornar amb ella, com ho puc fer?

Gràcies!



Hola!

Gràcies per escriure'ns i per a confiar en nosaltres i en el Consultori!

Si tu realment vols valorar tornar amb ella, podries parlar-ho amb ella. De vegades, ser sincer és el millor que es pot fer. Això sí, hauràs d'estar preparat per la resposta que et doni ella perquè tant pot ser que vulgui tornar amb tu com que no ho vulgui I ja ho has passat malament una vegada i això podria reobrir ferides.

T'enviem una abraçada molt gran!

Cuida't molt i sort!

eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81

 Accedeix al Consultori d'Adolescents.cat


Recorda que ja està a les llibreries el llibre 'El Consultori' amb respostes sobre amor, sexualitat, psicologia i alimentació!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

.
Anònim, 06/01/2017 a les 10:39
+44
-1
Bueno el primer de tot es que si ella t'ha deixat i no estaveu junts tens dret a liar-te amb qui et doni la gana, i ella no te cap dret a enfadar-se i molt menys si t'ha deixat ella 😅
Suposo que ella s'ha molestat perque si us estimaveu i en dos setmanes et lies amb un altre, doncs l'has oblidat molt rapid, pero tu pots fer el que vulguis i te l'hauria de sudar el que pensi ella.
😔
Anònim, 06/01/2017 a les 12:42
+11
-0
Primer de tot que no estaveu junts i tu pots fer el que vulguis, pero entenc que tu te l'estimes i al veure que ella es molestava t'ha fet pensar que encara l'importes.
Pero si realment ho has passat malament, pensa si realment et compensa tornar a passar pel mateix.
Sigues egoista i pensa amb tu, hi han mes noies i segur que trobes una que et valori i no t'ho faci passar malament.
solució
Anònim, 06/01/2017 a les 13:54
+6
-10
Nanuu el que has de fer es tirar-te totes les seves amigues perquè s'en adoni del seu error
Igual...
Anònim, 06/01/2017 a les 14:38
+3
-0
A mi em va passar el mateix, pero jo vaig deixar al meu novio, al cap d'una setmana em vaig liar amb el paio q era el meu amor platonic i al cap d'uns dies li vaig explicar al q era el meu ex ja q no mu podie aguantar, es va enfadar molt pero ara em tornat ja q no podem estar l'un sense l'altre❤
Mala suerte
Anònim, 06/01/2017 a les 15:25
+2
-0
Pues si ta deixat q saguanti....
.
Anònim, 06/01/2017 a les 15:54
+3
-0
mira noi si a tu t'agrada parla-ho amb ella però també no tenia raó per enfadar-se quan va ser ella la que va tallar i a sobre s'enfada quan ja no estàveu junts. Però si de veritat sents que ella es la definitiva t'animo a que ho parlis i si diu que no "pues a tomar vientos" i no et sentis malament perquè és ella la que perdrà algú que de veritat la estimava.
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Anònimaa , 06/01/2017 a les 19:41
+8
-1
ke la donguin pel cul no? si et va deixar dons pots liarte amb qui vulguis

el que no entenc es pq et lies amb una altre si vols tornar amb ella pro bueno -_-
si et va deixar