Consells per tornar a tope a classe després de Nadal

| 08/01/2017 a les 14:00h
Arxivat a: CONSELLS, consells
Després d'uns dies de descans (i alguns d'estudi perquè hi ha profes que tenen la brillant ideea de posar mil exàmens i treballs per després de Nadal. Gràcies per amargar-nos el Nadal, ehem... ), molts estudiants han de tornar a classe.

Per això us donem uns consells perquè aquest any 2017 començeu les classes amb bon peu: 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

sembla facil pero...
Anònimfgdf, 08/01/2017 a les 14:32
Molt interessant
+203
-0
jo dema no se com sortire del llit a les 7 del mati...
JO ET DONO LIKE
Anònim, 08/01/2017 a les 17:54
+37
-1
Després de despertarme cada dia a les 10 del mati com a molt dora, no podre pas llevarme jajajjaja
VOLIA FER UNA PROPOSTA ALS REDACTORS
,minónA, 08/01/2017 a les 14:36
Molt interessant
+125
-2
En aquesta edat estem passant molts de nosaltres en diferents dubtes sobre la nostra sexualitat, estaria bé que fiquéssiu un test o un post sobre l'escala de Kinsey o similars.
Moltes gràcies.

Like perquè ho vegin!!
Sisisis
Anònim, 08/01/2017 a les 20:28
+1
-0
Em sembla tope
😂
Anònim, 08/01/2017 a les 15:02
+33
-2
Primer tip: Trovar les coses
:)
Anònima, 11/01/2017 a les 19:04
+1
-0
segon tip: millorar l'ortografia:)
Series
Anònim, 08/01/2017 a les 15:07
+8
-1
Gent sisplau feume un ranking de series d,amor adolescent i eso plis 🙏🏻Totes les que sapigueu
Stranger things
Anònimaa, 08/01/2017 a les 15:49
+5
-0
Aquesta sèrie és molt bona i d'intriga segur que t'agradarà
Petonss
Gossip girl
Anònim, 08/01/2017 a les 21:33
+2
-0
Es molt bona👌🏼☺️
cgffhsxghfchf
Anònim, 09/01/2017 a les 16:27
+0
-0
Teen wolf i Glee estan xules :)
Ajudaa
Anònim, 08/01/2017 a les 15:11
+4
-2
Aquest nadal m'he adonat de que m'agrada el mateix noi que a la meva amigue. Hauria de deixar-ho passar però en Jaume és tant maco que no puc.
La meve amigue és una noia molt simpàtica, encara que sempre m'enganya dient que ja ha sortit de casa, no puc deixar que en Jaume em peti el cul si és el que ella vol.
jaume
Anònim, 08/01/2017 a les 18:12
+1
-0
Amores a vegades as de sacrifica el qe estimes per mantenir la teva amistat amb la teva amiga conserva la pk els amics son lo millor qe gigante antenc qe tagradi pero fes el possible de de olvidar estic segura qe vendrá de millor i te temerixen millors
per la de l'ajudaaa
Anònim, 08/01/2017 a les 20:07
+0
-0
a mi em va passar una cosa semblent obrem x ints i vi vols parlem @annagispert_03
Aloha
Anònim, 08/01/2017 a les 15:26
Interessant
+92
-1
No he fotut una merda en totes les vacances😂😂😂
Tota la raó🤗
Anònim, 08/01/2017 a les 15:31
+4
-0
sobre tot el num 4
:)!
Anònim, 08/01/2017 a les 15:42
+1
-2
Hola! podríeu passar pel meu canal de YouTube i mirar la cover que vaig penjar pel meu TDR? Si us agrada podeu posar maneta amunt jeje, merci adolescents!!:)
Soc lunica?
Anònima, 08/01/2017 a les 15:46
+34
-1
Per mi es molt dificil estudiar dies abans per un examen. No soc capaç de concentrar-me, perqe se qe encara tinc dies per estudiar. Al final estudio un o dos dies abans i se qe no ho hauria de fer, pero es com millor em surt. Me proposat canviar, havera si ho aconseguixo😂💪
.
Anònima, 08/01/2017 a les 22:03
+1
-1
Saps q no. No tenganyis.
Tal cual
Anònim, 10/01/2017 a les 23:28
+0
-0
Al igual
Vaga
Anònim, 08/01/2017 a les 15:58
+19
-4
Sóc l'única persona que encara no ha obert la motxilla ni ha fet res de res de deures?😂😂
jeje
Anònim, 08/01/2017 a les 16:04
+3
-0
qui son els pivons de la ultima foto?
😍😍
Anònim, 08/01/2017 a les 20:53
+1
-0
Son bessons, es diuen Jack i Finn Harries. El Jack te un canal a youtube🙄😍
El examen de biologia
Anònima 15, 08/01/2017 a les 17:36
+3
-0
La meva Profe de biologia ha decidit posar un examen el dijous 12 i jo crec que es perquè estudiassim en les vacances de Nadal no es just perquè cada vegada tenim pocs temps lliure
Pd: soc noia que llegeix adolescents.cat desde Mallorca
a algu li passa?
Anònima, 08/01/2017 a les 17:55
+13
-0
Soc moltmoltmoooolt gandula en el tema dels estudis, nomes pensar que mhe de posar davant dun lllibre i estudiar pfff, de veritat que es que mentra una mala hostia
2017
Anònim, 08/01/2017 a les 18:08
+3
-0
hola, jo vaig començar com un hobbie el ball i ara per mi sha convertit en una passió, segueixo estudiant i no suspenc cap però tot i aixi les notes han disminuit una mica
petooneets
A bones hores nai
Anònima, 08/01/2017 a les 21:26
+3
-0
Bua, si hagués seguit el consell de no deixar-ho tot per última hora, ara mateix no estaria fent els deures :').

Like
Anònim, 08/01/2017 a les 22:22
+1
-0
Like si ets dels que ens fem propostes quan sabem que no les complirem