humor

​5 coses que només et passen si tens els pits petits i estàs una mica boja

| 10/01/2017 a les 17:55h
Arxivat a: RÀNQUINGS, pits, 5
Som moltes les noies que per sort o per desgràcia tenim els pits petits. I per espantar els complexes no hi ha res millor que posar-hi humor!

 

Versió sense Playbuzz 

La vida amb «relleno» vs. la vida «sense relleno»

 Hi ha una llei universal que diu el següent: Tota noia amb els pits petits té una gran amiga amb uns grans tetots xD

 Un dels teus passatemps és mirar-te davant del mirall i ajuntar-te les tetes per veure com et quedarien uns pits més grans. I és inevitable posar "morritus" quan ho fas... Per què? xD

 Una de les coses positives és que saps que a les classes d'educació física no se't descontrolaran amunt i avall muahahaha!

 Saps que les noies amb poc pit sempre ens veurem més joves que les que tenen pit, toma! xD

 I lluny de ratllar-te perquè t'han tocat uns pits més aviat petits, ho acceptes amb orgull perquè els tens petits però ben posats! Clar que sí!

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

brutal
Anònim, 10/01/2017 a les 18:17
Molt interessant
+470
-36
Brutal aquest article mencantaaa!! Like les noies amb pits petitsss
Uee
Anònimaa , 10/01/2017 a les 19:15
+28
-5
Menkantaa aqet articlee 💪💪💪💪💪


Ueeee visca les dels pits petits 💪❤
M'encantee
Noia amb pits petits pero geniials!, 10/01/2017 a les 19:51
+24
-2
#pitsenanos!!! El millor article d'adolecents.cat!
chic para mi chica para ti
Anon, 10/01/2017 a les 21:34
+15
-9
claro q si guapi
Anonima
Anònim, 10/01/2017 a les 21:39
+25
-3
Graans gran article lástima k no ho siguin les tetes Ole l'humor
😂😂😂
Anònim, 10/01/2017 a les 18:18
+65
-25
Io sol fai lu de ajuntam les tetes davan el mirall puajjajaj
pd io crec q dec teni les tetes grans pq quan fai ed fisica em boten sort del susten q sino jajajjajaj
Puta vida tete😂😂😂


Like si et pensaves q tenies les tetes petites pero es veu q no
😂😂
Anònima, 10/01/2017 a les 22:46
+5
-2
Me meo, tot igual que tu. Lu del mirall quan ho he llegit m'he partit el cul pq sempre que em dutxo ho faig i lu de ed fisica tmb😂😂 abans les nenes em criticaven per tenir els pits peques i ja us dic que abans que acabi el curs els hi fare menjar-se les seves paraules💪
Tantes fotus de pequeñas mentirosas...
Anònim, 10/01/2017 a les 18:26
+44
-14
Tantes fotos de pequeñas mentirosas pero noticia ni una eh... volem mes info de pretty little liars.
#VolemSaberQuiEsA
En realitat ja sé sap qui és...
Anònimaa, 10/01/2017 a les 20:33
+18
-0
A la tercera temporada ho descobreixes😂I a la sisena (dp de que torni A) descubreixes la nova A😱❤Ara falta saber qui és A.D😊😏

Sobre l'article VISCA LEES NOIEES AMB POC PIIT😂 (Tant petit que no trobo sosten prou petit😂nomees puc portar topss)
uy
Anònim, 10/01/2017 a les 21:04
+7
-0
No es per res pero ja se sap qui es A. Si mires la ultim temporda ho sabras.
Jaja
Anònim, 10/01/2017 a les 21:36
+3
-15
La A és la CC DRAKE
Got a secret
I'm A bitches, 10/01/2017 a les 22:43
+0
-0
Got a secret can you keep it...🤐😈
Ajaja
Anònim, 10/01/2017 a les 23:26
+2
-1
L'A es la Cece Drake ( Charles DiLaurentis ) i l'Alison està viva😂
Per el de: jaja
Anònima 💕, 10/01/2017 a les 23:41
+4
-1
M'encantaa aquesta sèrie, la meva prefe. No arribo a saber qui és la -A i et juro que no paro fins trobar-te i arrencar-te el cap! Que això no es faa omee...
Likee qui estigui esperant els últims 10 capítols de la sèrie! Volem saber qui és la A.D!
Kisses bitches,
-A
No té sentit
Anònim, 10/01/2017 a les 18:35
+37
-76
Pels redactors:
Sempre dieu que tothom s'ha de sentir bé amb el cos que té i ara esteu dient com si tenir els pits petits fos més bo q grans...
??????
tens rao
SOC TETONA, 10/01/2017 a les 19:12
+14
-23
Tens tota la rao, es una meeeeeeeeeeeerda tenirles grans.
I amb aquest article m'he sentit fatal!!!!!
Ai mare
Anònima, 10/01/2017 a les 19:48
+50
-5
Estan intentant animar a les noies k tenim el pit petit ja que estem fartes de k n estem bones prk n tenim unes bones peres
no to prrenguis aixii!
...
Anònim, 10/01/2017 a les 20:56
+5
-12
molta rao
vergonyós
Anònim, 10/01/2017 a les 21:59
+14
-13
M'alegro molt de que feu articles per pujar l'autoestima de tothom,però no fa falta deixar malament o rebaixar als atres,en aquest cas a les noies amb els pits grans per a que les que els tenen petits es sentin millor així que cometaris com "Saps que les noies amb poc pit sempre ens veurem més joves que les que tenen pit, toma! xD" sobren
...
KAOS, 10/01/2017 a les 22:39
+5
-2
Jo crec que aquests comentaris no estaven destinats a ferir a les noies amb pits grans sinó a animar a les que tenim els pits petits. Crec que és una manera irònica de fer-ho i que per això per exemple en la frase de semblar més joves hi ha un "XD" al final.
Amb tot això vull dir que enlloc de mirar sempre la part negativa hauríem de veure k no tot es fa per ofendre i molestar tot i que a vegades, encara que no es vulgui, pot ferir a algu.

Visca els pits petits:)
....
Anònima, 10/01/2017 a les 23:30
+5
-2
Siempre os estáis quejando, malinterpretais siempre todo lo que dicen, y toooodo os sienta mal, pesados
a pensaar amoreets❤️😂😂
Anònim, 11/01/2017 a les 00:14
+8
-5
esk si teniu els pits grans no teniu perque obriu larticle... com es nota que lo que teniu al pit us falta al cap...
per la de a pensar amorets...
Anònim, 11/01/2017 a les 15:07
+2
-5
Calma't noia que a tu no t'hem fet res. Només estem dient q si a les dels pits petits els hi puja l'autoestima, a les de grans els hi baixa... No cal insultar.
ajuda
Anònimaa, 10/01/2017 a les 18:44
+14
-5
I si tens els pits petits i caiguts, que fas?
T'aguntes
Anònim, 10/01/2017 a les 20:59
+23
-8
Com si tens els pits grans i caiguts... La gravetat noia la gravetat... Es inevitable, la laif
Pd: si els tens caiguts tant petits no els deus tenir....
Pel de t'aguntes
Anònima, 11/01/2017 a les 00:07
+2
-4
I tu que saps? Segur que no has vist unes tetes en la vida! XD

PS: comentaris com aquests sobren
PS 2: SI que existeixen els pits petits caiguts
Pel de t'aguntes
Anònima, 11/01/2017 a les 00:12
+0
-0
I tu que saps? Segur que no has vist unes tetes en la vida! XD

PS: comentaris com aquests sobren
PS 2: SI que existeixen els pits petits caiguts
Soc una tia
Anònim, 11/01/2017 a les 15:45
+3
-0
Soc una tia i no tinc els pits petits precisament... I de tetes ne vist moltes
Nomes deia q si els te caiguts tant petits no els deu tenir....
Soc una tia
Anònim, 11/01/2017 a les 16:05
+0
-0
Soc una tia i no tinc els pits petits precisament... I de tetes ne vist moltes
Nomes deia q si els te caiguts tant petits no els deu tenir....
Pits diminuts
Anònima, 10/01/2017 a les 19:02
+13
-2
Tinc els pits molt petits i fa com dos anys que tinc la regla, suposo que no em creixeràn més tot i que m'encantaria, a més la meva mare i les meves àvies tenen bastant pit així que no se perquè jo no... per aquest problema tinc l'autoestima bastant baixa a més sóc baixeta i no se que fer, no em digueu que m'accepti tal i com sóc perquè ja u intento però de veritat, a més amb els nois em fa vergonya.
Tinc una 75A (aquesta tarda m'ho he mesurat xd).
Algú sap que puc fer o si encara tinc esperances de que em creixin?
Per cert tinc 14 anys.
Tranquii
Anònim, 10/01/2017 a les 21:53
+7
-0
Tia enserio hi ha casos pitjors com el meu:
Yo no tinc la regla (que no em queixo pk totes diuen que es una merda) pero estic completament plana!!
Elk has de pensar es que si tens amics i amigues es pk taccepten tal i com ets i aixo tambe has de fer tu! Vinga tranquila que ya se que aixo no es facil
Yo tambe tinc 14 anys
Hos entenc
Anònimaa, 10/01/2017 a les 22:55
+2
-1
Holaa, jo tinc 14 tb i fa poc que em va venir la regla, pel meu cumple al setembre. Jo estava bastant desesperada i sincerament encara no tinc pas els pits grans ni res, pero tingueu paciencia, jo fa res era plana i va ser venir la regla i comentar-me a créixer. Tampoc no et preocupis per l'altura ja q tothom vol el que no te, jo soc moolt alta, 1'72 més o menys i esq li trec s totes mínim 5 cm :(( tampoc és gaire agradable sobresortir per sobre de tothom i q els nens siguin més baixets q tu... Així q ànims guapa😘
Hbv
Anònim, 11/01/2017 a les 15:16
+0
-2
Es normal tenir els pits petits si estas prima, aixi que si ho estas pots intentar engreixar
CLAVADA
Anònim, 10/01/2017 a les 19:13
+10
-1
JAJJJAJAJAJA AQESTA VEGADA LA HEU CLAVAT =)
flipo
Anònim, 10/01/2017 a les 20:11
+14
-12
aqui esteu deixant a les que tenen els pits grans amb ganes de tenirlos petits.. com l'ho de, les que tinguin els pits mes petts ens veurem mes joves que les que els tenen grans..
Ajuda
Anònima, 10/01/2017 a les 20:43
+3
-4
Tinc 12 anys i ultimament ns que em passa que em sento mes acomplexada amb el meu cos que mai. Jo veig a les meves amigues super primes i a mi m'encantaria ser com elles. Jo soc de cintura cap a dalt molt prima i la cintura molt eixamplada i les cames molt amples. Com puc fer per aprimar-les?
Ja sé que ens hem de sentir bé amb el nostre cos però a mi m'es molt incomode i per aixo ho pregunto
Trankii
Anònima, 11/01/2017 a les 00:10
+2
-1
Pensa que si de cintura cap a dalt ets prima i cap a baix ets mes grassoneta significa que tens una bona cadera i aixo es peeerrff😏❤️

nsjde
Anònim, 10/01/2017 a les 21:01
+9
-7
perque tinguis els pits grans has de semblar mes vella?
Acceptat es el millor que pots fer
Anònim, 10/01/2017 a les 21:12
+7
-2
O sino posat susteens amb push aap o rellenitoo (mitjons o paper no siusplau) millor tels comprrs ya amb relleno
Esque una noia de la classee en portaaa i ens u explicaaa vale ok aningu limportaaa😂💋

Lo peor es estar mal i no saber pq lo peor es caminar i no saber con kien
bereeet
Anònimaa, 12/01/2017 a les 22:26
+2
-0
se que la vida se calla y no dice si la batalla es contra mi o conmigooooo
Noia amb pits grans
Anònim, 10/01/2017 a les 21:18
+15
-2
Em sembla molt divertit hajaha! Però adolescents, ara les que tenim els pits grans volem un article sobre pits grans! (Que tamb es una putada)
-A
Anònim, 10/01/2017 a les 21:35
+2
-3
La Ali😍😍 -A
-A
Anònim, 10/01/2017 a les 21:37
+2
-3
I LA HANNA😍😍 -A
Tetes alison
Pllfan, 10/01/2017 a les 21:59
+5
-2
L Ali no te els pits petits i ya Ho puc asegurar pk estic veient la serie ara mateix😏
Sujsndns
Anònim, 10/01/2017 a les 22:14
+0
-1
M'ha fe riure molt aquest article, estava una mica depre pero m'heu tret un somriure❤️
.
Anònim, 10/01/2017 a les 22:24
+2
-2
Vale voleu animar a les noies amb tetes petites a que no es tant putada i tal. Pero tambe hi ha moltes noies amb les tetes grans que ens hem ofes amb aquest article. Ho dic amb tot el respecte eee no vull ofendre ni res. Pero a mi ma ofes pq per exemple eu dit que les de pits petits semblaran mes joves que les de pits grans i clar les noies amb pits grans que? Semblarem velles? I tambe que jo personalment no magrada tenir els pits tant grans i clar puea ma dolgut larticle pq penseu que les noies amb pit gran ens sentim be super be amb les tetes grans (que potser hi ha noies que si que se senten be pero jo no molt) i clar doncs eso. Que no dic que les noies amb les tetes petites se sentin malament amb les seves tetes pero les noies amb tetes grans (algunes) tambe ens sentim malament amb la teta gran. Bueno doncs aixo bona nit i nomes volia comentar res mes no volia ofendre a ningu ni res. Bona nit adolescents!❤❤
Merci per tot, defensors de l'autoestima
Anònima, 12/01/2017 a les 17:08
+0
-2
Es mes fout tenir pits grans que petits. Merci per recordarme que quasi no puc fer esport sense que em faci mal i que les tinc caigudes. Merci de veritat eh, guapos. A sobre ho poseu com dient toma ja les que tenen els pits grans que tan vacilen pos toma, quan en realitat crec que totes les que tenen els pits grans (105, en el meu cas, que es bastant i per tan m incomoda massa i es el meu complexe ,es gran) pensen igual que jo i mai s atrevirien a criticar a una per no tenir tetes. Merci per venir vosaltres i recordar a les de pit petit que tenen moltes coses millors que les de pit gran. Aquest puto article m ha fet plorar, perque heu recordat totes i cada una de les coses que no m agraden,aixo si, ara les que tenen pit petit no s sentiran acoplexades. No m enfaden les imatges, em fan gracia i la situacio tambe, sino elfet de "ens veiem mes joves, toma!"en plan JODETE com si mai haguessim criticat res. o el fet de " estas orgullosa perque els tens ben posats" ei moltes gracies eh. QUE HEU AJUDAT A LES QUE TENEN POC PIT, PERO TOTES AQUESTES AVANTATGES QUE HEU DIT COM ENFOTENVOSEN DE LES QUE TENEN PIT, SON DESAVANTATGES PER MI I PER TOTES LES ALTRES. merci de veritat, per dir que tincel pits caiguts, per recordarme que no puc fer esport sense patir i per dirme que d aqui 10 anys semblara que en tingui 40. us ho agraeixo. Gran manera de pujar l autoestima de tothom. NO M IMPORTEN LES IMATGES, REPETEIXO, SINO EL TO FOTETA QUE HAN POSAT, O EL PUTU FET QUE SI ELS TENS GRANS ESTANCAIGUTS
Si home
Anònima, 12/01/2017 a les 19:19
+1
-0
Tant tú com les que s'hagin ofès sou unes estúpides, a la societat està acceptadíssim, (és més, es demana!) que les dones tinguin el pit enorme. I ho dic jo, que no em queixo gens de la meva talla i crec que està bé (95). Un noi sempre acceptarà una noia amb pits grans, però no es pot dir el mateix d'una noia que els té més petits. Tinc varies amigues amb pits petits i sé el que és, no de primera mà, però ho tinc aprop. Aquest article només crida a acceptar-se tenint el que tenim. Sí, tú potser no pots córrer bé, però les noies amb pit diminut solen ser humiliades pels cànons de bellesa i la societat.
ja...
Anònim, 12/01/2017 a les 22:55
+0
-0
val, 95 esta be, pero 105 copa E... esexagerat. No hi ha dia en que no em vacilin per aixo. Per molt que estigui ben vist, que et diguin la tetona i coses de mal gust no ajuda. ara,sumali el fet de que estan caigudes. aixo no es acceptat per la societat, o uns pits caiguts d una 105 son mes bonics que uns ferms de la 95? ja et puc ben dir que no. si ets plana no et vacilen tan com si tens els pits exageradament grans. Els teus pits estan be, ara, posat al meu cos i els odiaras. Si encaracreus que tenir els pits aixi es meravellos, perfecte. pero no crec que ho hagin hagut d escriure com enfotensen de les que tenim pit gran, "saps que els tens ben ferms", uns pits petits ferms son millors que uns caiguts. Ho han fet com dient ui encara gracies. Jo ja pateixo cada puto dia per aquesta inseguretat, començar a desagradarte a tu mateix per una cosa que dius que "esta acceptada per la societat" que si, que molt be, pero bastantes noies amb una 105E o D estan molt insegures amb el seu cos. a sobre jo, que no es que sigui precisament una model en lo que a cos es refereix, em fa veure encara mes rabassuda, amb un cos lleig. El fet de no poderte posar quasi bikinis, i si tels poses apretarlos fins que facin mal perque no es vegin tant caigudes. PERO EH, ESTA ACCEPTAT PER LA SOCIETAT,SI TU ODIES AQUESTA PART DE TU NOIA QUE VOS FERHI, com si ara perque a la societat li agradi( ja et dic jo que sense sostensno agrada pas) significa que a tu tambe th d agradar. A mes, tu, amb molt de respecte, els tens normals, no grans, aixi que no pots saber que passa ni a la gent com jo ni a les de pits petits.
Vamo' a ver...
Anònim, 14/01/2017 a les 10:15
+0
-0
Jo tinc el pits enanos per la meva edat (tinc 13 i faig servir una 80 ) i em fa ràbia perquè una companya de la meva classe els te enormes i pot lluir "escotes" i coses així. Jo en canvi, haig de buscar roba que si es de la meva talla però té el coll gran, (samarreta en aquest cas) no em pengi massa perquè no se'm veu tot. Si que alomillor és una petita ventatge tenir-los petits perquè quan et facis vella se't quedit al lloc i no et pengi, però em de reconèixer que fem una mica el pena, alemanys a mi m'ho sembla.