Actualitat

Un adolescent dóna una lliço a tot el món amb la seva samarreta

| 11/01/2017 a les 13:00h
Arxivat a: ACTUALITAT, actualitat, samarreta, missatge, lliço, viral, adolescent


Aquest jove de 17 anys que viu a Houston (Estats Units), anomenat Aaron, ha donat una lliçó a tot el món amb unes simples paraules estampades a la seva samarreta:

"Per què ser racista, sexista, homòfob o transfòbic quan podries romandre simplement en silenci?"

 
Segons ha explicat a Buzzfeed News, va veure la samarreta a Instagram i va decidir anar a una botiga per demanar que en fessin una d'igual. "He sigut víctima del bullying perquè sóc gai, i sí, he superat tots aquells obstacles de la meva vida. Però quan vaig veure la samarreta no vaig poder evitar sorprendre'm amb el seu missatge", afegia.

La fotografia ja té més de 150.000 m'agrada i més de 80.000 retuits. El missatge no pot ser més clar: abans de dir alguna estupidesa, no diguis res.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR LLEGIR:

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

No entenc
Anònim, 11/01/2017 a les 14:19
+6
-15
Algu mexplica millor el missatge esk no lentenc gaire
a la q no hu enten
Anònim, 11/01/2017 a les 17:26
+7
-0
El missatge es refereix que en abans de dir alguna cosa per exemple, riure dalgu, ferli bullying o el que sigui, doncs que tu callis.
M'HA FLIPAT LA FRASE
Anònim, 11/01/2017 a les 20:24
+3
-0
Noticia i samarreta fantastica, redactors!
Ja podeu tornar-la a postejar més endevant per la gent que no podrà llegir-la aquesta vegada!
...
Anònima, 11/01/2017 a les 14:38
Interessant
+52
-0
Ole el noi! Dit amunt qui pensa que ha fet bé! Petooons😘😘😘😘😘
decidit
Anònima, 11/01/2017 a les 15:36
+15
-0
me la faré
mola molt adolescents
ei, 11/01/2017 a les 21:07
+1
-0
es molt mona la samarretaa
Per si algú no l'ha entes
l'adoroo, 11/01/2017 a les 22:19
+1
-0
La traducción és aquesta: perquè ser racista, sexista, homofòbic o transfòbic quan simplement podries estar calmat?

PD: mooolt guay la samarreta
Molta rao
Anònimaa❤, 12/01/2017 a les 07:32
+0
-0
Putu amoo😍 te tota la rao del mon, si no testa be cap daqestes coses (com lhomofobia o ets racista entre altres) pos et calles i te jodesss q viuras igual he...

Pd: sorry per les faltes😆