Una nova moda que es diu «marquinha» posa greument en perill la salut de moltes noies

| 11/01/2017 a les 15:04h
Arxivat a: TENDÈNCIES, marquinha, moda, sol, perill
Encara que de moment no ha arribat a casa nostra, molts metges ja avisen de l'alta perillositat d'aquesta nova moda que s'ha popularitzat entre les noies de Brasil.

Es coneix amb el nom de «marquinha» i consisteix a aconseguir les marques a la pell d'un biquini. Aquelles marques del banyador que ens queden a l'estiu després de posar-nos morenos.

No se sap el motiu, però milers de noies joves brasileres s'han obsessionat amb aquestes marques. El més curiós però és que volen portar les marques d'un fals biquini molt petit. Ho troben sexi.
 

Erika Bronze diu ser la inventora d'aquesta tendència i defensa que "als nois els encanten aquestes marques". És ella qui amb cinta adhesiva recrea la forma de biquinis minúsculs a les seves clientes que visiten el seu centre bronzejador de Rio de Janeiro. Després prenen el sol a la terrassa del mateix centre fins que els queda la marca. La majoria no fan servir protecció solar perquè el contrast sigui més bèstia.

La comunitat mèdica ja ha alertat del gran perill d'aquesta moda. Ja que prendre el sol sense protecció és la causa principal de l'elevat índex de càncer de pell que s'han registrat als últims anys.
 
De fet, Brasil i els països de l'Amèrica llatina han registrat un augment de càncers d'aquest tipus de més del 60%.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

.
💚, 11/01/2017 a les 15:13
Molt interessant
+141
-7
Buah, jo odio que sem vegi la marca del biquini a l'estiu i no li trobo lu "bonic" i si ho fan sense proteccio ja et dic que la meitat d'elles acabaran amb cancer de pell...
Joqse
Anònim, 11/01/2017 a les 19:51
+9
-5
Per què sempre publiqueu "noves modes" i quan ho llegim és la primera i la última vegada que en sentim a parlar?

Ara qualsevol cosa que faci algú ja es considera moda.

Tothom criticant la societat, però som nosaltres mateixos que l'embrutem.
Apropiat
Anònim, 11/01/2017 a les 15:17
Molt interessant
+182
-5
Ara mateix surto al balcó a posar-ho en pràctica, que segur que amb la boira i amb la pluja que cau agafaré coloret rapidíssim!!
The fucking londinense.
Anònimlondinense, 11/01/2017 a les 15:45
+6
-38
Hi to my followers!!!
I'm coming back.
I know that you were missing me.
But dont worry I'm here!!
Kisses to all my teenagers fans !!
~😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘~
Bye bye!!
...
Anònim, 11/01/2017 a les 19:41
+15
-1
Que et follin una mica amic meu
No doneu idees...
Anònim, 11/01/2017 a les 15:46
+33
-20
Si la moda és encara al Brasil i aquí no ha arribat crec que el que feu és donar idees, i més encara realzant la cita "als nois els encanten aquestes marques". Si la moda arribes a BCN , sería mes normal que avissesiu de les conseqüències, pero si no ha arribat i és hivern no entenc perquè el publiqueu.

Like si penseu el mateix!

Una Abraçada adolescents!
Aver
Anònim, 11/01/2017 a les 16:29
+21
-3
Aver xat@ ho diuen per informarnos de k si arriba aqui no ho fem perque es perillos.
Joder hi ha gent que nomes busqueu les coses negatives de tot, si no hos agrada no ho mireu pero deixeu als redactors que facin el que vulguin que ja ho fan super be!
Dndndknx holi
Anònim, 11/01/2017 a les 16:49
+11
-0
"als nois els encanten aquestes marques". Bastant patetic la veritat (les coses es fan perqu3 a tu t'ha d'agradar, no als altres) i més si es tan perillós con dieu.
A veure
Anònim, 11/01/2017 a les 15:55
+19
-3
A mi m'agrada que es vegi la marca del biquini, però no tant exagerat...
...
Anònim, 11/01/2017 a les 16:46
+9
-0
Redactors, aneu una mica arrasats, aquesta moda exsiteix des de fa com 1 O 2 anys...Hi ha gent que va un pas més endavant i s'arriven a fer "tatuatges" fent servir aquesta pauta de posar-se una plantilla i, quan s'han posat "morenos" se la treuen i boom tatuatge fet + càncer de pell😉
mmm a ver eh?
Anònima, 11/01/2017 a les 18:29
+2
-2
A ver xato, q no es el mateix. Els tatuatges aquests q dius, et pots posar crema solar i encara aixi et quedara marca. Aquesta moda q han publicat es d'ara, aixi q...comença a entendre les coses noi
One question
Anònim, 11/01/2017 a les 20:54
+0
-0
I pel radere osigui on hi hauria el biquini ( la part del cul i la cinta del biquini ) es queda blanca?
eik
Anònim, 12/01/2017 a les 00:37
+0
-0
i aixo es una moda? es ficarte moreno-vermell i ia😂 ho porto fent tota la vida nose que moda dieu😂😂
En que ens estem convertint...
Anònim, 13/01/2017 a les 22:08
+0
-0
Vaja tonteria de moda, mare meva. A part de que estàs posant en perill la teva salut, es horrible!