CONSULTORI

«M'agrada un noi que és 6 anys més gran que jo i no sé què fer...»

| 11/01/2017 a les 09:10h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, consultori, amor




Hola!

Sóc noia i tic 15 anys, però m'agrada un noi de 21. Hem quedat un parell de vegades i hem parlat molt bé. Encara no ha passat res entre nosaltres (em refereixo a liar-nos), per això tinc por. Sobretot tinc por que ens liem i tot vagi malament per culpa de l'edat.

És a dir, que no puguem estar junts i no ene tornem a veure mai més. És millor que el deixi de veure per evitar tot això?

Després tinc un altre problema, i és que no sé si està relacionat amb això o no. I és que quan estem junts no el puc mirar als ulls, el miro i ràpidament baixo la mirada. És normal? Per què ho faig?

Gràcies!



Hola!

Això que et passa amb ell és perquè estàs nerviosa. I pel que fa a l'edat...és una diferència important, sobretot perquè ell és major d'edat i tu menor, i això, us podria implicar dificultas.

Has de valorar realment què t'agrada d'ell, ja que esteu en edats molt diferents i i pensar bé què vols fer abans de fer un pas més al seu costat... és important que el coneguís bé.

La gent del teu voltant el coneix? És bona persona? Creus que podries tenir una bona relació amb ell?

Elena Crespi Asensio

 Accedeix al Consultori d'Adolescents.cat


Recorda que ja està a les llibreries el llibre 'El Consultori' amb respostes sobre amor, sexualitat, psicologia i alimentació!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Consell
Anònima, 08/01/2017 a les 09:26
+32
-5
No deixis que les teves amigues decideixin si es bo o no per tu😘
Títol
Anònim, 08/01/2017 a les 09:28
+34
-2
Els meus pares es porten 6 anys i porten 25 anys junts. Si realment t'agrada, no importa l'edat.

Un petó😘
Ni cas de la resposta
Anònima, 08/01/2017 a les 14:37
+16
-1
Quan jo tenia 17 anys (menor d'edat) vaig estar amb un noi de 23 anys i no ens va pasar reees de doleent. Si tot es consentit no hi ha d'haver problemes. L'AMOR NO TE EDAT
(Soc noia)
Ei
Anònim, 08/01/2017 a les 14:45
+9
-1
Jo estic de lio amb un i és 7 anys més gran que jo, confio molt amb ell així que estic segura. Per a mi l'edat no importa, fes el que vulguis i diverteix-te al màxim com ella diiu (mira als seus pares)
L'amor no te edat
Anònima, 12/01/2017 a les 15:59
+1
-0
Sincerament, no crec que l'edat importi, tot i que tu has de tenir clar que vols fer en tot moment. Pensa que els nois mes grans solen tenir més experiència, per tant has de saber fins on vols arribar, per no arrepentir-te.
Jo vaig estar de rotllo amb un 7 anys mes gran que jo (en aquells moments jo en tenia 15 i ell era el meu monitor de gimnàs, ejejeje, però ell volia arribar mes lluny del que jo estava preparada, així que ho vam deixar) . I ara estic amb un 5 anys mes gran i tot molt be la veritat, no ha volgut arribar massa lluny, i des del primer moment vam dir que seríem 100% sincers del que sentíem, així que genial....
Conclusió (m'he allargat): que no depèn de l'edat, sinó de la persona.
Pd. Ara tinc 16 anys.
Mira..
Anònima, 08/01/2017 a les 09:36
+7
-40
No et vull ofendre ni res pero si us acabeu liant i tot el rollo o la cosa arriba mes podria portar greus problemes perque ell es major d'edat i a tu encara et falten 3 anys per ser-ho... a mes, si passes algo crec q als teus pares no els hi faria molta gràcia.. hi ha moltisims nens de la teva edat i segur que no et portarien tants problemes que ell... millor buscate'n un que s'ajusti a la teva edat😅 t'estalviaras problemes, creu-me
Consells
Anònim, 08/01/2017 a les 22:13
+6
-0
Amb 16 anys vaig començar a sortir amb un noi de 20 anys, i a dia d'avui amb casi 18 anys encara estic amb ell, desprès d'un any i mig.
Si, la frase l'edat no importa, està molt escoltada, però de debó, si realment et sents a gust i el temps amb ell vola, costa però llença't i prova-ho si és el que vols. Però també si no funciona, tampoc fa falta que t'hi obsesionis, a vegades passa, que no funciona però almenys ho hauràs intentat i no t'hi hauràs quedat amb ganes.
LLavors un altre consell, que donc, coneix al noi bé, perquè alguns van al que van, a follar.
Tranki
Anònim, 08/01/2017 a les 09:46
+18
-1
Jo estic amb un noi de 23 any i jo en tinc 16. Si realment lestimes deixat portar i proba algu sino ja en trubaras algun altre. A nosaltres ens va molt be.T'14
nosaltres ens portem 10 anys
Anònim, 08/01/2017 a les 16:14
+3
-2
Jo em tinc setze i el vint-i-sis i fa més de sis mesos que estem junts i tot va molt bé, l'edat és un estat d'ànim i si realment estimes algú no serà pas un problema
Edat
Anònim, 08/01/2017 a les 20:41
+2
-0
Jo tinc 16 i el noi que m'agrada te 22, no se que fer, teníu algún consell???
Titol
Anònim, 08/01/2017 a les 10:16
+2
-2
A mi em passa una cosa molt extranya: m'agrada un noi i no el puc mirar a la cara però no m'atreu gens fisicament.
És molt bona persona i crec que a ell també li agrado però tinc por que si algun dia em demane de sortir no sàpigue que dir-li.
És normal tenir vergonya d'algu que no tatreu fisicament?
És important el físic en una relació mig a distància?
Contesteu porfi
Anònim, 08/01/2017 a les 10:17
+2
-1
1. Referent al que diu apuesta noia, jo crec que si us estimeu de veritat i esteu enamorats podrieu ser parella perfectament (tot i que primer els teus pares haurien d'acceptar-ho, i estaria bé que els hi presentessis als amics perquè opinin), però si només el vols perquè t'atrau ital, doncs jo de tu deixaria de parlar amb ell, perquè no t'aportarà molts beneficis. NO CAL QUE EM FACIS CAS, DESPRÉS FES EL QUE TU VULGUIS.

2. Aquí deixo un problema personal (no sé com fer una consulta, no em deixa!!!). Aquest any va arribar un noi nou a l'institut a la meva classe (ha repetit, té 17 anys, ara fem 1r de batx). ens vem fer molt amics, tot I que som molt differente (jo soc estudiosa i tot I que m'encanta sortir de festa, no fumo (si que bec), però ell és el topic "malote" per dir-ho d'alguna manera, fuma porros i es "popu" (coneix a molta gent). bueno pues un dia vam quedar i anavem els dos beguts, i vam estar així com tontejant una estona, fins que es vam liar. El proxim dia em va obrir carinyos i jo li vaig dir que no volia res (es la veritat) i ell em va dir que vale. Fins aqui tot be. Molts pensareu que la nostra amistat s'ha acabat pero segueix igual. El problema es que molta gent MOLTA MOLTA m'ha dit que li agrado molt I que vol algu amb mi. JO NO VULL RES AMB ELL i em sento molt mala persona per haver-li donat esperances quan ens vem liar. Ara quan em parla sempre es molt carinyos, I clar jo no se que fer perque sapiga que no vull res. Ja hem parlat I li he dit. Bueno us ho explico perque necessitava explicarho.
Jopss
Anònim, 08/01/2017 a les 20:26
+2
-0
Jo de tu li diria que anaves 🍺 i tot... i si no vols res per molta pena, no estas obligada hi has de ser tu.
Titol
Anònim, 08/01/2017 a les 10:20
+0
-1
A mi em passa una cosa molt extranya: m'agrada un noi i no el puc mirar a la cara però no m'atreu gens fisicament.
És molt bona persona i crec que a ell també li agrado però tinc por que si algun dia em demane de sortir no sàpigue que dir-li.
És normal tenir vergonya d'algu que no tatreu fisicament?
És important el físic en una relació mig a distància?
No hi ha edat
Anònim, 08/01/2017 a les 10:28
+8
-2
Si realment tagrada endavant.
Jo als 15 vaig començar amb una persona 11 anys mes gran que jo. Els meus pares es van emprenyar i no em deixaven veurela. Pero a dia d'avui tres anys mes tard segueixo sent la persona mes enamorada i feliç del mon.
El meu concell es que si estas enamorada vagis sense por. Amb totes les edats pot sortir malament pero per saberho ho has dintentar
Endevant!
Padme amidalaa, 08/01/2017 a les 10:36
+1
-1
Si es un bon noi, et fa somriure, conecteu, podeu parlar de qualsevol cosa no hi veig problema. Jo en tinc 17 i estic coneguent un de 23 i tot va genial, son sis anys de diferencia, pero no ha de ser un problema!
Tota la raó
Anònim, 26/01/2017 a les 23:12
+0
-0
Contra mes gran mes experiència
18
Anònim, 08/01/2017 a les 10:52
+10
-0
Crec que seria una relacio complicada no pel fet dels sis anys sino perque tu ets menor i ell no.
Si els dos fosiu majors d'edat sis anys no son tants. Els meus pares es porten 9!
Espero ajudar-te.
A mi m'agrada una dona trans...
Anònim, 08/01/2017 a les 11:07
+17
-0
M'encanta una dona trans del meu institut, jo sóc un noi hetero, ella es una dona que va neixer noi que s'esta hormonant i sincerament ja no es sembla pas a un home. Tinc por per el que diràn, ja que jo soc heterosexual i ella no crec que estigui operada (realment no m'importa) pero tinc por del que pugui pensar la gent, ajuda...
Endavant
Anònim, 08/01/2017 a les 12:14
+6
-1
Deixa de banda el que diran.. Creume jo m'arrepenteixo de no haver fet coses per culpa del "que diran" potser la relació pot ser una mica complicada al principi però si us agradeu que més dona! De debò em sembla que si t'agrada una persona has de tirar endavant i deixar de banda els prejudicis que poden tenir els altres.
Deixa està a la gent...
Anònim, 08/01/2017 a les 12:23
+4
-1
Si realment t'agrada digueli, que importa si és trans o no.
Deixa està a la gent,normalment la gent que s'enriu de tu voldrà dir que tenen anveja.
Molts ànims!!
Mes o menys el mateix...
Anònim, 08/01/2017 a les 11:58
+4
-1
Em passames o menys el mateix!
A mimagrada un tiu que es 4 anys més que jo... a veure... quan jo miro a la gent gran... veig que molts es porten 4 anys o més pro clar ar, aquesta edat es diferent. I una diferencia es que jo en tinc 15 i ell es major ia... es a dir ja en te 19. I si algu pregunta, sii realment estic enamorada d'ell perquè fa 2 anys que estic enamorada d'ell, i quan el vei... sembla que nomes hi som jo i ell, pro no tinc cullons d'obrirlo de cap manera perquè se que ell no sent el mateix per mi i encara que l'obri continuara sense sentir res!
Moltes geacies a aquells que heu llegit! Que farues si gossiu jooo??!
casi igual
Anònima13, 08/01/2017 a les 13:23
+1
-1
Lo meu sassembla molt menús en la diferencia ke Jo encara tinc 13
Ell té 17 i quan ens mirem sembla le sapari el Món
Pero claro se que un de segon de bat mail se fixaria en una de segon deso i menos amb mi.
A mi el mateeix
Anònim, 10/01/2017 a les 11:24
+2
-0
Jo tinc 13 i m'agrada un de 16 el que passa es que jo crec que mai es fixarà en mi. Però jo cada moment penso en ell, però tampoc no se com parlar amb ell.
El vaig conèixer al estiu i des de llavors no l'he tornat a veure més, a vegades parlo amb ell però m'agradaria parlar-li més però no se com.
El que passa es que el meu germà té la seva edat i seria rar que hi hagués algo.
Que faig? m'oblido d'ell? Li parlo? Ajuda!
Ajuda
Anònim, 08/01/2017 a les 12:06
+2
-1
Hem passa el mateix jo tinc 16 anys i ell 22 i hem coincidit en algun lloc i normalment és ell qui hem parla i hem saluda perquè jo tinc vergonya, hem parlat poc pero... ja porto temps sentint algo per ell i no se com fer per parlar amb ell sense posar-me nerviosa o que sigui jo qui comenci la conversa hem podeu ajudar siusplauuu...

Petons adolescents!!!
Tranqui
Anònimaaa, 08/01/2017 a les 12:07
+1
-1
Jo tinc la mateixa edat que tu i ma pasat, ell te 19 pero mes o menys es aquesta inseguretat, tu no et rallis, i si tas fixat amb algu bastant mes gran segurament deus tenir un perfil de personalitat semblant al meu, i et dic jo que disfrutis al maxim
Tonteria
Anònim, 08/01/2017 a les 12:51
+2
-1
Els meus pates es porten 6 anys de diferencia i son casats i ben feliços, van començar a sortir quan ells tambe eren molt joves,si us enamoreu i voleu sortir, feu-ho, teniu el mateix dret.
Al final el que importa és el que tu creguis que és convenient❣️
Anònima, 08/01/2017 a les 13:20
+4
-0
En la meva opinió, crec que també podria resultar un problema en quant a la diferència d'edat entre ell i els teus amics i amb la oposició que els teus pares podrien posar a la relació. Si realment vols estar amb ell jo crec que haurieu de sentar-vos tranquilament a parlar amb els teus pares per demostrar que va en serio i que tens la maduresa suficient.
Ànims i molta sort!🙃💙
Pd: Els meus pares es porten 18 anys😉😉
Al final el que importa és el que tu creguis que és convenient❣️
Anònima, 08/01/2017 a les 13:28
+2
-0
En la meva opinió, crec que també podria resultar un problema en quant a la diferència d'edat entre ell i els teus amics i amb la oposició que els teus pares podrien posar a la relació. Si realment vols estar amb ell jo crec que haurieu de sentar-vos tranquilament a parlar amb els teus pares per demostrar que va en serio i que tens la maduresa suficient.
Ànims i molta sort!🙃💙
Pd: Els meus pares es porten 18 anys😉😉
Jo estic amb un de 21, i també en tinc 15
Anonima!, 08/01/2017 a les 14:28
+1
-1
A mi em passava el mateix al principi, però això si, t'has d'assegurar bé amb qui t'ajuntes, jo he tingut molta sort. I lu de l'edat es un pal perquè feu vides molt diferents però que si us estimeu, què importa?😜
petons!
M'ha passat el mateix
Anònim, 08/01/2017 a les 14:42
+1
-2
T'entenc perfectament perque estuc en la mateixa situació que tu, el noi té 21 i jo tinc 16.
Al final final ens van liar i ens seguim liant quan vaig al poble (ell és d'allí).
Així que estigues tranquila u no et posis nerviosa (senyal de que no el pots mirar als ulls).
Jo ara en tinc 17, lo meu va començar l'any passat però solament et puc dir que siguis tu mateixq i fes-lo enfadar i vacila'l, això es un bon pas per apropar-vos i acabar-vos liant :)
Molta sort guapa!!
Endevant
Anònim, 08/01/2017 a les 14:44
+0
-1
Si creus que es el noi ideal per a tu endevant, la diferencia de edat ara es bastant gran pero quan tu siguis major sobretot als 20 anys la diferencia de edat no es veura tant gran aixi que endevant
Els pares ho accepten?
Anònim, 08/01/2017 a les 20:00
+2
-0
Jo porto amb parella casi 3 anys, ens vam coneixer per aqui, (gracies adolescents
Ajudaa
Anònim, 10/01/2017 a les 20:33
+0
-0
Em podeu dir pagines de relats eroticss?
Ni cas
Anònim, 15/01/2017 a les 20:47
+0
-0
Jo en tinc 15 y el meu novio en té 19, Portem 8 mesos i tot ens va molt be. Ens va costar molt decidirnos a començar una relació pero ara no men penedeixo de res. De veritat, si tagrada no perdís l'oportunitat.
Petoons❤