CONSULTORI

«M'agrada una noia i jo sé que li agrado per un amic, però no sé com actuar...»

| 10/01/2017 a les 09:00h
Especial: CONSULTORI
Arxivat a: CONSELLS, psicologia, consultori




Hola!

M'agrada molt una noia i ella no ho sap. Tot i això, un amic meu li va preguntar què li semblava jo i ella va respondre que em trobava molt guapo. El problema és que ara jo no sé què fer, ja que sóc molt tímid.

Gràcies!



Hola!

Potser el que podries fer és valorar si vols fer algun pas, ara que ja saps que a ella li sembles molt guapo, o no. La timidesa pot frenar-nos moltes vegades però si et limites només perquè et fa vergonya mai sabràs què podria haver passat.

També tingues en compte que començar a parlar amb ella no significa que la història vagi a més, podria ser que no us agradeu, o que us adoneu que podeu ser amics però res més, etc... però com a mínim la podràs conèixer i ella et podrà conèixer a tu. Si això és el que tu vols, això és el que has de valorar i decidir si dones algun pas o no.

Una abraçada i gràcies per escriure'ns!

Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat

 Accedeix al Consultori d'Adolescents.cat


Recorda que ja està a les llibreries el llibre 'El Consultori' amb respostes sobre amor, sexualitat, psicologia i alimentació!
 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

hvdkjg
Anònim, 10/01/2017 a les 12:11
+2
-8
HOOOLAAA desde claseee
buff
Anònimaa, 10/01/2017 a les 15:20
+4
-1
a mi em mola un pavo i ns k fer, ajuda pls..
llença't
Anònima, 10/01/2017 a les 16:26
+2
-0
uaa a mi iguaal! però ja tho dic el millor és llençar-se i anar a per totes ser oberta i divertida, tractar-lo bé, pillar confiança i després dir-li. SORT GUAPA!!!
doncs això
Anònim, 10/01/2017 a les 16:29
+3
-1
No vulguis anar a saco, serà pitjor.
Parleu per wa i us aneu coneixent, d'aquesta manera podràs veure els seus gustos i mirar si vols fer un pas més o quedar-vos com a amics.
Wow love love in the air
Anònima, 10/01/2017 a les 16:34
+3
-0
A mi magrada un nen un any mes gran que jo i al pati no ens paravem de mirar i quan jo parlava amb les meves amigues a cops em girava i m'estava miran i apartava la vista jejjee nose que vol dir i els dos som molt timids aixi que ens donarem temps mutuament, pero m'encanta quan em fa aixo😊
.
Anònima, 11/01/2017 a les 22:36
+0
-0
un dia heu de aguantar la mirada i somriure o picar-vos l'ullet. A vegades no fan falta les paraules jaja.
Consell
Anònima, 10/01/2017 a les 17:44
+4
-0
No sóc cap experta en l'amor però des del punt de vista d'una noia, si ha dit que ets molt guapo sera per alguna cosa. En el teu cas jo crec que li llençaria miradetes a classe i això i desprès li pots obrir al whatsapp i així us podeu coneixer però no t'arrastris
Espero que t'ajudi i anims
Io en aquest cas sóc la noia...
Anònima, 10/01/2017 a les 17:54
+1
-0
Nose si ets qui em penso, però com ho has explicat sembla el què em passa a mi com a noia. Quants anys tens?
ajuda
Anònimaa, 10/01/2017 a les 18:51
+1
-0
A mi m'agrada un noi, pero te novia
Consell per el noi del consultori
Anònim, 10/01/2017 a les 20:09
+0
-0
A mi em va passar mes o menys t'explico: Un noi em va dir que li agradava al seu amic, despres d'un temp em va començar a agradar a mi, li vaig dir. Tot anava be, em tirava indirectas; em feia pesigolles, m'agafava de la cintura, m'abraçava, m'obria per whats app... En definitiva que es podria dir que anava be, dons no, ens han canviat de classe i ara sembla que ni em coneixi passa de mi. Jo crec que el que tindries que fer es parlar amb ella i dir-li el que sents, si estas segur de que a ella tambe li agrades tot sortira be. Molts anims!!!!
igual
Anònim, 11/01/2017 a les 16:55
+0
-0
m'ha passat una cosa semblant. fes-me cas, al final t'acabaràs desenamorant d'ell. tot hi que es difícil has de passar pàgina. ànimss!
Com explicar-ho? em fa molta vergonya!
Anònim12, 10/01/2017 a les 20:17
+0
-0
ja fa un any estic pillada per un nen de la meva classe, fa poc vam sortir, però em va deixar perquè només parlavem per xarxes socials. M'agradaria tornar amb ell, i no tenir vergonya!!! Què faig per no tenir vergonya???
Ajudaa
Anònima, 10/01/2017 a les 20:41
+0
-1
Digeume pagines de relats erotics porfaa
dirigit als tiusss
Anònim, 11/01/2017 a les 16:52
+2
-0
si qualsevol tio veu això, siusplau, no sigueu tan gilipichiss de dir a una noia que estàs enamorat d'ella i setmanes més tard liar-te amb la seva millor amiga.
gràcies.
Tiratela
Picha grande con pasta, 10/03/2017 a les 19:38
+0
-0
TI-Ra-Te-lA