fotos

El «blorange» serà el color de cabell que es posarà de moda aquest 2017

| 10/01/2017 a les 12:04h
Arxivat a: TENDÈNCIES, blorange, moda, pentinat

Tot fa pensar que l'any que comença serà també l'inici d'una nova moda de pentinat femení. Aquesta tendència que ja s'està consolidant als Estats Units, es coneix amb el nom de «blorange» per descriure el nou color amb què moltes noies s'han començat a tenyir els cabells.

El «blorange» és una barreja de tons taronges i vermells que al mateix temps es veu una mica gastat i decolorat, com es pot veure a les fotos.
 

És un molt bon look per a cabells de tot tipus, curts, llargs o molt llargs. Hi ha qui prefereix fer-se només les puntes i d'altres tot. Això sí, sempre trobant l'equilibri entre els diferents tons. No és qüestió de tenyir-se totalment taronja tot el cap xD.
 
 

No és ni rosa, ni taronja, ni vermell... És «blorange» i és la nova tendència en pentinat femení. Arribarà a Catalunya també?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

:)
Anònim, 10/01/2017 a les 12:22
Interessant
+103
-13
M'encanta aquest color!!!
Like si te'l posaries jajjajaj😋
laaaik
Anònim, 10/01/2017 a les 19:08
+6
-9
likee si tens aquest ccolor de cabell natural
EL COLOR
SMS, 11/01/2017 a les 15:49
+9
-1
Si preguntes a tompare quin color és aquest, et dirà que és salmó.

Ashley BEnson
Anònim, 10/01/2017 a les 13:27
+22
-0
L'Ashley benson el porta i li queda super beeeeee!
A les foto queda super be però si mel poso jo em queda faatalll! xd
888
Anònim, 10/01/2017 a les 16:01
+2
-1
L'Ashley Benson se'l va tenyir de rosa i se li ha anat decolorant, ni molt menys se'l va pintar de primeres d'aquest color
888
Anònim, 10/01/2017 a les 16:03
+0
-0
L'Ashley Benson se'l va tenyir de rosa i se li ha anat decolorant, ni molt menys se'l va pintar de primeres d'aquest color
El color
Anònim, 10/01/2017 a les 14:20
+15
-0
Sembla que s'hagués posat un vermell (és el color més difícil de treure) se l'hagi volgut treure amb una decoloració lleu i és el color que li ha quedat.
Ghb
Anònim, 10/01/2017 a les 14:48
+6
-0
Jo porto aquest color desde fa un any, de fet mel vaig tenyir vermell, es va decolorar amb el temps, i ara es aixi.
Jdsjs
Anònima, 10/01/2017 a les 16:25
+4
-1
Una nena que hauria d'anar al meu curs pero ha repetit el portava rosa rosa i ara el te mes o menys aixi😂
deuisr