Rànquing

Vota la millor cavalcada de Reis de Catalunya!

| 06/01/2017 a les 10:32h
Arxivat a: RÀNQUINGS, llista, rànquing, reis mags, Reis d'Orient, cavalcada, rànqunig

Totes les cavalcades de Reis són màgiques, plenes de llum, dolços i alegria. Segurament si et preguntem quina és la teva preferida diràs que la del teu poble, però arreu de Catalunya n'hi ha d'espectaculars. Nosaltres hem fet una selecció de 7 cavalcades, ha estat difícil i ens n'hem deixat moltes pel camí, però et proposem que votis la teva preferida d'entre les que et mostrem. Estàs a punt?

 

TAMBÉ ET POT INTERESSAR LLEGIR:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

VIC!
Anònima, 06/01/2017 a les 10:44
+47
-28
LA MILLOR LA DE VIC!
VIGATANA FINS LA MORT
feliços reis!!!
.
Anònima:), 06/01/2017 a les 11:00
+21
-4
Jo també sóc de Vic😁
Banyoles
Anònim, 06/01/2017 a les 11:18
+7
-4
A Banyoles van venir per l'estany!
Però Vilademuls la millor 😂😌
.
Anònim, 06/01/2017 a les 11:52
+21
-10
A besalu anaven en camells, molava masa. I a banyoles anaven en una barca per l'estany,... i segur que en n'hi ha de millors... heu escollit les de les grans ciutats, no les millors
Olot
Anònim, 06/01/2017 a les 19:46
+11
-4
Buenu Olot molt gran no es eh🤗 PD:like qui sigui d'Olot
Oi tant!
Anònimaa, 06/01/2017 a les 21:44
+2
-2
Jo també sóc de Vic i la millor cavalcada, sense dubte, és la de Vic! Per alguna cosa la van emetre en directe per TV3!

Manresaaa
Anònim, 06/01/2017 a les 10:50
+31
-10
VISCA MANRESAAAAA!!! (i visca jordi wild!!😘😘
🌵🌵👈I'm lomon
suuu
Anònim, 06/01/2017 a les 13:03
+11
-2
la carrosa dels carlins em sembla a mi que era la millor de manresa
Yeeee
Anònim, 06/01/2017 a les 18:25
+7
-1
Oitant!!! MANRESA MANRESA
manreee
Anònim, 06/01/2017 a les 20:56
+5
-3
la de manre es la millor sense dubte!! ditet amunt si sou de manresaa!!
Manreeee
Anònim, 16/01/2017 a les 21:15
+1
-0
se que no va ser una de les millors cavalcades pero com que soc de manresa voto xd
Tgn
Anònim, 06/01/2017 a les 10:53
+42
-2
Falta Tarragona!
Em
Anònim, 06/01/2017 a les 12:44
+7
-4
En falten moltes
Visca tgn!!!!
Noia, 06/01/2017 a les 14:02
+8
-3
Encara que ara gairebe no tiren caramels :/

Bon any😊❤
BARCELONAAA!
Anònim, 06/01/2017 a les 10:57
+32
-25
Senyors, BARCELONA MANDA, amb diferencia😍😳❤
OLEEEE BCN.
Els de Girona
Anònim, 06/01/2017 a les 17:55
+9
-10
Els de girona fan moltissima pena tindrian que haver buscat a una persona negra avans de pintarse de color negre😒😒
Manresaaa ✨
Anònima, 06/01/2017 a les 10:57
+29
-10
Ditet amunt els/les manresans i manresanes 💛
Manresa?
Manresana, 06/01/2017 a les 21:14
+2
-2
Manresa en el tema cavalcades està perdent molt any rere any, no crec que hagi siguit la millor ni de bon tros!
Buah
Anònim, 06/01/2017 a les 11:02
+14
-7
Al meu poble les cabalgates son una merda, els patges i el rei negre els pinten amb pintura negra de cara, després es vesteixen amb la roba tipica i baixen des de les piscines fins l'ajuntament, llavors fan un discurs impossible de veure a causa de la gent i llavors despres van amb tractors a totes les cases a repartir els regals (tot i ser un poble petit tarden 3h o més)
En el meu
Anònim, 06/01/2017 a les 11:27
+5
-3
En el meu ni passen per les cases tenim que anar a l'esglèsia amb el fred que fa i allí ja van repartint, tot i això ho fan fatal i es nota un munt qui es cadascú.
buah
Anònimū, 06/01/2017 a les 12:37
+3
-2
Ja som dos BUAH
Cap dels dits!
Anònim, 06/01/2017 a les 11:14
+17
-7
El millor són els de poble! La Costa Brava mana!
Sant Feliu de Guíxols la millor!!!!
Torelló
Anònima, 06/01/2017 a les 11:27
+5
-2
Jo sóc de Torelló ❤ I per molt que sigui un poble petit la cavalcada també sta be
Falta tarragona
Anònima, 06/01/2017 a les 11:29
+20
-1
Eei falta tarragona q tambe va ser molt xula i van vindre amb barco!😑😍
Mtg
Anònim, 06/01/2017 a les 11:32
+4
-3
La de MONTGAT és la millor senyors. Montgat mandaa nais
I tarragona què?
Anònim, 06/01/2017 a les 11:34
+27
-1
Falta Tarragona!!!!!
LLEIDAAA
Anònim, 06/01/2017 a les 11:34
+46
-3
La millor cavalcada la de Lleida i pobles, visca Lleida i ponent en general.
Ditet amunt si ets de ponent.
Lleida
Anònim, 08/01/2017 a les 00:08
+2
-0
Sóc de Lleida i estic d'acord amb tu, algú més de Lleida?
ole los reixos de Lleida!!!!!
una paa de lleida, 09/01/2017 a les 22:35
+0
-0
Visca Lleidaa!!!! Visca los reixos!!!! Pero esta clar que no guanyem ja que els camacus són més i guanyen. Una abraçada a tots els de Lleidaaa
JA N'HI HA PROU
Anònim, 06/01/2017 a les 11:38
+65
-25
com sempre Barcelona sempre ha de sortir, no? que passa, que vivim només per BCN? hi ha altres pobles i ciutats on s'ho han currat molt, però com no, Barcelona ha de sortir i ha de ser el primer de la llista.
Ole tu
Anònim, 06/01/2017 a les 12:07
+17
-13
Amen.
Ijwdbijadcbbiwdjc
Anònim, 06/01/2017 a les 14:35
+18
-5
Potser perquè Barcelona és capital? I surt el primer perquè és el més votat...
Udkdk
Anònim, 06/01/2017 a les 18:40
+8
-4
Potse que es gastin més pasta i sigui millor perque es la capital no? O que?😂
Cadaques
Anònimaaaaa, 06/01/2017 a les 11:51
+5
-4
Jo soc de Girona però el meu pare treballa a Cadaquès de metge i sempre anem allà, mola molt quan venen amb el barco
La millor la de Roses 😘
Anònim, 06/01/2017 a les 11:52
+6
-7
La millor cavalcada amb lse patges mes guapos la de Roses 😻😻
Mataro
Anònim, 06/01/2017 a les 11:53
+4
-6
Perque no heu posat la de mataro?
Terrassa
Anònim, 06/01/2017 a les 11:54
+14
-2
Terrassa va ser espectacular. Però totes tenen la seva màgia.
😍😍😍
Anònim, 06/01/2017 a les 19:37
+3
-1
Totalment d'acord! Totes tenen la seva màgis sí, pero...
Terrassa xavales Terrassa!
Encara que aquest any ha estat mes curta o soc jo? 😳
Soc la del primer comentari
Anònim, 06/01/2017 a les 21:32
+3
-1
Han canviat algunes coses i l'han fet millor, per ex, el rei Baltasar era una persona negra de veritat, i les carrosses anaven més decorades... Jo crec que es fa curta perquè la disfrutem molt, i com ja saps.. Tot el que es disfruta acaba ràpid (o això ens sembla).. Tot i així va ser espectacular.
Tgn
Anònim, 06/01/2017 a les 11:54
+15
-2
Falta Tarragona!
sip
Anònim, 06/01/2017 a les 11:57
+8
-2
Vaiiia suerte.tenes los de las grandes ciudades yo vivo en un publo qe solo ai 80 personas y 4 gatos 😯 i tuvimos una cavalcadaaa..........😡😤😠😠😠
IGUALADA
Anònim, 06/01/2017 a les 11:59
+43
-2
Ei no se si sabieu que la d'Igualada serà patrimoni de la humanitat xDDDDD
Suuu
Anònim, 06/01/2017 a les 18:45
+15
-0
Igualada mandaaa!!!
Igualada
Anònim, 06/01/2017 a les 23:08
+10
-0
No sóc d'Igualada però la cavalcada és molt bonica, pujen als balcons amb escales i durant la tarda els patges anaven visitant la gent de l'hospital, tant grans com petits i això és tot un detall. La veritat és que m'ha decepcionat que no estigués aquí.
Igualada la millor
Anònim, 06/01/2017 a les 23:23
+9
-0
Som els p**** amos amb aixo prq no nomes aixo tambe som els UNICS que repertim els regals a la mateixa nit aixi que, b*** please.
La millor la de igualada!!!
Anònim, 06/01/2017 a les 12:02
+38
-0
Més de 1200 patges!!!!!!
Que merda?
Anònim, 06/01/2017 a les 12:06
+23
-8
Clar que si home, anem a posar la de totes les capitals de província... AH NO, que falta Tarragona! Sabem que som al sud, però no cal que com tothom passeu de nosaltres, gràcies.

VISCA TARRAGONA
Quina marginació😳
Anònim, 06/01/2017 a les 12:17
+12
-5
Tarragona mana senyors!!! Like qui vagi anar💖😂
Andorra
Anònim, 06/01/2017 a les 12:19
+6
-12
Sense cap dubte andorra!!!
2qwerty7ui8op`´
Anònimwergtyhuiol, 06/01/2017 a les 21:10
+0
-0
estan parlan de les millors de catalunya....
Tss..
Anònim, 06/01/2017 a les 23:19
+0
-2
Obvii!! Les millors!! Són les cavalcades amb més percentatge de turisme (+ del 50% del públic).
I les de GrandValira encara millors!!! Amb la baixada de torxes per les pistes i els reis amb retrac!!!
Andorrans fins la mèdula!
Vilada
Anònim, 06/01/2017 a les 12:28
+3
-5
Les millors son les dels pobles petits!!!
Visca al berguedà i visca vilada!!!!!
reiis vic
Anònim, 06/01/2017 a les 12:34
+2
-5
viscaa viiiiiiiccc, alguu dee viic geent??? la millor es la de viic
OLOT
Anònim, 06/01/2017 a les 12:49
+14
-5
la dOlot no la supera ningu esta super ben organitzada i els vestits estan molt currats! Les princeses porten uns monyos impressionants tot es molt bonic!!!
visca Olot❤
mataro sempre
Anònim, 06/01/2017 a les 12:56
+4
-4
Mataro la millor
Reus
Anònim, 06/01/2017 a les 12:58
+5
-5
La millor es la de Reus🔝🔝🔝
Pues jo no se :v
Catalana😂, 06/01/2017 a les 12:58
+1
-1
Jo he votat Vic, perque visc alla, pero tmb Manre perque es on vaig neixer💕😅
Sant jordi
Anònim, 06/01/2017 a les 13:01
+0
-1
Eiii eiii que a sant jordi els reis van baixar del campanar
Falta una
Anònim, 06/01/2017 a les 13:34
+24
-1
Igualada ✌
Es una vergonya! Igualada es la millor!
Anònim, 06/01/2017 a les 13:40
+34
-3
Em sembla una gran vergonya que no hi surti IGUALADA la millor i més antiga cabalcada de reis de Cataluña i la segona d'espanya declarada aquest any, per la Generalitat Patrimoni d'interés cultural i pustulant a patrimoni de la humanitat per la UNESCO!
Molt disgustada!
Falta igualada
Anònim, 06/01/2017 a les 13:41
+29
-0
Es la millor sense dupte i es per flipar. 😍😍😍😍😍 igualada a muuun❤️❤️❤️
Enserio?
Anònim, 06/01/2017 a les 13:57
+13
-11
I el sud on esta? Tambe existeix i sempre poseu Lleida, Barcelona o Girona que son les provincies mes catalanes? Aixo es una falta de respecte, jo soc de Reus i no poseu ni Tarragona ni Reus ni ciutats de Aquí. Nooo claro que no sempre cap a dalt i sempre sueu del sud es com si no fos de Catalunya. Vergonyos.
😂😂😂😂
Anònim, 06/01/2017 a les 15:55
+15
-8
Tú creus que fa falta posarse aixi per aquesta tonteria??? Pff mare meva no les podien posar totes i ja. Jo soc d'igualada i no m'ha agradar que no hi fos ja que la d'igualada es objectivament una de les millors d'espanya. Tu si que ets vergonyos/a jajajajja
Igualada!
Anònim, 06/01/2017 a les 15:37
+23
-2
Podrieu posar Igualada ja que han fet la nostra cavalcada patrimoni nacional!
Igualada ftw!!!
Ehemmm
Anònim, 06/01/2017 a les 15:38
+2
-6
On és la de Reus?😅
Reus la millor👑👑👑
Arriben amb helicòpter,van a l hospital i després fan la cavalcada 😏
Sabadell
Anònim, 06/01/2017 a les 16:21
+1
-3
La de Sabadell fotia pena pero bueno que amb sort vaig pillar un carmel pk son uns putos ratas i tiren un cada hora😂
La de bcn
Anònim, 06/01/2017 a les 16:24
+7
-2
Com a cavalcada molt be i tal... però la carrossa del circ sobraba completament... Fomentant el maltracte animal i el machisme... Vaig flipar, de debo.
La de Viladecavalls
Vilaaa, 06/01/2017 a les 16:40
+1
-2
Sens dubte la de Viladecavalls es la millor, al ser un poble és molt pròxima als nens. Criden als nens del poble perque pugin a buscar el seu regal i parlen amb els reis, i els patges som joves del poble, es una tradició i no hi ha cosa més bonica que veure les caretes d'emoció dels nens!!!
Tarragona
Anònim, 06/01/2017 a les 17:25
+10
-3
Falta Tarragona osigui poseu les tres capitals i Tarragona no
Igualada
Anònim, 06/01/2017 a les 18:00
+28
-1
Estic mes que flipant! I la d'Igualada??? és la millor i més antiga de tot Catalunya, aquest any declarada Patrimoni d'interes cultural i pustulant per patrimoni de la humanitat per la unesco. Se que tots els igualadins ens em ficat aixi per aqui, doncs perque el que eu fet fa penita, totes les que eu ficat com la de Bcn son carnavaaals!!
A nosaltres els patges que son els millors i mes bonics pel que veig, ens venen a donar els regals a casa i pugen per escales pel balco.
FLIPANT
FEU-VOS-HO MIRAR ENSERIO!
ric per no plorar.
fiqueu les de les ciutats mes grans pero no en teniu ni idea
Jj
Anònimjjj, 06/01/2017 a les 18:19
+1
-1
La del meu poble es cutrona pero no demanis mes pk es un poble super petit de 700 habitants i som molt ratas
Igualada
Anònim, 06/01/2017 a les 18:43
+19
-0
És la millor sens dubte, informeu-vos d'aquesta cavalgata perquè si mai l'heu sentida a parlar, flipareu!
Alp👌
Anònim, 06/01/2017 a les 18:45
+2
-2
La millor la de alp. Van venir en camells de veritat😱. Hi havia algu per alla??
Terrassa
Anònim, 06/01/2017 a les 18:53
+1
-12
La de terrassa va ser una puta merda, eren un parell de carroses de merda per cada rei i ja esta.
Pd: vaig tirar-li un carmel a un rei i em van pillar... Vaya bronca em va caure😂😂😂
Vaya tela
Anònim, 07/01/2017 a les 13:08
+5
-0
Y te crees gracioso/a por tirarle un caramelo a un rey?
Madre mía...
Puta vic tt
Anònima, 06/01/2017 a les 18:57
+1
-7
Puta vic! puta vic! puta vic! El meu avi ja mu deia, avans mort que ser de vic
Bcn
Anònimaa, 06/01/2017 a les 18:58
+1
-3
A la de Barcelona Melcior i Gaspar eren personatges reconeguts: Jordi Basté i en Collboni (2n tinent d'alcalde)
Igualadaa
Orgulligualadí, 06/01/2017 a les 19:10
+24
-0
Mhe posat en aquesta notícia sabeng que hi hauria 100% segur Igualada, i m'he qiedat flipant quan no l'he vist!!! Molt d'acord amb tots els comentaris. Viscaa els reis d'IGD!! #benvingutPatgeFaruk
Orgull de poble
anonomiaa, 06/01/2017 a les 19:22
+2
-3
Orgull de poble... Cassà de la Selva, el millor sens dubte!
Indignant
Anònim, 06/01/2017 a les 19:44
+7
-6
On esta Tarragona? Aqui arriben amb barco!!
Poseu Bcn, Lleida i Girona, i Tarragona no, com si no hi fóssim!!
Com es nota que els de la redacció sou pixapins
Manresaa!!
Anònima, 06/01/2017 a les 23:52
+1
-1
No és just ja que hi ha molta més gent de Barcelona!
La millor és la de Manresaa!!👍🏼👏🏼🙌🏼
MATARÓ
Mataronina amb il·lusió, 07/01/2017 a les 11:47
+0
-0
A VEURE LA MILLOR DE TOTES ES LA DE MATARÓ, ADEMÉS PERQUE VAIG SORTIR-HI
OLOT
OLOT, 07/01/2017 a les 12:20
+3
-0
A la d'Olot heu posat una foto on no es veu res!!! És preciosa la d'Oloot
Sabadell
Anònim, 07/01/2017 a les 13:27
+0
-0
SABADELL BITCHES.
lleida
Anònim, 07/01/2017 a les 15:01
+2
-0
me la vaig perdre pero me la sude es la millor
La de Riudoms és la millor!
Anònim, 07/01/2017 a les 16:14
+2
-0
La de Riudoms és la millor!
SANT BOI DE LLOBREGAT
Anònim, 08/01/2017 a les 00:18
+0
-0
Eaaaa santboians amunt!!
I tgn?
Anònim, 08/01/2017 a les 18:24
+2
-0
Vale que no podeu ficar totes les que es fan a Catalunya, seria impossible. Però estaria bé que si fiqueu les tres altres capitals pensessiu també en Tarragona, que tots els d'aquí hem obert l'article buscant-la però, com no, no hi és.
Why??
paa de Lleida, 09/01/2017 a les 22:41
+0
-0
Perque el reixos de besaena (BCN) surten del radere i son els mes votats??? Almenys podrien surtir de cara i podrieu publicar un bon retrato de ells....
Why??