Els 8 moments que tots hem viscut després d'enviar un Whatsapp a la persona que ens agrada

| 05/01/2017 a les 10:15h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT, whatsapp
Les amigues i els amics t'aconsellen no dir-li res. Però és evident que no pots esperar i en un moment de "debilitat" decideixes escriure-li. A partir d'aquest moment, comença tot...

 
 Si no pots veure el Playbuzz, torna a carregar l'article o actualitza't l'APP d'Adolescents.cat amb l'error corregit

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Falta 1
Anònima, 05/01/2017 a les 11:12
Molt interessant
+249
-1
Jajjajajaja falta el merda, no hi ha la opció de borrar el missatge?😂
aquesta em va pasar i vaya
Anònim, 05/01/2017 a les 19:55
+46
-0
i el que truques quan nomes volies veure la foto de perfil mare meva
vaja vaja
Anònim, 05/01/2017 a les 11:12
+32
-10
a quin extrem hem arribat...
😱😍😂
Anònim, 05/01/2017 a les 11:12
Molt interessant
+282
-13
Quanta raó hahahahahhaha😂😂


Ditet amunt si estas enamoratt😍👍
❤️
Anònim, 05/01/2017 a les 11:32
+18
-1
Teniu tota la raó a mi em passa👍🏻❤️
falta 1
Anònim, 05/01/2017 a les 11:28
Molt interessant
+143
-1
falta el de cual el llegeix surts molt rapid del seu xat perquè així no veu que estabas a dins
Wiii
Anònim, 05/01/2017 a les 13:36
+26
-1
Tens tota la rao.
A mi em passa...
O. Quan estic mirant la nostre conve i de coo contesta...es u.....ups....penssara k soc una viciada 💕😂😂
Buaa
Anònim, 05/01/2017 a les 11:28
Interessant
+52
-0
Dios jajaja mes identificada no em puc sentir enserio😂 tota tota la rao😂 i despres d'aquests pasos es quan la persona ja passa de tu o et contesta borde..😑😂
consell
Anònimaa, 05/01/2017 a les 16:46
+18
-1
Potser et contesta borde per que li agrada xinxarte o algo. Jo moltes vegades ho he fet.😂
A mi mes igual
Anònim, 05/01/2017 a les 11:31
+7
-10
A mi m'agrada una persona i mai e sentit aquestes "sensacions" 😂
jjajajajajja
Anònim, 05/01/2017 a les 11:36
+38
-0
Em petava de riure mentres llegia l'article... Es taaant cert... jjajaja Ara em fa gracia pero en aquell moment ho vai pasar FATAL
Ajudaaa
Anònim, 05/01/2017 a les 11:41
+8
-1
Hi ha un nen del meu insti q m'agrada molt i crec q a ell també li agrado perque sempre m'està mirant i tracta d'impresionar-me i sempre hem diu hola per whatssap, però quan ens veiem no soc capaç ni de mirar-li a la cara i ell tampoc. Com es sap segur si li agrades a un nen?
No ho pots saber
marionaaa10, 05/01/2017 a les 12:14
+6
-2
La unica manera que tens de saber-ho es preguntant-li o llançant-li indirectes. Si no t'atreveixes a preguntarli pots demanar-li a una amiga teva que li pregunti.
A mi em passa el mateix i una amiga meva li preguntara quen tornem a l'insti. Espero que tinguis sort.
Identificada
Anònim, 05/01/2017 a les 12:40
+2
-1
Hem passa el mateix amb un noi de la meva classe. El que has de fer es parlar-hi a la cara i depen de com reaccioni quan el parles, li agrades o no.
Sort!!
Jajajjaja
Anònimaa, 05/01/2017 a les 11:43
+45
-0
I que hem dieu d'aquell moment incomode qje no saps d'on treure més conversa i t'estreses perque vols seguir parlant amb ell/a!
jajaja
Anònim, 05/01/2017 a les 14:04
+1
-0
molt raó, massa cert!
Joder
Anònim, 05/01/2017 a les 14:22
+3
-0
Ja veus. Es una mica wtf
O quan ha vist el misatge i et deixa en visto. Jo conituo envaint missatges fins k em . soc una plasta
Tota la rao hahaha
Anònim, 25/01/2017 a les 20:46
+0
-0
Tipic de posar caretes de riure...😂
Tipic
Anònim, 25/01/2017 a les 20:50
+0
-0
Falta cuan vas a veure una foto de perfil i sense voler trucas..... o cuan li vas a passar una captura a la teva millor amiga i ho envies a la mateixa persona de la conversa😂😂 no ma passat a pero a una amiga si hahhahah aixo si qe deu ser un gran tierra tragame😛😂
AJUDAAAA! (tinc 13 anys)
Anònim, 05/01/2017 a les 11:45
+8
-1
Holaa adolecents! escric aixo perq necesito ajuda lu avans posible XD!
Averaaa estic enamorada (es la primera vegada que menamoro de veritat) d'un noi de el meu curs, jo tambe li agrado (ho se perq mu va dir) però hi ha un problema i es q ell va dir que li agradava devant de molta gent i jo no vaig tindre el suficients ovaris de dirli el q sentia per ell davant de tanta gent. El cas es que mes d'un cop ma demanat de quedar i quan mu della jo no podia tenia coses a fer, pero em fa cosa quedar amb ell a soles, per el q pugi dir ma mare (no senfadara, pero estra tot el dia prguntant jaja). Algun consell?

PD: Un cop estavem a optativa i em va comensar a mosegar el ombrooo! (fluixet)😍
Sudeu d eles faltes
Anònim, 05/01/2017 a les 12:27
+6
-1
Nenaaa qeda amb ell si pots fes-ho home i respecte a te mare si qedeu fora de casa li dius qedo amb tal amiga (jo qan qedo amb el meu novio els hi dic qe qedo amb alguna amiga qe no coneien pq si dic alguna qe coneixen i la veuen....) I si es a casa teva dius qe es per fer un treball aixi no te pq preguntarte tota leston
Espero averte ajudat sort!
Per la de 13
Anònim, 05/01/2017 a les 12:41
+9
-1
Soc nena y defina el meu punt de vista
Si os querís mutuamente adelante, que no os lo impida nada ni nadie ya me gustaría a mí tener a alguien que me quiera.
No tengas miedo porque lo único que hace el miedo es cerrarnos puertas, es solo un sentimiento a que le tenemos, tenemos miedo al miedo (aunque no lo queráis admitir) se feliz y dile a ese chico que tb te gusta y con más razones si él te abre siempre, no le hagas sufrir


Espero haver te ajuda't
Ditets amunt si bola trovar a una persona que testimi ❣


Pd ho he fet en caste porque sino el corrector no parava de canviarme paraules 😂 💗

Pd2: si tha ajudat la meva opinio diga'm-ho 🙈😘
Merci!
Anònim, 05/01/2017 a les 13:12
+23
-1
Hola sóc la noia que he escrit el text. Primer de tot gracies per la vostre ajuda i depres, hem quedat una colla d'amics, en el cual ell esta i jo tambe XD, estaven sentats en un banc i jo derrere de ells i elles dreta (jajaj soc normal) i saixeca (el nen q em mola) maabrasa jo l'abraso i em diu: tu meestimes? li agafo la cara i li dic mooolt, ens mirem riem i em diu jooo mes i ens tornem a abrasar aquest moment tan epic ha sigut espatllat per el grup damics, pq ens estaven miran i ens diuen aaaixs que sou monooooos!
Merci adolecents!
Yo tmb tinc 13
Anònim, 05/01/2017 a les 20:39
+2
-1
Tiaaaaa, fins fa poc estava exactament igual que tu, fins que un dia vaig desidir cadar amb el nen. Ara som novios i ja portem casi 2 mesos som mol feliços i ja veuras com no t'arrepentiras.😍😍
AJUDAAAA! (tinc 13 anys)
Anònim, 05/01/2017 a les 11:49
+2
-1
Holaa adolecents! escric aixo perq necesito ajuda lu avans posible XD!
Averaaa estic enamorada (es la primera vegada que menamoro de veritat) d'un noi de el meu curs, jo tambe li agrado (ho se perq mu va dir) però hi ha un problema i es q ell va dir que li agradava devant de molta gent i jo no vaig tindre el suficients ovaris de dirli el q sentia per ell davant de tanta gent. El cas es que mes d'un cop ma demanat de quedar i quan mu della jo no podia tenia coses a fer, pero em fa cosa quedar amb ell a soles, per el q pugi dir ma mare (no senfadara, pero estra tot el dia prguntant jaja). Algun consell?

PD: Un cop estavem a optativa i em va comensar a mosegar el ombrooo! (fluixet)😍
espero ajudar-te
Anònim, 05/01/2017 a les 12:19
+2
-1
mira jo el que faria es:
1- dir-li que aquell dia que s'et va declarar estaves molt nervia i no sevies que dir-li pero que en realitat l'estimes
2- queda un dia amb ell (no et precupis per la teva mare diguali que sou millors amics o algo pero crec que lo que haures de fer si quedes amb ell es dir-li la veritat a la teva mara, ella t'entrendra tb ha tigut novio 😍)

espero haver-te ajudat 😍
👇🏼👇🏼
Anònim, 05/01/2017 a les 14:49
+1
-0
Digali la veritat penso qe serà el millor. Petooons
falta un altre
Anònim, 05/01/2017 a les 11:50
+22
-0
quan estas ensenyant la conversa a la teva millor amiga/amic o simplement estas llegintla un altre cop i de sobte tenvia un missatge i li surt el tic blau de seguida.. mha passat alguns cops i es horrible!!!!!!!!!1
jjajajjajajajaja
Anònim, 05/01/2017 a les 13:22
+5
-1
Jo per aixo quan vec esta escrivint em desconecto rapid! ho faig per experiencia jajaj
Parlant d amics
Anònim, 05/01/2017 a les 14:25
+3
-0
Quan linensenyes a una amiga la foto de de wassap del noi k t agrada i t agafen el movil i comensen a escriure a posar tot de cors de colorines. I llavors es quan desitges tenir el modo avion o no tenir4 g. Pre tenir twmps de borrar el missatge
😅😅
Anònima, 05/01/2017 a les 11:50
+3
-1
dioss, m'he sentit super identificada😂😂
falta un altre
Anònim, 05/01/2017 a les 11:51
+9
-0
quan estas ensenyant la conversa a la teva millor amiga/amic o simplement estas llegintla un altre cop i de sobte tenvia un missatge i li surt el tic blau de seguida.. mha passat alguns cops i es horrible!!!!!!!!!1
taal quaal!!
Anònimaa💋, 05/01/2017 a les 13:17
+3
-1
i ami m'ha passat que li estic pasant la conversa i sense voler li envio amb ell!
en aquel moment l'unic que vull que el mon s'em enpassi!! quina vergonya😳😂
Toteees
Anònim, 05/01/2017 a les 11:57
+9
-1
Jajaja buah vaig passar per totes les fases en el seu temps, mare meva... Però ara estem junts i des de fa 2 anys:)
Plaaaybuuzz
Anònima, 05/01/2017 a les 11:57
+5
-0
Segueix sense funcionar-me... algú pot dir-me que hi diu??? 😅😊
El playbuzz!!!
Anònim, 05/01/2017 a les 12:07
+4
-0
No funciona!! He cargat el article mes de 10 vegades pero igualment no funciona va molt malament ! Ja em va passar mes de una vegada el PLAYBUZZ va faltal!!!
ajudaaaa
Anònim, 05/01/2017 a les 12:12
+2
-2
Holaa😍
Estic enamorada😍😍😍 molt un tiu pero te novia jo hi ell sespre estem tontegant casi ens lem i potser ho farem, jo inteneto parlar amb la seva novia per esplicar-li el que passa i intentar solucionar les coses pero es posa borde. l'altre dia un pavo no em parava d'agregar a l'intat i li vaig perguntar qui era i em va dir coneixo el teu novio i jo li vaig dir perodna per jo no en tinc i em diu pos ell diu que si i que esteu sorntit.


No se que fer a part començo a sentir algo x un nen que m¡havia agradat que puc fer ??
A veura
Anònima, 05/01/2017 a les 12:50
+1
-3
Aver, la novia d'ell normal q es posi borde perque estan surtint i segur q no li fa gens de gracia q tottejeu etc.. i si ell va dient mentides al seu amic del insta q tha agregat deu ser pk el noi vol estar amb tu o nomes vol jugar... respecte lo del altre tiu q tagrada pos nose amb el temos veuras qui t'atrau mes i eso, sort nena
Potser...
Anònim, 05/01/2017 a les 13:05
+2
-1
Potser ell vol està amb tu però no sap com dir-li a la seva novia. Jo de tu li diria a la seva novia o li diria al noi que t'agrada que abans de que passi algú amb tu vols que talli amb la seva novia. No el contestis al noi de l'insta potser no són n'hi amics i si et diu això jo li demanar-hi al noi que t'agrada a veure si és veritat.
Molta sort!!
Aiix a mi m'ha pasat pero
Anònim, 05/01/2017 a les 13:41
+13
-0
Mai ha contestat jajajaja li vaig obrir per felicitar-hi l'any nou com a excusa y no m'ha dit res jajaja quina teistesa 😂😂😭😭😭
AJUUDAA!
Anònim, 05/01/2017 a les 13:46
+2
-1
Holaa, magrada un nen del meu insti des de fa temps, i parlem molt sovint per el telefon i tal i a vegades sembla que no pugui estar mes de 3 dies sense parlar amb mi i bueno, nose, per watts sembla una cosa i a la vida una altra perque es un mamon, i sempre va amb altres nenes i les tracta com totes igual per el que em diuen, a vegades sembla que l'importo i a vegades suda.
Nose estic per dirli algo.
Que faaaaigggg? AJUDA PLISS
Jajjej casi poso 2016 iish.
A la noia del Ajuudaa!!
Anònim, 05/01/2017 a les 14:29
+1
-1
Jo de tu sudaria d'ell encara que costi, perquè si veus que tracta a les altres igual que et tracta a tu per whats és que està jugant, si són coses que t'han dit... intenta averiguar si és així, no ho sé, només vull desitjar-te sort i que realment no sigui un mamón però si ho és.... suda, ja que sino qui acabarà perjudicada seràs tu
jajaja
Anònima, 05/01/2017 a les 14:23
+2
-0
Quin estres de vidaa!!😂
CONTESTEUU
Anònim, 05/01/2017 a les 17:13
+1
-0
Hola! Si podeu contesteu aquesta enquesta per el meu treball de recerca!! Per persones de 17, 18 i 19 anys!



No sem carrega
Anònim, 05/01/2017 a les 20:40
+0
-1
No sem carrega el playbuzz he fet el heu dit però no funciona. Algú pit fer un "copiar y pegar" 🙏 si us plau. Esk tinc molta curiositat😄

Moltees Gràciess💖💖
No se'm carrega
Anònim, 08/01/2017 a les 21:20
+0
-0
No es carrega el playbuzz algu pot escriure'l?