Música

5 frases de cançons de «Reggeaton» boniques o que et faran reflexionar

| 05/01/2017 a les 12:26h
Arxivat a: TENDÈNCIES, lletres, Reggeaton
El reggeaton és un dels estils musicals més polèmics i contradictoris. Les seves cançons aconsegueixen ocupar els llocs més elevats a la majoria de llistes d'èxit dels països llatins, les reproduccions de cadascun dels «hits» a les plataformes d'«streaming» es compten per centenars de milions i el mateix passa amb els videoclips. El seu ritme ballable provoca que sigui un dels estils més utilitzats pels DJs i tots aquests factors alhora fan que estiguem parlant d'un gènere musical que exerceix una gran influència social, sobretot entre els joves, que en són els principals consumidors.

Ara bé, són moltes les veus crítiques que s'han alçat contra el masclisme i perversió d'algunes de les seves lletres i vers la descripció que es fa de les noies, moltes vegades presentades com a objectes o joguines sexuals. En aquest sentit, l'últim cas controvertit ha estat el de la cançó «4 babys», de Maluma, de la qual se'n va demanar la retirada (ho expliquem aquí).

Malgrat tot, a Adolescents.cat hem volgut fer una investigació per trobar algunes frases boniques o per a la reflexió. Hem de dir que ens ha costat molt, ja que certament la majoria de les lletres parlen des de l'òptica masculina i plantegen l'amor com una relació sentimental basada en la possessió, el control i el sexe brut. En fi, ja sabeu de què va el tema:

«Es mejor solo que mal acompañao»  Artista: Jacob Forever, Farruko - Cançó: Hasta Que Se Seque el Malecón. 


«Yo te esperaré, nos sentaremos juntos frente al mar y de tu mano podre caminar y aunque se pase toda mi vida yo te esperare se que en tus ojos todavía hay amor y tu mirada dice volveré y aunque se pase toda mi vida yo te esperare»  Artista: Cali & El Dandee - «Yo Te Esperaré»


«Prefiero vivir y perder que no haber vivido nada»  Artista: Chino & Nacho - «Andas En Mi Cabeza (feat. Daddy Yankee)»


«Ay ya te explique cuando hay personas que se aman, el amor tiene que vencer»  Artista: Aventura feat. Don Omar. Cançó: «Ella y Yo».


«Yo solo quiero darte amor solo quiero estar junto a ti para poder recuperar todo ese tiempo que perdí»  Artista: Gente de Zona - Cançó: Traidora 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Yo Te Esperaré
Anònim, 05/01/2017 a les 14:16
Interessant
+91
-10
La cançó de "Yo Te Esperaré" no és de reggeaton sinó de R&B i hip hop
ROCK FOREVER💜
NanRk, 08/01/2017 a les 02:55
+7
-2
Grups com AC/DC, Metallica, Iron Maiden, Deep Purple, Guns 'N Roses, Motörhead, Slipknot i molts més superen al reggeaton per 100000000000000 voltes.

Es la meva opinió, fans de reggeaton, no us piqueu i accepteu que el rock és MOLT millor. Petons!💙

Pd: cap fan de rock??😭✋
Reggaetón
Anònim, 05/01/2017 a les 15:25
+11
-11
Es Reggaetón no Reggeatón
Doncs
Anònim, 05/01/2017 a les 15:26
+38
-15
Sincerament a mi m'agrada bastant el reggeaton, igual que els catarres o txarango per exemple, i no se perque ho critiquen tant, perque no sempre es masclista
T'equivoques
Anònim, 05/01/2017 a les 15:49
+30
-17
És cert que n'hi ha que no ho són, però més del 90% de les cançons són masclistes
50%
Anònim, 05/01/2017 a les 16:46
+16
-2
Normalment el reaggeton sol ser masclista. Si que et motiva per ballar, cantar i tot, pero qüasi senpre sol ser masclista. No obstant aixo hi ha algunes cançons que no ho son.
(Pluja de dislikeees💦)
Anònim, 05/01/2017 a les 17:12
+37
-15
Jo l'escolto pero perque fa ballar. Sincerament, m'és bastant igaul la lletra... Ah, i sóc NOIA
AAAAAAH!
Anònima, 05/01/2017 a les 16:27
+26
-7
Jo respecto totes les opinions, pero no m'agrada el reggetton.
trobo que ( ja se que n'hi han que no) les lletres son ''marranes'' i masclistes sobretot aquella de ''se rompe el condon'' PER FAVOR! no hi ha cosa mes marrana no?
no m'agrada geens el reggetton



(perdo per les faltes)
...con ese culon
Anònima..., 07/01/2017 a les 02:10
+0
-1
ami no me.agrada el reggeton O cm s.escrigui penso k a vegades es masclista però quan els meus amics l.escolten em sentu rara, cm k sobro ns... aleshores pos ns intento almenys saber algun troç o algo de la canço
perdoneu però..
Anònim, 05/01/2017 a les 17:21
+14
-1
Algú em diu que té de rgg "Yo te esperaré"?
exageraoooo
Anònim, 05/01/2017 a les 21:25
+11
-1
Tampoc son pa tan les frases o sigue....
Rgg⬇
Anònim, 05/01/2017 a les 21:59
+3
-8
Vaava si veus aixo comenta quina es la teva canço de reggaeton prefeerida!😈❤
dfyghijokp
Anònimdfgh, 05/01/2017 a les 22:14
+18
-1
like qui hagi llegit cantant jajajajaja :'')
Llegiu abaix teets
Ruckeru, 05/01/2017 a les 23:17
+8
-2
Tu a veure si feu un article posant oracions de cançons de rock i heavymetal, generes desconeguts per una gran quantitat de adolescents i que teniu una bona eina per difondre clasics de la musica
Like si
Anònim, 06/01/2017 a les 00:25
+11
-1
Like si a la cançó de Yo t Esperaré has cantat mentres ho llegies
Te vas
Anònim, 06/01/2017 a les 12:51
+2
-0
Te vas de ozuna és superbonica i això que no m'agrada gaire aquest tipus de música pero ajsks😍
Noo
Anònim, 06/01/2017 a les 16:37
+1
-1
On eu vist, que una canço de Aventura sigui reggeaton? No sabeu que es bachata???
IMPAKTADA
lleides, 06/01/2017 a les 17:39
+6
-1
bua si he reflexionat un munt ja soc millor persona bua gracies reggaeton filosofia maxima merci
Reggaeton Feminista
Anònim, 06/01/2017 a les 19:54
+2
-0
Semprd podeu escoltar Tremenda Jauria, es un grup de reggaeton feminista, es a dir, amb ritmazos q enganxen i lletres sense masclisme impregnat
Quina merda de frases
Anònim, 07/01/2017 a les 13:49
+1
-0
El reggaeton és un génere que està bé, t'ho passes bé ballant-lo i a mi personalment no em desagrada, però hem de reconéixer que les lletres no són el seu punt fort. Dir que aquestes frases et faran reflexionar és com dir que Peppa Pig o Merlí et faran pensar.
No estic d'acord
Anònim, 07/01/2017 a les 14:16
+0
-0
Adolescents no estic d'acord, sempre ho estic amb vosaltres però amb aquest article no, perquè dieu que us ha costat molt trobar alguna cançó bonica, mentida perque hi han moltíssimes alomillor us ha costat ja que no escolteu aquest gènere de música. I la majoria de gent que escoltem Reggaeton ens agrada per el seu ritme no per la lletra.