Rànquing

Quin és el teu personatge raret preferit de sèries de televisió?

| 08/01/2017 a les 18:22h
Arxivat a: RÀNQUINGS, Sèries de TV, rànquing, llista


Hi ha molts perfils de personatges de les sèries de televisió: hi ha el còmic, el pringat, l'amic, el sincer, l'arrogant, el guapo, el líder... i l'intel·lectual arrogant, entre d'altres. De fet, són tan pocs els personatges intel·ligents, arrogants i mancats de sensibilitat que enamoren els espectadors, que hem fet un rànquing dels 5 millors rarets de les sèries de TV, perquè votis el teu preferit.

Ready?

 
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Sheldon Cooper
Anònim, 08/01/2017 a les 18:34
Molt interessant
+139
-1
Falta Sheldon Cooper de The Big Bang Theory!
sheldon cooperr cositoo😂❤
Anònim, 08/01/2017 a les 21:38
+15
-0
Estic d'acord amb tuuu, falta el sheldon😱😂😂❤



Dema cole, que us vagi be la tornada😭❤❤❤
Exacte
Anònim, 09/01/2017 a les 00:28
+6
-0
Sheldon cooper el millor sense dubte
COMPLETAMENT D'ACOOOORD!!!!
Anònim, 09/01/2017 a les 21:47
+1
-0
FALTAA EL SHELDOOOOON
Pel meu gust falten molts xD
Una noia de poques paraules, 10/01/2017 a les 00:23
+1
-0
D'aquesta llista, només Sherlock i House xD

I personatge que jo afegiria a la llista? Will Graham (Hannibal)!!
Doctor WHO 😁😁
Anònim, 08/01/2017 a les 18:36
+11
-0
De tots aquests es el que mes conec
yaaa
Anònim, 08/01/2017 a les 21:33
+4
-0
jo es el meu preferit😋 quan e vist k han ficat al david tennant ma fet moltisima iluuu😍
pobre, te molts pocs vots😂
De serie i de peli
Anònima, 08/01/2017 a les 18:38
+21
-1
De seri: en Sherlock
De peli: Severus Snape de Harry Potter ( pels fans: dema es el seu cumple!!)
Si ets tan fan...
Anònim, 08/01/2017 a les 20:20
+5
-8
Saps que el Severus va morir a l'últim llibre i l'actor també va morir??
Soc la del comentari
Anònima, 08/01/2017 a les 22:25
+7
-0
Si, se que va morir tan a la saga l'Snape com a la vida real l'Alan (per mala sort). Pero encara que hagi mort dema seria el seu aniversari igualment perque el personatge va neixer el 9 de gener. O dic perque a alguns fans de l'Snape i de la saga ens agrada recordar-ho. (I creume que es aixi perque hi han milers de webs i blogs de fans que dema s'enrecordaran)
I per cert si, n'en soc fan. Encara que si tu penses que saber-se els llibres i pelicules de memoria, recitar dialegs i frases de memoria i saber gairebe tot sobre la saga a mes de seguir qualsevol cosa sobre el tema es no ser fan "alla tu", perque et juro que si que n'en soc de fan.
Okkkk
Anònim, 09/01/2017 a les 01:43
+5
-0
No deixa de ser el seu cumple (dia en el què va néixer) lol
potterhead
Anònim, 09/01/2017 a les 16:23
+2
-0
Neniiiii I❤harry potter
BIG BANG THEORY
Anònim, 08/01/2017 a les 18:43
+38
-2
i en Sheldon Cooper?? Es el puto amoooo
Falta un!
Anònimaaa❕, 08/01/2017 a les 18:45
+29
-1
Falta el Sheldon Cooper i no m'ho podeu negar!😣😣😍😍😍
No ho són cap
Anònimaa, 08/01/2017 a les 18:47
+25
-1
És el Sheldon 😎
Em holaa?
Anònim, 08/01/2017 a les 18:48
+22
-1
I el Sheldon Cooper que???
Eeeeh
Anònim, 08/01/2017 a les 18:58
+18
-0
I en Seldon Cooper de Big Bang Theory???
Sheldon???
Anònim, 08/01/2017 a les 18:58
+36
-3
Personalment crec que SHELDON COOPER es el millo

Like qui veu the big Bang Theory ⚗🔭🔬
Hola?!😒
TWD, 08/01/2017 a les 18:59
+7
-2
i què passa amb el daryl de the walikg dead?!😫😡

Pd: ditet amunt si opines k havia d'apareixer en una fotaca amb la seva ballesta😍😍😏
Sheldon?
Anònim, 08/01/2017 a les 19:00
+20
-1
Jo esperava que estiguera Sheldon Cooper
SHELDON
Anònim, 08/01/2017 a les 19:01
+19
-1
FALTA SHELDON COOPER (THE BIG BANG THEORY) CLARÍSSIMAMENT!!!
No.
Oioioiii, 08/01/2017 a les 19:03
+16
-3
Stiles, de Teen Wolf ❤
TBBT?
Geek😅, 08/01/2017 a les 19:04
+17
-0
I en Sheldon??😱 es el p*** amo😍😂
falta
Anònim, 08/01/2017 a les 19:20
+11
-0
I el sheldon cooper??
ehem
Anònim, 08/01/2017 a les 19:21
+12
-0
ehem ehem Una heu deixat el Sheldon Cooper ehem ehem

Tinc tos
Stiles Stilinski
Anònima, 08/01/2017 a les 19:22
+10
-0
Falta el Stiles Stilinski q apart de ser monissim es una mica raret😍😘
Mmm
llonch15, 08/01/2017 a les 19:26
+13
-0
I el Sheldon Cooper (Jim Parsons) de "The Big Bang Theory"?
ehem
Anònim, 08/01/2017 a les 19:26
+11
-0
ehem ehem Una heu deixat el Sheldon Cooper ehem ehem

Tinc tos
Falten moolts
Anònim, 08/01/2017 a les 19:38
+10
-0
Sheldon Cooper 🔝
TENNANT!!!!!!!!
Anònim, 08/01/2017 a les 19:42
+3
-1
Teen ant, hormiga adolescente xd yamecallo :v
I sheldon cooper????????
Anònim, 08/01/2017 a les 19:44
+13
-0
Com us podeuu deixaar a Sheldon Coopeer???? Es el millor de tots
TBBT
Teachmesenpai, 08/01/2017 a les 19:45
+12
-0
On es el Sheldon Cooper de The Big Bang Theory? Pensava que aixo era un ranking de rarets ;)
Nooo
Anònim, 08/01/2017 a les 19:49
+8
-0
No pot serr no eu possat al sheldon😢
Sheldon Cooper?
Anònima, 08/01/2017 a les 19:53
+12
-0
Us heu deixat el putuu amuu😂 Pobre shelly😰 Like si tambe es el teu preferit❤️
Per favoor
Anònim, 08/01/2017 a les 19:54
+12
-0
Per mi els millors són Temperance Brennan (Bones), Sheldon Cooper (The big bang theory) i Spencer reid (Mentes criminales)
Dr.Who!!!
Anònim, 08/01/2017 a les 19:55
+5
-1
Ja se sap com es diu o com li diuen a Gallifrey "Theta Sigma" hahahaha

doncs ami m'agrada mes en Matt smith que en tennant ^_^
dr. who!!!!!!!!!!
john smith, 08/01/2017 a les 20:00
+6
-0
el Señor del temos te nom, un nom inpronunciable que es podria transcriure com ³ d ² Σx o: ∂ ² ³ Σx, en un capítol del 1975 toti que actualment també es sap com a gallifray li deien: Theta Sigma

perdoneu però algu ho havia de dir hahah
No en conec gaires
Anònim, 08/01/2017 a les 20:00
+1
-1
Només sé qui és la primera i en Sherlock, perquè ho mirava ma mare, això no són series juvenils, crec, vaja.
What?
Anònim, 08/01/2017 a les 20:02
+7
-0
Incults... Us heu descuidat del millor de tots, el señor Sheldon Cooper, que em sembla a mi que els hi dona un bon repas a tots tan a l'hora d'actuar, com a la serie.
No ho entenc
Anònim, 08/01/2017 a les 20:08
+4
-0
No te res de raret ser intel·ligent
Sheldon😍😍😍
Anònim, 08/01/2017 a les 20:10
+5
-0
Us heu deixat a en Sheldon Cooper de The Big Bang Theory😪
Per mi es el millor raret👋
Dr.who
Anònimasa😍, 08/01/2017 a les 20:14
+2
-3
Aquest es el dr.who es el real es l'unic que m'agradava😍😍😍😍 el vaig aver de deixar de mirar pk nl magradaven els altres
Whovian
Anònima, 08/01/2017 a les 20:22
+5
-0
Si vas deixar de veure la serie nomes perque en tennant va plegar no tens ni idea de què va la mateixa, precisament tracta de seguir endavant. Tot i que soc una fangirl delden tennant no crec q sigui elmes millor doctor, per mi els millors sonmoments Eccleston(9) i Capaldi(12)
En falten
Anònim, 08/01/2017 a les 20:48
+2
-0
Falta el Sheldon Cooper! Es el millor!
What?
Anònim, 08/01/2017 a les 21:10
+2
-1
Si, ja se q falta en sheldon cooper de big bang theory pero per mi el millor personatge raret de la HISTÒRIA es en Mister Bean!!!
Per favor, no entenc com pot faltar en aquesta llista
Sherlock
Anònima, 08/01/2017 a les 21:29
+1
-0
M'encanta la sèrie i m'encanta el Benedict Cumberbatch 

El Sherlock es el millor *-*
Daniel pierce!!!!
JoMateixa💁🏽, 09/01/2017 a les 00:01
+0
-0
Perception es la Meva serie preferida! M'encanta com el
Daniel pierce resolvéix els casos i com porta la seva enfermetat i el seu sentit ironic de l'humor
😍😍😍
Sheldon Cooper
Anònim, 09/01/2017 a les 17:12
+1
-0
Falta el sheldoooon si estigues aniria el primer sense dubte!
...
Anònimaloverdelcarloscuevas, 09/01/2017 a les 23:23
+0
-0
Us heu deixat el Spencer Reid i el sheloden cooper