EXCLUSIVA!

Estrenem en exclusiva el nou videoclip de Roger Argemí! «Ets meva»

| 06/01/2017 a les 19:55h
Arxivat a: TENDÈNCIES, Música, Un Nou Sentit, Videoclip, Ets Meva, Roger Argemí
El cantant i compositor igualadí, Roger Argemí (18), continua desplegant material de moltíssima qualitat des del seu disc de debut «Un nou sentit». Avui, des d'Adolescents.cat, estrenem en exclusiva el videoclip del seu segon senzill «Ets Meva», una cançó amb una tornada súper enganxosa, que no para de ressonar al nostre cap! 

ESTRENA EXCLUSIVA!

Argemí, que també és autor de la cançó «Som Adolescents», dedicada a Adolescents.cat, apareix al videoclip d'«Ets meva» acompanyat de la jove actriu Júlia Borges i dels ballarins «Kouzinz», amb qui ha completat una brillant coreografia!

El disc «Un nou sentit» és un treball que inclou 10 cançons majoritàriament pop, amb un segell molt personal, juvenil, fresc i eclèctic; les seves influències són molt variades i van des de l'indie fins a l'R&B. Les cançons, que giren al voltant de temes sentimentals, parlen d'aquells sentiments que moltes vegades només es poden explicar a través de la música.
 
Lletra de la cançó «Ets meva» de Roger Argemí:

Sóc aquell boig que va buscant com veure
un nou destí per a continuar i no perdre.
Ha de saber que, comparant, em crema.

I millor que no, no, no. No perdis les pors, pors, pors.
Perquè aquesta nit, nit, nit. Ets meva.
A cada segon, gon, gon. Em perdo en el món, món, món.
I al final de tot, tot, tot. Ets meva, meva, meva.

Va malgastar tot el seu temps, per fer-te
ser qui no vols i oblidar el que penses.
Va desistir després d’instants, veient-me
com, tu i jo sols, aquella nit (va perdre).

I millor que no, no, no. No perdis les pors, pors, pors.
Perquè aquesta nit, nit, nit. Ets meva.
A cada segon, gon, gon. Em perdo en el món, món, món.
I al final de tot, tot, tot. Ets meva, meva, meva.

Sé que no em parlarà. I sé, que es voldrà venjar.
Però ja sap que amb això no hi ha cap solució. Jo tinc la clau.

I millor que no, no, no. No perdis les pors, pors, pors.
Perquè aquesta nit, nit, nit. Ets meva.
A cada segon, gon, gon. Em perdo en el món, món, món.
I al final de tot, tot, tot. Ets meva, meva, meva. (x2)

 Què us ha semblat «Ets meva»? I el videoclip? Com sempre, esperem llegir els vostres comentaris!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

m'encantaa
Anònima, 06/01/2017 a les 20:08
+5
-0
M'encanta el video i tambe la canço!!
Potser sere exagerada pero...
Anònim, 06/01/2017 a les 20:08
+42
-4
Tampoc vull semblar una feminista d'aquestes q sempre ho critiquenntot i son avegades "exagerades" pero el q no m'agrada de la canço es quan diubq ets meva quan jo crec q ningu li pertany a ningu.
Exacte
Anònim, 06/01/2017 a les 22:58
+19
-2
És el primer que he pensat quan he vist el títol de la cançó... Si aquesta és suposadament d'amor, crec que "Ets meva" no són les paraules més adients...
Yup
Anònim, 07/01/2017 a les 03:02
+3
-0
Same here
Feminisme
Anònim, 07/01/2017 a les 10:04
+6
-0
Primer de tot, les i els feministes no són exagerades. Simplement critiquen la realitat tal i com és. Quina és aquesta realitat? Una societat cada dia més masclista quan a música, una pressió estética brutal, contínues agressions sexistes, no igualtat en el treball i milions de coses més. Crec que per construir un país lliure i millor, al primer que s'ha d'atacar són masclistes i les accions masclistes que es duen a terme el dia a dia.
Tens tota la raó amb el que dius. Ningú és de ningú! Ni la teva parella és teva. Simplement sou parella, en cap moment forma part teu i tens cap dret sobre l'altre persona.
Prou música masclista que alimenta les ments retogrades i masclistes que encara viuen al nostre país!!

Bon any!
Feminisme
Anònim, 07/01/2017 a les 10:05
+0
-0
Primer de tot, les i els feministes no són exagerades. Simplement critiquen la realitat tal i com és. Quina és aquesta realitat? Una societat cada dia més masclista quan a música, una pressió estética brutal, contínues agressions sexistes, no igualtat en el treball i milions de coses més. Crec que per construir un país lliure i millor, al primer que s'ha d'atacar són masclistes i les accions masclistes que es duen a terme el dia a dia.
Tens tota la raó amb el que dius. Ningú és de ningú! Ni la teva parella és teva. Simplement sou parella, en cap moment forma part teu i tens cap dret sobre l'altre persona.
Prou música masclista que alimenta les ments retogrades i masclistes que encara viuen al nostre país!!

Bon any!
.
Anònim, 07/01/2017 a les 10:47
+6
-2
Aquí en mataran a negatius però trobo que sou unes exagerades. Dir a un noi/a que és teu/va no s'ha d'agafar smb el sentit literal. És com una manera de dir que esteu junts o voleu estar-ho, té un sentit romàntic i ho diuen igual les noies que els nois-. De fet a mi m'encanta que m'ho diguin i dir-ho.
Quantes csnçons utilitzen adjectius de possessio " de forma romàntica en anglès i els heu escoltar? "I Just Wanna be yours" "r u mine" d'arctic monkeys o "i'm yours" de jason mraz i una llista infinitissima.
Com va dir risto mejide a la carta que li va fer a la Laura escanes (mía) "es un mía que nada tiene que ver con la posesión."
Apa
Anònim, 06/01/2017 a les 22:59
+4
-0
El nai d'Igualada
Ningú és de ningú
Anòni, 06/01/2017 a les 23:33
+2
-0
Considero que ningú pertany a ningú. Per tant no m'agrada la canço,ni molt menys el titol
puez ezo
Anònimsjsvdhdkmsk, 07/01/2017 a les 00:05
+0
-0
no veieu que la canço va de dos nois lluitant per una noia?
Genial!
Anònim, 07/01/2017 a les 01:04
+2
-1
Doncs està molt bé la cançó! M'encanta! Per la de dalt, hi ha moltes cançons que es diuen "Eres mía" o títols semblants i no vol dir res... Si escoltes les estrofes, el explica un triangle amorós i no crec que ho digui en sentit possessiu. Ànims Roger, temazo!
@t_ajudo
Anònima, 07/01/2017 a les 01:24
+0
-1
Hola a tots i a totes🌸
Em passo per aqui per dir-vos que tinc una compta d'insta ( @t_ajudo ) en la cual podeu contactar amb mi, i explicar-me els vostres dubtes, problemes o demanar-me consell del que sigui, i jo us ajudare encantada💕
Merci per la confiança❣️

@t_ajudo
Títol
Anònima, 07/01/2017 a les 01:25
+1
-1
Soc l'única que la foto de dalt de tot li recorda al Rick del super3 ?
No m'agrada gaire la cançó. No és el meu estil
Anònima, 07/01/2017 a les 23:48
+2
-1
Al principi al llegir Ets Meva he pensat: que coño ets meva, jo no sóc de ningú, jo sóc meva. Puajajaj
Aquest noi em seguia al Twitter.
Copiada
Anònim, 08/01/2017 a les 12:42
+0
-0
Sóc la única a qui li sembla que el videoclip s'assembla MOLT a "Señorita" de Abraham Mateo? si, una tonteria de cançó, pero sembla totalment que l'hagi volgut imitar😂😂
Like
Axasts, 12/01/2017 a les 11:05
+4
-0
Like si ets un Rogelier!!!!!