Whatsapp anuncia una gran novetat en la nova actualització

| 11/01/2017 a les 18:19h
Arxivat a: INTERNET, mòbil, GIFs, telefonia, WhatsApp

WhatsApp incorporarà novetats importants en la seva nova actualització. La més important? Que permetrà enviar GIFs. La moda de les imatges animades s'ha estès a gairebé totes les xarxes socials i altres aplicacions de missatgeria, com Telegram, ja havien incorporat aquesta possibilitat. Ara, també serà possible enviar-les als nostres contactes.



WhatsApp ha arribat a un acord amb Giphy, un dels principals generadors de GIFs, perquè els subministri totes les imatges animades que creï. D'aquesta manera, amb la nova actualització, en clicar el botó per enviar una fotografia els usuaris podran escollir entre fer-ne una, accedir al rodet de la càmera o entrar a l'àlbum de GIFs. A més, l'aplicació també els permetrà enviar fins a 30 fotos de manera consecutiva, triplicant les 10 que fins ara es podien seleccionar d'una sola vegada.

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Doncs
Anònima, 11/01/2017 a les 18:29
+33
-1
Jo ja tenía algun gift en plan que hem surten allá pero nomes els que la gent hem pasa no tinc un rodet com el dels emoticonos per dir-ho aixi
Es una merda
Anònima, 11/01/2017 a les 18:30
+8
-0
A mi ja s'ha m'ha actualitzat i es una puta merda. A part de q el gifs d'avegades no s'nvien, ara ja no pots veure 3 linies d'emticons, sino dues. Es una putada
Lo dels GIFS...
Anònimaaa, 11/01/2017 a les 18:35
+14
-20
aixo ja estava no??

PD: DEIXEU EL VOSTRE INSTA I ENS SEGUIM ENTRE NOSALTRES *-* (no a esa gen que fa aixo de te sgueixo i despres et deixo de seguir, em caieu malamen.. es com ser un putu cregut XD)
😑😑😑
Anònim, 11/01/2017 a les 19:07
+34
-2
Los seguidores te dan de comer??
Kitipasa
Anònim, 11/01/2017 a les 18:37
+29
-27
Aquesta actualitazió ja la teniem les persones que tenim iphone..🙌
un premi vol
adolescentfeliç, 11/01/2017 a les 19:17
+35
-22
MOLT BÉ CRACKK! Vols que et donin un premi o algu? No sé que us creieu els que teniu Iphone.. com si sigués l'ho millor del món i és igual que cap altre, i molt més car!!!
P.D: Que consti que no tinc cap problema amb els que tenen Iphone, però si amb els que s'ho tenen molt cregut:)

UN PETÓ ADOLESCENTS!!
Pel de dalt
Anònim, 11/01/2017 a les 19:37
+15
-5
Aveure una mica de calma siusplau... només ha dit que les persones que tenen iphone ja ho tenien perque hi ha molta gent que té... si que esta la penya revolucionada😂
VAMOH A CALMARNOH🤣💪🏻
Els de android també molem vale?
Posseïdor d'un Android , 11/01/2017 a les 19:39
+8
-3
Jo tinc android i ja em deixava enviar gifs abans d'aquesta actualització.
Per el de un premi vol
Anònim, 11/01/2017 a les 20:22
+8
-9
Tu a veure no ha dit res de flipat ee. Només ha dit que els que tenim Iphone ja ens sortia. I sincerament tinc el iPhone només perque tinc el mac i el ipad, sino em compraria un samsung que és molt mIllor.
Pd:apren a escriure el millor* no l'ho😉
Ja fa temps!!!!
Anònim, 11/01/2017 a les 18:39
+20
-0
Ja fa temps qie s'en podien enviar!!!! F8ns i tot jo n'he enviat!
Ja veuss😂
Anònim, 11/01/2017 a les 22:09
+3
-0
Deu fer ja des del novembre qe podia enviar gifs😂😂
aixo fa tempss
Anònima, 11/01/2017 a les 19:55
+9
-0
on aneu? ja feia temps que es podia enviar Gif's
Q bona
Anònim, 11/01/2017 a les 20:36
+0
-0
M agrada
??????
Anònim, 11/01/2017 a les 22:30
+1
-0
Ja fa temps que es poden enviar gifts eehh
per la gent que no ho enten
Anònim, 12/01/2017 a les 10:47
+0
-0
Abans es podien enviar gifs, es veritat però tenies que anar a descarregar-los tu mateix. Ara es tant fàcil com anar a la barra d'emojis i al costat trobaràs una lupa de gifs on a traves de whatsapp podràs buscar els que més t'agradin per enviar
Akakksks
Anònim, 12/01/2017 a les 14:57
+0
-0
En alguns dispositius desde fa temps que es podia fer aixo.
eeemm
aaaAnònima, 12/01/2017 a les 17:23
+1
-0
AIXO JA FA MOLT QUE HI EEEESS