Demà comencen les rebaixes! 5 consells perquè no et prenguin el pèl!

| 06/01/2017 a les 11:26h
Arxivat a: ACTUALITAT, rebaixes, consells, moda, compres
Si els reis t'han portat diners perquè vagis de rebaixes aprofita! Et donem 5 consells per aprofitar els descomptes d'aquests dies perquè no t'enredin!

 Mira sempre l’etiqueta



Comprova a quin preu està ara i quin era el preu actual, hi ha peces de roba que les rebaixen molt poc i potser no val la pena.

 Aprofita d'altres descomptes addicionals que pots trobar a Internet



A vegades els descomptes més destacats els trobaràs per Internet, així que no et precipitis a fer les compres en els establiments, i comprova les ofertes en línia.

 Compara els descomptes i les botigues



Pot ser que trobis una peça molt semblant a una altra botiga i estigui més rebaixada. Fixa't en això! No entris només en una botiga i et gastis tots els teus estalvis, ja que segurament després passaràs per una altra botiga i allò que ja t'has comprat potser està encara més bé de preu! Així que paciència i revisa les diferents botigues per trobar els millors preus. 

Assegura’t que la peça de roba està en perfectes condicions



Normalment durant les rebaixes les botigues volen vendre el màxim de roba possible per esgotar les existències, és per aquesta raó que sovint no vigilen si la roba està en bon estat o no. Així doncs, abans de comprar-te una peça de roba revisa que està en bon estat i no estigui trencada per cap lloc.

Evitar la part "Nova temporada" de la botiga



Tots hem comès alguna vegada l'error d'entrar a la zona "Nova Temporada" de la botiga i creure que també eren rebaixes i a l'hora de pagar ens hem endut un bon ensurt! Per evitar-ho has de mirar molt bé els cartells de la secció de roba i el preu de les peces de roba.

 T'agrada anar de compres? Tens talent per gastar pocs diners i comprar molta roba? Explica'ns-ho més avall a través del formulari de comentaris!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Wowoo
Anonimaaaa, 06/01/2017 a les 12:03
+7
-1
A vere si rebaixen el Galaxy A5 2016 😟😟😟😟😟😟 perque amb els diners que tinc no em dona
titol
Anònim, 06/01/2017 a les 12:20
+2
-0
quan val?
Eiii
Anònimuuus, 06/01/2017 a les 13:10
+6
-0
Jo el tinc, val molt la pena, pero no recordo quan em va costar😅
pel que diu quan val
Anònim, 06/01/2017 a les 13:32
+4
-0
Entre 300 i 350€ em sembla no m'enrecordo
J5 2016
Anònim, 06/01/2017 a les 14:00
+4
-1
Jo tinc aquest i tambe va molt bee i ni es gaire car- 250€
Galaxy a5
Anònim, 06/01/2017 a les 14:45
+1
-0
A mi a movistar em va costar 235€. Pero va ser a lagost, espero que tinguin el mateix preu. Compareu be els preu ja que al media markt estava per 400€!!!
Soc la del comentarii
Anonimaaaa, 06/01/2017 a les 22:32
+1
-0
Heyyyyy ja el tinc, em sembla que avui Samsung ha començat les rebaixes pk l'he conseguit per 60€ menys del qie costava!
rebaixes
Anònim, 06/01/2017 a les 12:23
+13
-2
Aixo de les revaixes mole de una part cuando troves 4 o 5 dones qe es maten per una peça 😛
Jajaja
Anònim, 06/01/2017 a les 12:25
+6
-0
L ultim gif, vaig veure la peli i es una pasada😂
Titol
Anònim, 06/01/2017 a les 13:13
+0
-0
No veig el gift, quina peli es??
Quina es
Anònim, 06/01/2017 a les 13:15
+0
-0
Kina es?
Soc la de "titol"
Anònim, 06/01/2017 a les 15:06
+3
-0
Ara ja he vist el gift, resulta que es la peli que havia mirat fa dos dies😂
La peli es diu: confesiones de una compradora compulsiva. La podeu trobar a pordede
Per la de Jajaja
Per la de Jajaja, 06/01/2017 a les 12:42
+3
-0
quina es la peli??
ESTAFA TOTAL
''NoVa TeMpOrAdA'', 06/01/2017 a les 12:46
+2
-0
Un dia que vaig anar al bershka havien unes sudaderas guapisimes i posava nova temporada valien 30 euros pero lavien rebaixat a 15 cuan era lhora de pagar em van dir 35 mmm...fa rabia que posin el preu real.
Per la de Jajaja
Per la de Jajaja, 06/01/2017 a les 12:48
+0
-0
quina es la peli??
propostaaaaaa
Anònim, 06/01/2017 a les 13:04
+45
-7
He pensat que l'horoscop, els dilluns, estaria be posarlo abans de que comencin les classes, aixi et pots fer una idea com anira la setmana en general, jo nomes proposo, ja que aixi els numeros de la sort o el color et podrien ajudar pel mati
Like qui esta d'acord i dislike qui li es igual si ho canvin o no
Siiii
Anònimaaa, 07/01/2017 a les 00:26
+0
-0
El millor seria que el pengin diumenge aixi ens preparem per dilluuuns.
❤❤❤