MODA

Els 'chokers' evolucionen en la seva versió masculina com a 'men chokers'

| 06/01/2017 a les 23:00h
Arxivat a: TENDÈNCIES, actualitat, tendències, moda, chokers


Els chokers han tornat dels anys 90 per tornar-se a posar de moda actualment. Moltes influencers a les xarxes socials han aparegut amb cokers al coll. Però ara ASOS ha llançat una línia de chokers exclusiva per a homes.



Un dels primers famosos en atrevir-se amb el choker masculí va ser Harry Styles i ho va fer amb la sessió de fotos que va protagonitzar per la revista Another man.
 
 

||| 29.9.16 |||

A photo posted by @harrystyles on

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

jojojojo
Anònim^^, 06/01/2017 a les 23:20
+22
-12
me encanten jejeje
First??😂😂
Anònim, 06/01/2017 a les 23:21
+26
-12
Aixi va la moda d'avui en dia....
Fdsh
Anònim, 07/01/2017 a les 10:00
+8
-6
Pues a mi m'agraden mooooooolt
...
Anònim, 06/01/2017 a les 23:22
Molt interessant
+168
-8
el meu gos en porta un d'igual, està a la moda!!! :)
sii
Anònim, 06/01/2017 a les 23:31
+5
-1
Sii el meu també!! Quina casualitat, segur que s'ha posat molt de moda c:
Hahahaaha
Anònimaa, 07/01/2017 a les 08:59
+8
-0
Hahaaha puta ama😂❤
Soc la unica o no?😂
Anònimaaa💘, 06/01/2017 a les 23:42
+29
-0
A vosaltera us pasa que esteu a la botiga i te vols comprar chokers i del pack sol us agraden 2 de 5?? O Soc la unica?😂
Putes modes
Anònim, 06/01/2017 a les 23:55
+4
-2
Gaire bé totes les modes que hi ha actualment tenen un significat darrere i es un insult que siguin moda, les alfes (o bombers) originariament eren del moviment punk i skinhead, i alguns collarets arrapats al coll (no en concret nomes aquests) originariament eren per prscticar el sdmb... Les coses es posen de moda i ja no sabeu ni el que porteu...
Significat de la gargantilla
Anònim, 07/01/2017 a les 13:45
+0
-1
Un famós quadre de Manet, "Olympia"[1863], representa a una prostituta vestint una cinta negra al voltant del seu coll. Durant aquella època, una cinta al voltant del coll podia significar que la dona que el portava fos una prostituta.
Documenteu-vos.
Anònim, 07/01/2017 a les 17:42
+4
-0
El choker era un símbol feminista durant la revolució francesa, se'l posaven les dones al coll en honor a les companyes que havien passat per la guillotina.
Bombers
Anònim, 07/01/2017 a les 20:04
+2
-0
Les bombers eren o són encara, no ho tinc massa clar, les jaquetes que portava l'aviació americana.
XD
:v, 09/01/2017 a les 18:16
+0
-0
Finalment algú més s'adona de que els chokers que es porten, que són petites cadenetes per a subjectar el cabell, són identiques a les que porten les sumises del bdsm. O que la cinta negra significava que aquella dona es dedica a la prostitució.

PD: No es res pero penso que el 2018 es posarà de moda portar això

Masculinitat fràgil
Anònim, 07/01/2017 a les 00:13
+5
-5
És que diuen que si els homes es posen un choker que és una cinta negra (totalment igual que el de la segona foto) que està enfocat més cap a dones, però que no cap mena de diferència, perden la seva fràgil masculinitat.
Masculinitat fràgil
Anònim, 07/01/2017 a les 00:17
+3
-4
És que diuen que si els homes es posen un choker que és una cinta negra (totalment igual que el de la segona foto) que està enfocat més cap a dones, però que no cap mena de diferència, perden la seva fràgil masculinitat.
........👎🏻
Anònim, 07/01/2017 a les 00:37
+3
-16
Mariconada maxima senyors...
@t_ajudo
Anònima, 07/01/2017 a les 01:22
+3
-0
Hola a tots i a totes🌸
Em passo per aqui per dir-vos que tinc una compta d'insta ( @t_ajudo ) en la cual podeu contactar amb mi, i explicar-me els vostres dubtes, problemes o demanar-me consell del que sigui, i jo us ajudare encantada💕
Merci per la confiança❣️

@t_ajudo
Dios si a mi ja em fan la conya de "portes un collar de perra" amb em de la foto.... Fua
Anònima, 07/01/2017 a les 02:27
+2
-1
Em sembla horrorós D:

JM
---
Perro Freddy, 07/01/2017 a les 02:42
+9
-1
El meu amo l'altre dia hem va regalar un semblant amb aquest
Retweet
Anònim, 07/01/2017 a les 03:13
+3
-0
Estan bé però m'hi cabran si tinc el coll molt ample? Putes modes no m'afavoreixen. El dobladillo ja em quedava apretadet, però s'intentarà. Espero no ofegar-me :))
Per el de jojojojo
Anònim, 07/01/2017 a les 10:21
+2
-0
Sembles papa noel dient jojojojo😂🎅
"Man" choker....
AaaaaAnònim, 07/01/2017 a les 12:21
+8
-2
Clar "men chokers" no sigui que si porten un choker normal "de dona" SELS HI TRENQUI LA MASCULINITAT I S'ASSEMBLIN A LES DONES O ALS GAYS (que quin insult seria això per als heteros)
-Broo, portes un choker?? No serás maricón no??
-BROO, NO HOMO que és un MAN choker unga unga
-Aaah vale bro, m'havies espantat, anem a jugar al fifa????
Horrible
:v, 07/01/2017 a les 17:15
+0
-0
Sempre(com a noi) m'han semblat horribles els chokers per a dones, mai no hi he vist cap estil, pero el que han fet per a homes és un collaret per a gos i no cola :/
90's fashion again
Pol Corà i de Casabona, 07/01/2017 a les 18:30
+0
-0
M'en recordo que a primària, allà cap al 95 o 96, els més grans ja portaven bombers, tot i que eren més grosses i sueltes, ara són més apretades i elegants..La moda dels 90 a tornat un altre cop actualment,.