7 secrets més de nois i noies adolescents que mai han explicat a ningú [VOL. 11]

| 11/01/2017 a les 15:52h
Arxivat a: INTERNET, secrets


Ens heu demanat que no parem de publicar més volums de SECRETS ADOLESCENTS, i no tenim previst aturar-nos perquè encara en tenim molts de pendents. Així que aquí teniu una nova edició de la secció que triomfa a Adolescents.cat!


Versió sense Playbuzz 


Noia, 16 anys
El tap d'un cacau dels llavis que tinc és ovalat i moltes vegades l'utilitzo per tocar-me (només el tap JAJAJA) i després a classe me'l demanen i quan l'agafen em pixo JAJAJA si ells sabessin....

Noia, 15 anys
vaig entrar al lavabo mentre el meu pare es dutxava, i amb el soroll de l'aigua no em va sentir i se l'estava pajan, al veure-ho vaig sortir ràpid.

Noi, 17 anys
Encara sóc verge i sempre em vénen ganes de fer l'amor i em morrejo amb la paret. Em posa calent

Noi, 15 anys
En realitat sóc una noia atrapada en el cos d'un noi. Ningú ho sap i em mata quan es dirigeixen a mi en masculí.

Noia, 16 anys
Ballo de manera sensual davant la finestra on viu el meu veí perquè em posa molt

Noi, 17 anys
Soc el tipic xulo de barri que es riu de tot però ploro gairebé cada nit.

Noia, 17 anys
Sóc noia hetero però em posa molt anar amb calçotets. Molts dies vaig a l'insti amb calçotets que em compro d'amagat perquè la meva mare no els vegi i els rento també d'amagat

Envia el teu secret omplint el formulari anònim 

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

em passa lo mateix
Anònima, 11/01/2017 a les 16:44
Interessant
+86
-5
el xulo del barrio, ami tmb em passa😪
Esta be aixo
Anònim, 11/01/2017 a les 17:28
Molt interessant
+105
-4
Pos no hi aneu que feu pena, mostreu tal com sou, no cal anar de xulillos (sento si son temes greus, si es el cas anims ❤)
Vaajaa...
Anònim, 11/01/2017 a les 17:46
+33
-1
Bno jo si fos vosaltres. Intentaria pensar en l altre gent. Penseu que no es facil que el xulu del barri o del cole et parli. Molts cops et fan dentir malament. I sou vosaltees els que tambe feu plorar.
Pro sincerament jo crec k si teniu problemes ho aurieu de parlar amb un amic de confiansa o algu amb qui hi confieu. O sino podeu escriure un diari sec tecret. Sona raro pro ba be desafogarse.
Si tens problemes intenta no donarlis mes importancia de la que tenen i si els podeu solucionar. Ja saveu

Pd. Sigueu els xulus del barri tui i el que ha escrit el seu secret o no. Que sapigeu que em caieu mb(noia) pk ho heu sapigut reconeixer. I per algo es comensa.
Confesio
Anònim, 11/01/2017 a les 16:45
+20
-7
Mencanta el sexe. Ja cada vegada mimporta menys ferho amb nois q noies. I mira q soc hetero
Agregeu snap: theyuyup768
Per el tio q vol sexe
Anònima, 11/01/2017 a les 17:39
+7
-2
Agregam a snap: merce.gs
Maramevaa
Anònim, 11/01/2017 a les 18:12
Interessant
+60
-0
Collons això s'ha convertit en un lloc per lligaaar!!
Pregunta per als nooois
Anònima, 11/01/2017 a les 16:51
+13
-3
Tinc els llavis interiors (del cony) grans i sobresurten bastant, tinc algunes amigues que tambe ho tenen pero altres moltes que no, mai he tingut cap experiencia sexual amb tius perque em fa moltíssima vergonya, existeix una operación pero es caríssima. Que opinéu dels llavis interiors grans? M'he d'operar?
Per la dels llavis grans
Anònim, 11/01/2017 a les 17:23
+7
-80
Si mollor que t operis
Noo
Anònim, 11/01/2017 a les 17:25
+20
-1
Jo també els tinc, i em fa una mica de vergonya, pero no passa res, de veritat, hi ha tantes vulves com dones!
wtf??
Anònim, 11/01/2017 a les 17:28
Interessant
+96
-2
Quina gilipollada es aquesta de demanar als altres si t'has d'operar el cony? Si a tu no t'agrada opera't, però no ho facis per la opinió d'algú altre fes el favor.
No ho vegis com una cosa dolenta ni de flai
Anònim, 11/01/2017 a les 21:12
+6
-0
Jo pensava el mateix (jo tambe els tinc aixi) fins que vaig començar amb la meva actual parella (que esta molt mes experimentat) i em va dir que a ell i a la majoria dels tios els mola que tinguem grans els llavis jajajja
Aixi que noies, no os ratlleu a més, els dóna molt igual, en el moment de follar és lo de menys xD
Jo crec
aiL(noia), 11/01/2017 a les 21:27
+3
-0
Sincerament crec es una mica tonteria aquest problema pro tame crec pos qie si no estas comoda...
Mira jo crec que si t has d operar pwr sentirte mes comoda pos informat del tema i endevant pro fes ho pk tu vols no pk ho vulgui algu altre(nois) i pensat ho molt . jo m esperaria a haver passat la adolescencia pk potser d aqui a uns anys penses que vas fer una tonteria o que no valia la .
De totes formes jo crec que ja es normal el que et passa i pensa que wñs nois tambe deuen tenir els seus compñexes.
Anims triis la decisio que triis
Espero haver ajudat
Tranquila
Anònim, 11/01/2017 a les 22:14
+5
-0
Tinc bastanta experiència sexual i m'he trobat amb tota mena de llavis, alguns de llargs i t'asseguro, com a noi, que es un detall que no es important, de fet, hi ha nois que prefereixen els llavis llargs! La seguretat en tu mateixa es el més important.
Mmmm ja estem amb el que es normal
Anònima, 11/01/2017 a les 22:45
+1
-0
Aver... sincerament que importa com els tinguis? Osigui cadascú els te com els te, no hi ha una mida idònia, no hi ha un que sigui el "normal", per res. Sincerament, no crec que un tio et digui algo sobre això, i si ho fa que sàpiga que ell no te cap criteri per jutjar-te. No sé, és el que jo penso però, tot i així les complexitats són molt personals de cadascú, així que si realment creus que necessites operar-te, és la teva decisió.
Per la noia atrapada en un cos de noi.
Anònim, 11/01/2017 a les 16:52
+38
-1
Ho hauries d'explicar als teus pares. Ells et podrien ajudar i a més si fas el canvi de sexe ara serà més fàcil que quan siguis adulta, ja que encara estàs canviant i podries aconseguir una apariencia de dona completament: sense barba, pèl corporal, etc.
Cert
Anònim, 11/01/2017 a les 17:53
+11
-0
Els teus pares ho saven? Intentelso explicar. O simplement actua com una noia actua tal i com vulguis actuar sigues la persona que vols ser i potser ja ho entenen.
Mira jo de tu li explicaria a algu. So no confies amb els teus amics buscat nous amics que creguis que t entendran i et respectaran. A mi si tingues un amic que li passa aixo t asseguro k faria el possible pk es sentis comodo/da
Ets transexual i t aseguro k no passa absolutament reeee!!!!
Anims!!😘😘💋
(Soc noia)
Em passa el mateix pero a l'inversa
MireiaNoSocJo,IsaacSi, 12/01/2017 a les 23:35
+4
-0
Jo tinc aparença de noia pero ara ja fa temps que em sento noi, fa un mes o dos li vaig acabar dient a ma mare i dimarts que ve anem al psicoleg. Estic lluny de les hormones pero algo es algo.
Encara que jo ja ho hagi comentat amb muns pares no vol dir que faciliti les coses completament, pero si que ajuda. Si jo fos la noia que ha escrit allo, si que en parlaria amb els pares. Se que es dur, jo vaig passar per una depressio que em va portar a l'autolesio, i molts dies encara em questiono si val la pena, pero se que algun dia ja no seras un noi, de la mateixa manera que jo deixare la gabia amb curves de noia on estic. Anims a tots els que passeu per aixo, i en concret a qui ha escrit el problema en un principi.
Ajuda siusplau😩
Anò[email protected], 11/01/2017 a les 17:00
+9
-0
Hola necessito que algú m'aconselli... Sóc molt propensa a que em surtin estries (en tinc a les caderes, entremig de les cames i al cul) i m'agradaria aprimar-me una mica les cuixes perquè em rocen i em molesta molt. Però no sé si fer-ho perquè llavors em sortiran més estries😞 Vosaltres què faríeu??
.
Anònim, 11/01/2017 a les 17:29
+7
-3
El que has de fer és acceptar el teu cos, i buscar a google exercicis per enfortir les cuixes
CONSELL🙆🏼
Anònim, 11/01/2017 a les 17:32
+4
-0
Compra't una crema especial (a les farmàcies pots trobar-ne), i fes molt exercici. Costa MOLT, però amb esforç i dedicació s'aconsegueix.
Quina rabia
Anònim, 11/01/2017 a les 17:55
+5
-1
Tinc 15 anys el metge em diu que estic b de pes pro tinc estries des dels 14 i celulitis bmtmb des de fa temps. No se que fer. De estries en tinc als pits a les caderes i estries a les cuixes
Tampoc se k fer
Quina rabia
Anònim, 11/01/2017 a les 17:59
+2
-1
Tinc 15 anys el metge em diu que estic b de pes pro tinc estries des dels 14 i celulitis bmtmb des de fa temps. No se que fer. De estries en tinc als pits a les caderes i estries a les cuixes
Tampoc se k fer
carai
Anònim, 11/01/2017 a les 17:12
+36
-3
a vegades alguns semblen inventats i tot...:))
Més més més
Anònim, 11/01/2017 a les 17:21
+36
-1
En volem més!
La del pare pajilleo
Anònim, 11/01/2017 a les 17:34
+17
-1
Deu ser xungo... Ami em pasa i em traumo
Penseu k
Anònim, 11/01/2017 a les 17:57
+11
-1
Penseu k la gent gran no pel fet de que sigui gran i tinguin dona o parella. No pensen en sexe o no es facin pajas o no es mesturbin es sormal
penseu k passaria si la bostre parella no us dongues tant plaer com vols. Pos per no ferla sentir malament pos tel dones a tu mateix
Lògic
Anònim, 11/01/2017 a les 18:13
+14
-2
No et nego pas això, tothom té necessitat sexual. Potser tu ets diferent, però jo em traumaria pillar al meu pare masturvant-se.
a veure....
Anònim, 11/01/2017 a les 19:39
+4
-2
si que es veritat que la necessitat de sexe pot no canviar quan et vas fent gran, pero, si pilles una persona que te parella, fense una palla, deu ser que la seva parella no li dona prou plaer, per tant, si jo fos la tia que ha confesat aquest secret, no estaria preocupat per veure el meu pare fense una palla, si no que vol dir que el praler que li dona la meva mare no es suficient per ell
Jajajaja
Anònim, 11/01/2017 a les 17:41
+11
-1
Lo del cacau de llavis jo ho faig amb el respall de cabell
I a vegade em poso davant el mirall i com k soc homosexual(aixo crec)m imagino k la reflectida al mirall es una noia k m agrada i li faig petons al mirall
Jooer potents potents
Anònim, 11/01/2017 a les 23:38
+1
-0
Ole tuuu amb el respall flipes soc tio i aixo posa calent que flipes
Cacau
Anònim, 11/01/2017 a les 17:50
+18
-0
He FLIPAT amb la del cacau😳 Jajajajaj jo em moriria si mel demanessin😂
moraleja
💚, 11/01/2017 a les 18:45
+30
-0
Moraleja: no li demanis mai el cacao de llavis a ningu😂
Jajajaja
Anònim, 11/01/2017 a les 18:58
+19
-0
Ni un cacau de llavis ni re k entri per alla a vaix
Osigui ni cacaus no raspalls ni carbasons
el vull
Anònim, 11/01/2017 a les 19:03
+13
-5
Vull el teu cacau de llavis
como sube la temeratura
Anònim, 11/01/2017 a les 19:42
+26
-0
joder!!!!!


entre snapchats i cacaos, la gent que fa els comentaris va molt calenta

Ajudaa!
Anònim, 11/01/2017 a les 19:28
+2
-0
Hola adolescents!
Haber.. M'acabo de cambiar de cole.. I el cas es que m'he enamorat d'una noia.. I sóc molt timid.. Algún consell??

Consell!
Anònim, 11/01/2017 a les 20:49
+3
-0
Parla amb ella, primer us heu de conèixer i després li vas deixant anar indirectes i li dius. El pitjor que et pot passar és que et digui que no; i en aquest cas, seguiries com estàs ara. Així que sigues tu mateix, no et precipitis i diga-li.

Pd: si veus que no et fa ni p*tu cas ni mostra interès amb tu (després d'intentar parlar amb ella, és clar) jo no li diria res.

Molta sort! 💕
Jo crec...
Anònim, 11/01/2017 a les 21:10
+1
-0
Jo et recomanaria que intentesis aproparte a alguna amics seus, ja que al ser nou al Instituto ningú et coneix( es suposa) así que aprofita la oportunitat de fer amics nous per aproparte a ella. Y despres comença a parlar amb ella poc a poc, ves interesant-te per ella... Això ens agrada molt a les noies ;)
Pero asegurat abans de res que no te novio que sino fot molt.... 😂

Molta soooort ja dirás com vaaa😋💪
Pel "ajudaa!"
Anònima, 11/01/2017 a les 21:15
+0
-0
Sigues tu mateix, li has de dir, primer has de començar a parlar per whats o insta o snap o inclús a la cara. Si es en plan insta o whats, millor perque a poc a poc l'aniras atraient, i un dia que tu creguis que n'estas segur de dirli, li dius!
Espero haver-te ajudat 😌😁
Analitzala
aiL(noia), 11/01/2017 a les 21:18
+2
-0
Analitza a la noia. En plan si es de les popus. De les simpatiques. I depend com sigui psrla amb ella. Saludala. Sigues simpatic pro sense deixar de ser tu. Demanali el seu numero de wassap....
Pro no nomes sigues simpatic amb ella sino amb la gent que creguis que es mareix la teva simpatia.
Si suda de tu. Deixali temps.
Conseell
Anònima, 11/01/2017 a les 21:48
+0
-0
Si ets molt timid priva de seguir-la a les seves xarxes socials, després priva d'obrirli i si no funciona siempre pots dir que ha sigut un amic i si funciona poc a poc aneu parlant més i sobretot fes-la riure abans de ser un pescanova.

Espero que t'hagi servit!
Pel "chungo"
Anònima, 11/01/2017 a les 21:43
+0
-0
Jo també sóc aixi com molt chunga i tal però no t'oblidiis que abans que chungo ets persona i com a tal tens sentiments, tothom s'ho deu suposar així doncs el problema es que et passa per que estiguis aixi, si no tens ningú amb qui comptar o simplement no t'hi veus amb cor pots respondre aquest comentari ja que a mi no en coneixes i potser al no tenir la imatge de chulo de tu pots confiar més sense por al que pensi.

Espero que t'hagi servit!
Confessions
Anònim, 11/01/2017 a les 21:59
+6
-0
Volem mes confessions sexuals yaaa
WeelcomeRefugees
A.C.A.B, 11/01/2017 a les 22:23
+7
-0
Joves i Joves de Catalunya i afores...no creieu que hauriem de fer alguna cosa amb tot el tema tan brutal de les persones refugiades? Pau, Salut i Llibertat.
Fins la Victòria jovent combatiu!
Xuleria
Anònim, 12/01/2017 a les 00:55
+2
-0
Moltes vegades quan un noi es un xulo es perq li dona d'alguna manera seguretat i confiança en si mateix... ehh que minclueixo jaja perque moltes vegades aquets xulos tenen mes problemes del q sembla i fan aixio per q no es noti
Pel verge de 17 anys
Anònim, 12/01/2017 a les 15:59
+1
-1
sóc noia, tinc casi 17... ens estrenem?;) insta???
Test emprenedoria
Anònim, 12/01/2017 a les 16:43
+1
-0
Noiss!! podeu fer aquest test per emprenedoriaa pliss quants mes millors siusplau!!🤗 Es per deixar malament el profee!😂


Tinc por
Anònim, 13/01/2017 a les 00:28
+1
-0
He enviat el meu secret ek millor secret, el que mai havia dit a ningú i ara tinc por de que la gent em descobreixi... Merda
Per la noia atrapada en els cos de noi
Anònim, 04/04/2017 a les 14:01
+1
-0
A mi em passa el mateix però al reves, jo sóc un noi atrapat en un cos de noia i molt poca gent ho sap, només la gent de confiança, i quan em criden per el meu nom en femení em molesta.